De trek vergaat me meestal bij deze band.quote:
Veel betere Pink Floyd tributes zijn er ook niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was The Pink Floyd Project. Ik was naar deze show van hen:
[..]
Ik probeerde het nog positief te brengen…quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
De trek vergaat me meestal bij deze band.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:34 schreef brother52 het volgende:
Racoon - Brother52 gaat kunststof kozijnen schilderen.
Ja, dat lukte me helaas niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeerde het nog positief te brengen…
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:37 schreef livelink het volgende:
Shocking Blue - Never marry a railrod man
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Shocking Blue - Never Marry A Railroad Man
Vorige week gegeten op Goerreequote:
Ah, dat is wel jammer. Ik eet niet zo vaak mosselen. Het is me te veel geknoei, zeker in het openbaar. Dan word ik 10 x zo onhandig. En thuis ben ik de enige die het eet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:37 schreef MadMaster het volgende:
We zouden vanavond echt mosselen gaan eten in een restaurant.
Maar we waren allebei zo gaar, dat ik dat gecanceld heb…
Bij mosselen mag je knoeien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is wel jammer. Ik eet niet zo vaak mosselen. Het is me te veel geknoei, zeker in het openbaar. Dan word ik 10 x zo onhandig. En thuis ben ik de enige die het eet.
Daar moet je lak aan hebben. Lege schelp eruit vissen en eten maar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is wel jammer. Ik eet niet zo vaak mosselen. Het is me te veel geknoei, zeker in het openbaar. Dan word ik 10 x zo onhandig. En thuis ben ik de enige die het eet.
Ja, maar ik voel me dan echt niet op mijn gemak.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mosselen mag je knoeien.
Ik moet altijd lachen om mensen die met een vork de mosselen uit de schelpen peuteren, omdat dat kennelijk ethisch is in een restaurant…
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mosselen mag je knoeien.
Ik moet altijd lachen om mensen die met een vork de mosselen uit de schelpen peuteren, omdat dat kennelijk ethisch is in een restaurant…
Dat is ook een hele fijne plaatquote:
Ik haal ze bij de horeca groothandel (Sligro of Hanos).quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar moet je lak aan hebben. Lege schelp eruit vissen en eten maar.
Thuis maken we ze niet meer. De laatste paar keer moesten we teveel slechte mosselen weggooien.
Lege schelp? Desnoods gewoon met je handen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar moet je lak aan hebben. Lege schelp eruit vissen en eten maar.
Thuis maken we ze niet meer. De laatste paar keer moesten we teveel slechte mosselen weggooien.
Beter!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik haal ze bij de horeca groothandel (Sligro of Hanos).
Dan heb je geen troep…
Kan ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lege schelp? Desnoods gewoon met je handen.
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lege schelp? Desnoods gewoon met je handen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kotsen wordt dan ook wel Goebelen genoemd…
Het was een lief kindquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Zangeres Claudia was overigens niet echt een Arische Duitse dame.
Om met Finkers te spreken: Wat was dat kind leluk…
Ja, het was zo'n enorm lief kind.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was een lief kind![]()
Het liefste kind…..
Je had natuurlijk meteen Taco - Poetin on a rits er achteraan kunnen draaienquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je had natuurlijk meteen Taco - Poetin on a rits er achteraan kunnen draaien
Het is in ieder geval warm in Moskou nu…quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je had natuurlijk meteen Taco - Poetin on a rits er achteraan kunnen draaien
Vooral bij dat ene restaurant.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is in ieder geval warm in Moskou nu…
Nog niet warm genoegquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is in ieder geval warm in Moskou nu…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |