Ja, ik dacht even dat er een ESF-medley zou komen.quote:
In mijn deel altijdquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles nog een beetje gezellig 'achter'?
Welterusten!quote:
Geen idee of je nog gaat draaien en hoe laat dan, maar ik moet vanavond weer sporten en daarna nog eten, dus ik verwacht pas ergens tussen 19.30 en 20.00 in te kunnen tunen.quote:
Ja, ik ga straks draaien, qua temperatuur binnen is het nog goed te doen en ik heb nu nog weinig last van de warmte. Het plan was om 19 uur te beginnen maar dat gaat krap worden. Ik schuif het even een half uurtje op.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee of je nog gaat draaien en hoe laat dan, maar ik moet vanavond weer sporten en daarna nog eten, dus ik verwacht pas ergens tussen 19.30 en 20.00 in te kunnen tunen.
Helemaal gehaald toch?quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:31 schreef brother52 het volgende:
En ik heb het bijna gehaald....
Pixies - Where Is My Mind?
Ik was nog bezig een affogato te maken maar de espressomachine staat gelukkig dichtbij.quote:
De titel van het eerste liedje was al een behoorlijk grote hint en voor de rest vooral heel goed naar de teksten luisteren.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:36 schreef DJ11 het volgende:
proost
Het thema is me nog niet duidelijk. Ik ben benieuwd wanneer het kwartje valt.
De titel van de volgende maakt het wat duidelijker.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Oké.... - ik dacht net dat ik een thema had: liedjes met songtitels van vier woorden![]()
Maar dat is het dus kennelijk niet.
Brengt mij juist verder van huis. Hoewel dit nummer dan wel weer lekker klinkt.quote:
Psychische stoornissenquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Brengt mij juist verder van huis. Hoewel dit nummer dan wel weer lekker klinkt.
Iets met verslavingen of zo?
Dan is Doedezemaar de hoogste nieuwe binnenkomer (tot nog toe)quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond binnenkomers
(het lijkt de hitlijst wel)
Ik had er een toen we in/op Tholen waren.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik was nog bezig een affogato te maken maar de espressomachine staat gelukkig dichtbij.
Alice In Chains - Down In A Hole
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |