Superstipquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan is Doedezemaar de hoogste nieuwe binnenkomer (tot nog toe)
Ik had nog nooit van een affogato gehoord. Ik weet ook nog niet of ik er ooit een zou bestellen/maken.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had er een toen we in/op Tholen waren.
De coupe was geheel bekleed met roomijs en in het kuiltje in het midden zat espresso.
Dat was wel echt lekker
Vanille en koffie met chocoladetonen is een supercombinatie.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had er een toen we in/op Tholen waren.
De coupe was geheel bekleed met roomijs en in het kuiltje in het midden zat espresso.
Dat was wel echt lekker
Ik ook niet tot vorige week.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van een affogato gehoord. Ik weet ook nog niet of ik er ooit een zou bestellen/maken.
Ik doe altijd een combinatie van beide.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook niet tot vorige week.
DDM kende het wel. Normaal gesproken is het een espresso waar een bolletje ijs in drijft.
Daar hadden ze dat gegeven heel creatief omgedraaid.
Was sowieso een mooie koffietent waar we waren. Het pand was erg mooi ingericht.
Dat klinkt ook erg goedquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik doe altijd een combinatie van beide.
Eerst een espresso op net genoeg ijs dat het helemaal smelt en daar weer een bolletje ijs op.
Ik kan me niet heugen dat ik dat ooit heb gehoord.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:04 schreef Symphonic het volgende:
Deze is een stuk fijner dan het origineel
Trent Reznor is dat met je eens.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:04 schreef Symphonic het volgende:
Deze is een stuk fijner dan het origineel
Welkom!quote:
Dat zou ik ook zo houdenquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat ik dat ooit heb gehoord.
Heel fijn dit.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:08 schreef brother52 het volgende:
Ik zei laatst dat ik op dit liedje terug zou komen...
Men At Work - Overkill
Don't give up! You are not the only onequote:Op maandag 3 augustus 2026 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Welke anti-depresiva moet ik slikken om fatsoenlijk mee te kunnen luisteren?
Lithiumquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Welke anti-depresiva moet ik slikken om fatsoenlijk mee te kunnen luisteren?
Klinkt bijna als de Dolly Dots:quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Don't give up! You are not the only one
quote:
Die Smith duikt tegenwoordig overal opquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:40 schreef brother52 het volgende:
CHVRCHES feat. Robert Smith - How Not To Drown
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |