Haar nummer is alleen een hit geworden in een remix-versie en een coveruitvoering. Het origineel is amper bekend.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:20 schreef livelink het volgende:
Benny Nijman - Waarom fluister ik je naam nog
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Bennie aneyman - Ik Heb Je Genomen Bij De Akropolis
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Bennie Neyman - Ik Heb Je Genomen Bij De Akropolis
Welkom terug Fogel. Even opwarmen dan maar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:29 schreef Fogel het volgende:
Zo, we luisteren weer mee
Eerste concert vanavond was beetje saai, tweede (Violet road) was tof
Nu even lekker opwarmen, want 12 graden en stortregen een groot deel van de avond is niet helemaal fantastisch, zelfs met goede regenkleding en warme kleding eronder.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Bagatelle klinkt als een soort pasta
Mr Bagatelle is meneer Hellstrøm, de chefkok van een voormalig sterrenrestaurant, gebaamd Bagetlle, in Osloquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Bagatelle klinkt als een soort pasta
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:29 schreef Fogel het volgende:
Nu even lekker opwarmen, want 12 graden en stortregen een groot deel van de avond is niet helemaal fantastisch, zelfs met goede regenkleding en warme kleding eronder.
Ik mis ze wel een beetje. Ze hadden hun eigen, unieke, speelse sound. De laatste jaren komt er bijna niks nieuws meer van ze uit, alleen de zoveelste remix van hun oude hits.quote:
Welkom terug! Kacheltje aan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:29 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:35 schreef brother52 het volgende:
Nirvana - The man who sold the world
Yep, de andere bands van het 'genre' waren stuk voor stuk beter.quote:
Warm genoeg binnen. Thermostaat staat in de zomer op 20quote:
Vervelend hè?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:42 schreef zorro28 het volgende:
Ik had eigenlijk nog maar weinig spam gekregen na die Odido hack, maar sinds een paar dagen loopt mijn spambox over
Hun spamfilter is dus ook ruk…quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:42 schreef zorro28 het volgende:
Ik had eigenlijk nog maar weinig spam gekregen na die Odido hack, maar sinds een paar dagen loopt mijn spambox over
Ik kijk echt nooit in mijn spambox. Geen idee of het nu meer is of niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:42 schreef zorro28 het volgende:
Slaap lekker, zorro.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:46 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga naar bed, dank je @:Melting tot de volgende keer
Welterusten zorro28quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:46 schreef zorro28 het volgende:
Welterusten!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:46 schreef zorro28 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |