abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 2 augustus 2026 @ 14:12:47 #151
485843 crew  Jippie
pi_221486400
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 12:13 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Hoevaak kom je hetzelfde riedeltje nog afspelen ?
Zolang hij dat nodig vind, denk ik?
pi_221486405
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 10:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dit zegt natuurlijk al voldoende:

Bekijk deze YouTube-video

SM is goed voor propaganda, maar dan weer slecht voor op de feiten gedrukt worden ;(
SM ( als je geen fake news bekijkt) zegt tegenwoordig meer dan bepaalde media. Je ziet het dagelijkse leven.
pi_221486409
twitter

quote:
🇲🇦🇪🇸 | The analysis of thermal and high-definition cameras deployed on the breakwaters and the Ceuta border perimeter has provided conclusive evidence to the reports from the State Security Forces and Corps.

The images captured by the Civil Guard demonstrate that agents from Morocco's intelligence service actively infiltrated among the masses of people who breached the controls to access Spanish territory during the latest wave.

Analysts from the Armed Institute managed to identify several members of Moroccan intelligence operating on the ground, dressed in plain clothes and integrated among the groups of migrants, carrying out tasks of guidance, data collection, and visual coordination of the crossing.

Source: El Español.
pi_221486416
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 12:08 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Zonder gelijk een statistisch tool er op los te laten, kun je aan de aantallen zien dat die niet willekeurig zijn, dez. de aantallen verschillen met een normaalverdeling met gemiddelde van 900.
Dit betekent dat er idd wordt gestuurd. Het maximum dat per week wordt toegelaten is wrs 1000.
De vraag is wie doet dit :{
Ik denk dat dit een heel netwerk is, het COA, mensenrechten advocaten, stromannen, en mensensmokkelaars. Krijgen gewoon lijsten van Europese landen en naar opbod kunnen ze mensen kwijt.
Ze worden met bussen vervoerd, kijk maar bij ter Apel, daar komen wekelijks touringbussen

Niet voor niks kun je migranten ook afkopen bij de EU voor 150k p.p.
Vakman pur sang
pi_221486446
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 09:05 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Ik kom regelmatig in Malmö en Stockholm.

Wat betreft andere Europese steden: er zijn er veel die crimineler zijn. Bekendste voorbeeld is misschien wel Marseille.

London is niet uniek. In de buitenwijken en voorsteden is de armoede soms heel hoog. Dat zie je al als je er met de trein doorheen rijdt. Overigens is dat niet meteen reden om je er onveilig te voelen alhoewel het wel erg onprettig aan kan voelen. De criminaliteit is er hoger dan in hartje London maar het is niet zo dat de straatbendes daar regeren.
Tuurlijk zijn er nog onveiliger/crimineler steden, maar dat maakt Malmo niet ineens goed.Marseille de hoofdstad van Algerije. Dat zegt toch ook genoeg? Dat en Parijs zijn ook 2 mooie voorbeelden van steden die er niet veiliger op zijn geworden door de massala import. En dit riedeltje kun je bijna afsteken voor iedere grote stad in West-Europa. Overal speelt hetzelfde probleem. Marseille was trouwens altijd al wel een criminele stad.

Zegt toch ook genoeg dat als je kijkt naar de veiligste hoofdsteden van Europa, het bijna allemaal oostblok of scandinavie is (Zweden uitgezonderd), het is gewoon een probleem met wat je hebt binnengehaald en dat mag benoemd worden. Los dat eerst eens op, maar we blijven met busjes meer en meer criminelen hierheen halen. En nee niet iedereen is een crimineel. Maar ze zitten er zeker tussen.

Van Frankrijk en Engeland moet je gewoon echt huilen.
https://www.numbeo.com/cr(...)=150&displayColumn=0

[ Bericht 3% gewijzigd door DobbyDobby op 02-08-2026 14:34:30 ]
pi_221486451
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 14:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik denk dat dit een heel netwerk is, het COA, mensenrechten advocaten, stromannen, en mensensmokkelaars. Krijgen gewoon lijsten van Europese landen en naar opbod kunnen ze mensen kwijt.
Ze worden met bussen vervoerd, kijk maar bij ter Apel, daar komen wekelijks touringbussen

Tis echt bizar. En er komt ook nooit een eind aan.
  zondag 2 augustus 2026 @ 14:25:22 #157
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221486471
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 12:51 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Nee dat is het niet. Dit is een waardevrije analyse. Dat de conclusie je misschien niet bevalt is niet zo heel relevant. Als statistiek gebruikt bij herhaling aangehaald wordt voor dit soort beweringen, dan is het heel goed dat iemand een keer een goed en systematisch onderzoek doet om te kijken of er naast de waargenomen correlatie ook inderdaad causaliteit blijkt te zijn. De data zeggen dat die causaliteit er niet is. De data zeggen ook dat er wel een andere causaliteit is gevonden.
Waardevrij? Integendeel, het zijn juist zeer waardevolle cijfers die een goed inzicht geven in wáár de problemen liggen mbt criminaliteit. En deze cijfers worden dus ook door bijvoorbeeld het CBS gepubliceerd.

Helaas probeer jij vervolgens deze cijfers te weerleggen door te wijzen naar externe factoren. Vervolgens stel je dan ook hier nog eens dat mij de conclusie niet zo zou bevallen. Maar wie probeert er aan de hand van statistische trucjes nu de uitkomsten te verdraaien? Niet ik, maar jij.
quote:

[..]
Als je echt minder criminaliteit wil kun je je beter richten op armoedebestrijding of het verbeteren van slechte sociaal-economische omstanfigheden dan op "minder, minder, minder" allochtonen. Ook dat blijkt uit de data.
De cijfers laten duidelijk zien, zoals het voorbeeld wat ik aanhaalde, dat 14% van een samenleving verantwoordelijk is voor bijna de helft van de geweldsdelicten. Als je de instroom van zulke mensen dus zou verminderen en zou toewerken naar het stimuleren van een terugkeer richting het herkomstland, dan zou deze oververtegenwoordiging afnemen.
quote:

[..]
Let op: de data dus, niet iemands onderbuik of politieke overtuiging. Als jij meent dat de onderzoekers deze analyse hebben gemanipuleerd zodat de conclusie hun kant uit valt, dan heb je heel wat te bewijzen.
Vreemde opmerking dit. Ik ga juist af op de data zoals deze gepresenteerd wordt door instanties als het CBS.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221486485
quote:

[..]

Zullen we ook gaan mensensmokkelen?
graag verwijderen
  zondag 2 augustus 2026 @ 14:41:12 #159
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221486543
quote:

[..]

Haha, complotwappie.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  zondag 2 augustus 2026 @ 14:44:01 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221486550
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 14:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Haha, complotwappie.
Wappie :'). Gooi er nog even racist tussendoor ofzo.

Je termen werken niet meer, je bent inmiddels een antiekvist aan het worden :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221486556
quote:

[..]
Haha, complotwappie.
Dit zijn gewoon feiten, mafkees. Verdiep je er eens in.

Je kunt er zoveel mee verdienen, dat asiel.
pi_221486561
quote:

[..]
Haha, complotwappie.
Ik denk dat je wat gezond verstand tekort komt.
graag verwijderen
  zondag 2 augustus 2026 @ 14:52:36 #163
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221486575
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2026 14:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wappie :'). Gooi er nog even racist tussendoor ofzo.

Je termen werken niet meer, je bent inmiddels een antiekvist aan het worden :').
En nog één.

quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 14:45 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dit zijn gewoon feiten, mafkees. Verdiep je er eens in.

Je kunt er zoveel mee verdienen, dat asiel.
En nog één.

'Feiten' van X ja. Toegegeven: Hotels verdienen er aan wegens gebrek aan opvangplekken. Misschien een dealtje tussen VVD en de vastgoedsector.

Complotwappies!
  zondag 2 augustus 2026 @ 14:54:47 #164
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221486583
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 14:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
En nog één.
[..]
En nog één.

'Feiten' van X ja. Toegegeven: Hotels verdienen er aan wegens gebrek aan opvangplekken. Misschien een dealtje tussen VVD en de vastgoedsector.

Complotwappies!
Afkeuring van jou doet me niets, ik heb gelezen waar je voor juicht.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221486669
quote:

[..]
Haha, complotwappie.
Als je een treinkaartje koopt naar ter Apel kun je het met je eigen ogen zien.
Vakman pur sang
pi_221486682
Ik denk wel eens, stel dat “we” of een partij in nl en Europa, “slechte ideeën” krijgen, zeg de ideeën die een schilder uit Oostenrijk ook had en beslissen om een genocide te plegen op bepaalde bevolkingsgroepen.
Dat wordt dan wel de makkelijkste genocide ooit.
Je bouwt daarvoor faciliteiten en ze melden zich zelf aan, busladingen vol.
Vakman pur sang
  zondag 2 augustus 2026 @ 15:12:40 #167
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221486697
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 15:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Als je een treinkaartje koopt naar ter Apel kun je het met je eigen ogen zien.
Waarom zou ik, we hebben een spreidingswet.
pi_221486702
Ooit noemde we dit op FOK! "viesmad" :P
  zondag 2 augustus 2026 @ 15:14:59 #169
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221486706
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 15:14 schreef Since2003 het volgende:
Triggered! :P
pi_221486710
Hier komt in het najaar een POA in de buurt, in een pand van een drugsverslaafde jongen die dat voor een miljoen te koop had staan, erfenis van zijn overleden vader, kreeg hij al vijf jaar niet verkocht, heeft hij het aangeboden als opvang locatie aan de gemeente, hij krijgt er nu 16 miljoen voor :+
graag verwijderen
  Moderator zondag 2 augustus 2026 @ 15:16:37 #171
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221486726
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Hier komt in het najaar een POA in de buurt, in een pand van een drugsverslaafde jongen die dat voor een miljoen te koop had staan, erfenis van zijn overleden vader, kreeg hij al vijf jaar niet verkocht, heeft hij het aangeboden als opvang locatie aan de gemeente, hij krijgt er nu 16 miljoen voor :+
Onze belastingcentjes aan het werk. Doet ie goed.
- vmi voor intimi -
pi_221486727
quote:
If you can’t beat them, join them. :P
Vakman pur sang
pi_221486741
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 15:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk wel eens, stel dat “we” of een partij in nl en Europa, “slechte ideeën” krijgen, zeg de ideeën die een schilder uit Oostenrijk ook had en beslissen om een genocide te plegen op bepaalde bevolkingsgroepen.
Dat wordt dan wel de makkelijkste genocide ooit.
Je bouwt daarvoor faciliteiten en ze melden zich zelf aan, busladingen vol.
Daarom stem AR met mij als leider komen we er wel. Ik ben een groot visionair en voor behoud van eigen cultuur maar pro-EU.
pi_221486888
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2026 14:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Helaas probeer jij vervolgens deze cijfers te weerleggen door te wijzen naar externe factoren. Vervolgens stel je dan ook hier nog eens dat mij de conclusie niet zo zou bevallen. Maar wie probeert er aan de hand van statistische trucjes nu de uitkomsten te verdraaien? Niet ik, maar jij.
Dit is "shooting the messenger". Ik geef je een link naar de analyse. Ik verzin dit niet zelf he.
pi_221486960
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 15:14 schreef Since2003 het volgende:
Arme Niels ;(
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221486979
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 15:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Arme Niels ;(
Die kerel geeft net openlijk toe dat hij zit te trollen dusja.

Zal wel een migrant zijn en daarom viesmad.
pi_221487033
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 15:41 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Dit is "shooting the messenger". Ik geef je een link naar de analyse. Ik verzin dit niet zelf he.
Voorop gesteld, ik ben (net zoals jij?) ook niet voor een migratiestop of beperking van migratie, gebaseerd op het argument dat asielmigranten als groep relatief gezien crimineler zijn dan autochtonen (wat de achterliggende oorzaak ook is (het is armoede)). Simpelweg omdat je dan een overgrote niet-criminele meerderheid afstraft op het gedrag van een velen malen kleinere criminele minderheid. Omdat je gewone en goede mensen straft puur en alleen om wat een deel van hun oud-landgenoten wellicht in de toekomst uit kan gaan vreten.

Maar als 'advocaat van de duivel' .. zoals ik het rechtse argument mbt criminaliteit en migratie denk te begrijpen, maakt het ze simpelweg helemaal niets uit wat de achterliggende reden voor die relatief hogere criminaliteit is. Of dat nou cultuur is, of armoede, of andere normen/waarden/wetten, of linkshandigheid, meer krullend haar, of wat dan ook. Of het nou iets is wat niet te veranderen valt (de aard van het beestje) of iets wat feitelijk prima te verbeteren valt wanneer we ze opnemen in onze maatschappij (kansarmoede en socio-economische positie als motivatie voor criminaliteit). Zolang die relatieve criminaliteit onder de groep 'asielmigranten' hoger is, om welke reden dan ook, dan onder autochtonen, zal het voor een deel van rechts een argument blijven tegen asiel(migranten).

Kort door de bocht:
rechts: we willen geen asielmigranten want die zijn relatief gezien crimineler
links: maar dat kunnen we grotendeels oplossen
rechts: maar dat willen we niet want dat kost tijd en geld, dus allemaal preventief weigeren is makkelijker.

[ Bericht 5% gewijzigd door probeer op 02-08-2026 16:19:22 ]
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 2 augustus 2026 @ 16:27:39 #178
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221487080
quote:
VOC-mentaliteit. _O_
pi_221487110
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 16:13 schreef probeer het volgende:

[..]
Voorop gesteld, ik ben (net zoals jij?) ook niet voor een migratiestop of beperking van migratie, gebaseerd op het argument dat asielmigranten als groep relatief gezien crimineler zijn dan autochtonen (wat de achterliggende oorzaak ook is (het is armoede)). Simpelweg omdat je dan een overgrote niet-criminele meerderheid afstraft op het gedrag van een velen malen kleinere criminele minderheid. Omdat je gewone en goede mensen straft puur en alleen om wat een deel van hun oud-landgenoten wellicht in de toekomst uit kan gaan vreten.

Maar als 'advocaat van de duivel' .. zoals ik het rechtse argument mbt criminaliteit en migratie denk te begrijpen, maakt het ze simpelweg helemaal niets uit wat de achterliggende reden voor die relatief hogere criminaliteit is. Of dat nou cultuur is, of armoede, of andere normen/waarden/wetten, of linkshandigheid, meer krullend haar, of wat dan ook. Of het nou iets is wat niet te veranderen valt (de aard van het beestje) of iets wat feitelijk prima te verbeteren valt wanneer we ze opnemen in onze maatschappij (kansarmoede en socio-economische positie als motivatie voor criminaliteit). Zolang die relatieve criminaliteit onder de groep 'asielmigranten' hoger is, om welke reden dan ook, dan onder autochtonen, zal het voor een deel van rechts een argument blijven tegen asiel(migranten).

Kort door de bocht:
rechts: maar dat willen we niet want dat kost tijd en geld, dus allemaal preventief weigeren is makkelijker.
Maar als je echt minder criminaliteit wil, dan zeggen de data dat "minder, minder, minder" een niet zo effectieve oplossing is. Ga ja naar de droge cijfers kijken dan levert armoedebestrijding veel meer op.
pi_221487116
quote:
Daar geloof ik niks van.
pi_221487222
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 16:36 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Daar geloof ik niks van.
Ik ook niet, maar deze user houdt wel van een fantasietje zonder bron.
pi_221487623
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 15:11 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Dat zijn wel uitwassen ja. Witteboordencriminaliteit, maar ik trol gewoon mee met jullie. Schijnt normaal te zijn in NWS en jullie komen er ook mee weg dus ik zie het probleem niet.
Ik troll nooit.
  Moderator zondag 2 augustus 2026 @ 18:13:23 #183
236264 crew  capricia
pi_221487674
Onder een steen geleefd de laatste weken.
Maar wat is nou de reden geweest voor die bestorming? Er zijn wel heel wat doden gevallen ook.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_221487692
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 18:13 schreef capricia het volgende:
Maar wat is nou de reden geweest voor die bestorming? Er zijn wel heel wat doden gevallen ook.
Verveling
Vakman pur sang
  zondag 2 augustus 2026 @ 19:04:07 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221488090
quote:
Waarschijnlijk vijanden van Spanje die ze een loer wilde draaien.
pi_221488110
quote:
Daar financier je wel de rest van je leven aan coke mee.
  Moderator zondag 2 augustus 2026 @ 19:08:36 #187
236264 crew  capricia
pi_221488115
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 19:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Waarschijnlijk vijanden van Spanje die ze een loer wilde draaien.
Door Marokkaanse jonge mannen de dood in te jagen?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_221488122
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 19:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Die zijn er toch genoeg
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 2 augustus 2026 @ 19:09:21 #189
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221488123
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 19:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat is collateral damage.
pi_221488179
twitter
  zondag 2 augustus 2026 @ 19:21:19 #191
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221488230
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 16:13 schreef probeer het volgende:

[..]

Kort door de bocht:
Maar als je nou met een gezonde blik naar die toestand afgelopen week in Ceuta kijkt.

Voor zulke lui ga je toch niet in de bres springen? Dat heeft toch helemaal niets met armoede te maken?

Het zijn onbeschofte varkens die alleen maar uit zijn op escalatie.
  zondag 2 augustus 2026 @ 19:49:46 #192
486919 Swango
Just saying
pi_221488529
quote:
Pedro Sanchez heeft nieuw stemvee nodig.
pi_221488554
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 19:21 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Maar als je nou met een gezonde blik naar die toestand afgelopen week in Ceuta kijkt.

Voor zulke lui ga je toch niet in de bres springen? Dat heeft toch helemaal niets met armoede te maken?

Het zijn onbeschofte varkens die alleen maar uit zijn op escalatie.
Dat ging ook niet over Ceuta maar over de bij herhaling naar voren gebrachte statistische onzin over criminaliteit.
  zondag 2 augustus 2026 @ 19:56:54 #194
486919 Swango
Just saying
pi_221488590
Armoede? Jonge atletische mannen die over relingen sprongen alsof het niets was. Ze zagen er niet ondervoed en zwak uit, verre van dat.
pi_221488608
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 19:52 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Dat ging ook niet over Ceuta maar over de bij herhaling naar voren gebrachte statistische onzin over criminaliteit.
Nou vertel, waarom zijn allochtonen zo oververtegenwoordigd dan?
pi_221488691
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 19:59 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Nou vertel, waarom zijn allochtonen zo oververtegenwoordigd dan?
Lees maar terug. Daar staat precies wat het probleem is met de bekende redenatie.
pi_221488855
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 19:15 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
twitter

Hier in beeld
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221488889
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 20:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]

Hier in beeld
Allemaal de vrachtwagen in jagen en terug naar Marokko.
Mogen ze met al die buurten wel doen om mij. Schijtziek van dat rondhangend volk.
  zondag 2 augustus 2026 @ 20:50:07 #199
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221488976
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 20:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]

Hier in beeld
Ultra rechtse conservatieve influencer zie ik. Erg geloofwaardig ja. :')
  zondag 2 augustus 2026 @ 20:58:19 #200
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221489015
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 20:50 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ultra rechtse conservatieve influencer zie ik. Erg geloofwaardig ja. :')
Ja dan krijg je dus deze verwachte reacties :')

Een linkse influencer laat zijn camera uitstaan waarschijnlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')