SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Daar nog meer.quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof dat niet gebeurt bij een kleine meet
Meer afwisseling wel ja.quote:
ik heb de 5 liter fles glijmiddel al klaar staanquote:
je bent allergisch voor glijmiddel?quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh nou, dan is het maar goed dat ik niet kan
En voor orgiesquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:23 schreef STING het volgende:
[..]
Daar zitten we allemaal veel te vol voor (denk ik)
oh. dat is jammer zeg.quote:
ah zie je dan de user niet bij to: staan, wist ik niet.quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
neuh. er is gewoon iemand wiens inbox vol zit en geen pm kan ontvangen.
Bijna lunchtijdquote:
Daarna wel.quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:23 schreef STING het volgende:
[..]
Daar zitten we allemaal veel te vol voor (denk ik)
Allemaal bij jou in je huis!quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet voor niets bij mij in de buurt.
jij hebt een orgiekelder?quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kunnen we daarna met z'n allen je bed opmakenquote:Op woensdag 29 juli 2026 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
te laat dus ookquote:Op woensdag 29 juli 2026 11:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wist niet dat @:haags op spotify stond
dan heb je te koud gedouchedquote:Op woensdag 29 juli 2026 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net gedoucht. Heb het gevoel dat ik gelijk weer kan.
Doek over de cavia kooi.quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik toch maar weer gaan stalken zaterdag.quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vaste flexbosje is er vast nogquote:Op woensdag 29 juli 2026 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet ik toch maar weer gaan stalken zaterdag.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet ik toch maar weer gaan stalken zaterdag.
Alsof die niks gezien hebben.quote:
Even aftoppen.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof die niks gezien hebben.
die zijn wel wat gewend met zo'n wild baasje als CLquote:
Hoi balliequote:
Zwemmen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:14 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT heeft geen zin om te gaan zwemmen.
Hebben jullie tips voor leuke dingen om te doen met deze temperaturen?
naar de supermarktquote:Op woensdag 29 juli 2026 12:14 schreef ToT het volgende:
Airco shopping center opzoeken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:14 schreef ToT het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
37 graden stond ie op of zo.
quote:
dan dump minitot in de kelder en geniet van je rustquote:Op woensdag 29 juli 2026 12:25 schreef ToT het volgende:
Whehe!Ja airco hebben we hier zelf ook wel!
Hoe is het met jouquote:
Doodgaan. Of voor de airco gaan zitten.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:14 schreef ToT het volgende:
De Jumbo hier.quote:Dit artikel is vanaf morgen ook in onze winkel verkrijgbaar.
🍉 Zwoele Zomernachten Watermeloen Shot! 🔥
Dé zomerhit van dit moment! Een heerlijk frisse watermeloenshot (12%) met een zachte smaak die verrassend lekker wegdrinkt.
☀️ Perfect voor de warme zomeravonden. Haal ’m nu in huis!
oke oke.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe is het met jou
[..]
Doodgaan. Of voor de airco gaan zitten.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke oke.
ga zo uit eten maar eigenlijk niet zoveel zin in
mja niet echt in een sociale bui. Heb ook niks leuks te vertellen maar hier thuis zitten is ook weer een beetje sneu.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook uit eten. Komt wel dichtbij zo.
Maar waarom heb je geen zin?
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 juli 2026 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wij gaan 'shoppen' in Roermond in het Retailpark Roermond. Daar is airco.
retailpark of designer outlet?quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wij gaan 'shoppen' in Roermond in het Retailpark Roermond. Daar is airco.
Die ligt vol met asbest en bouwafval en is verzegeld.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan dump minitot in de kelder en geniet van je rust
vraag je kind wat of die wil doenquote:Op woensdag 29 juli 2026 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ik wil wel gewoon samen iets doen buiten.
zet de tv buitenquote:
Ah ja begrijpelijkquote:Op woensdag 29 juli 2026 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja niet echt in een sociale bui. Heb ook niks leuks te vertellen maar hier thuis zitten is ook weer een beetje sneu.
En het is een afscheidsetentje van iemand die morgen weer weg gaat
Altijd goede ideeën jijquote:
"YOU WEREN'T THERE MAN, YOU WEREN'T THERE!"quote:
Waarom lees ik dit altijd op de Mastermovies manierquote:
Gewoon in het water tossen en zeggen dat hij na 10 baantjes eruit mag. Wat is dat nou.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:14 schreef ToT het volgende:
Een hengel met snoep voor hem houden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon in het water tossen en zeggen dat hij na 10 baantjes eruit mag. Wat is dat nou.
Werkt nog beter. Aan een drone.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon in het water tossen en zeggen dat hij na 10 baantjes eruit mag. Wat is dat nou.
Supquote:
ermercado, telebancos por aquiquote:
Gewoon nergens meer voor betalenquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat een kosten de laatste tijd, flikker allemaal even op. En de tandarts komt er straks ook nog bovenop.
denk dat je altijd eigen risico betaald ook al is het een ongelukquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Sorry maar wtf, ik mag nog even 380 eigen risico betalen voor het consult bij de traumatoloog of hoe die arts heette in maart. Dat valt toch onder m'n ongeluk in december nog? Of is dit veranderd?
Ja maar het is in december gebeurd. De HAP, SEH, medicatie eerste controle waren in december. De tweede controle was in januari en toen moest ik in maart nog eens terugkomen voor de laatste keer. Die van maart, een gesprekje van nog geen 10 minuten, kostte 388 euro en daarvan vergoedt Menzis 38 euro.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat je altijd eigen risico betaald ook al is het een ongeluk
Denk dat ze dit als een aparte afspraak weer zien ?quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het is in december gebeurd. De HAP, SEH, medicatie eerste controle waren in december. De tweede controle was in januari en toen moest ik in maart nog eens terugkomen voor de laatste keer. Die van maart, een gesprekje van nog geen 10 minuten, kostte 288 euro en daarvan vergoedt Menzis 38 euro.
Omdat de afspraak zeker in januari is gemaakt. Wat een kutstreek.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze dit als een aparte afspraak weer zien ?
zorgtoeslag plus vele betalen hun eigen risico elke maand bij hun premiquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Hoe doen mensen met een uitkering dit want ik heb ineens zoveel kosten dat er niet tegenop te sparen valt.
ja dat denk ik. Denk niet dat ze dat "vasthangen" aan de orginele gebeurtenisquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat de afspraak zeker in januari is gemaakt. Wat een kutstreek.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Sorry maar wtf, ik mag nog even 380 eigen risico betalen voor het consult bij de traumatoloog of hoe die arts heette in maart. Dat valt toch onder m'n ongeluk in december nog? Of is dit veranderd?
Voor de CEO natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:14 schreef CherryLips het volgende:
Waarom betaal ik elke maand 200 euro, echt hoor.
Gewoon een ziekte krijgen waarvoor geen zorg is. Dan maak je ook geen zorgkostenquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Hoe doen mensen met een uitkering dit want ik heb ineens zoveel kosten dat er niet tegenop te sparen valt.
Je hebt het verdiend.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet mezelf vette loonsverhoging geven.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Was laatst ook 1000 euro kwijt voor dit kut elektricien. En nu ook elk jaar eigen risico omdat het steeds net op het randje december/januari valt. Kutgebit er ook bij elke keer.
Ja heb ik al hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een ziekte krijgen waarvoor geen zorg is. Dan maak je ook geen zorgkosten
Vreetziekte is behandelbaar hoorquote:
Had dat even gezegd, dan had die afspraak niet gehoeven want ze keek even hoe hoog ik m'n arm kon optillen en dat was het.quote:Is voor dezelfde behandeling een vervolg-DBC geopend in een nieuw kalenderjaar? Dan wordt het eigen risico voor het nieuwe jaar in rekening gebracht (voorbeeld 2).
Sorryquote:
Is het überhaupt lonend om daar maandelijks extra voor te betalen?quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Moest de fysio ook nog bijbetalen omdat ik door m'n sessies heen was.
Omdat je er teveel naar gekeken hebtquote:Op woensdag 29 juli 2026 12:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom lees ik dit altijd op de Mastermovies manier
Jezus. Ook een afspraak voor niks dusquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had dat even gezegd, dan had die afspraak niet gehoeven want ze keek even hoe hoog ik m'n arm kon optillen en dat was het.
Tyfuszooi.
lol maar betaal 200 per maand plus nu die 350 plus de tandarts dus we hebben nog even te gaan voor ik quitte sta.quote:Totale zorgkosten in 2026: ¤ 1.175,43
Gewoon een soort ingebrande core-memoryquote:
Ligt eraan hoe vaak je het nodig hebt. Veel zorgverzekeraars vergoeden het niet standaard.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het überhaupt lonend om daar maandelijks extra voor te betalen?
Gewoon alle tanden laten trekken. Opgelost!quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Was laatst ook 1000 euro kwijt voor dit kut elektricien. En nu ook elk jaar eigen risico omdat het steeds net op het randje december/januari valt. Kutgebit er ook bij elke keer.
Tijd om weer wat te breken en een operatie te krijgen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
lol maar betaal 200 per maand plus nu die 350 plus de tandarts dus we hebben nog even te gaan voor ik quitte sta.
Gewoon lekker uitkering trekken en zware shag roken op een plastic stoeltje voor je huis met je voeten op een krat Schultenbrau!quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gewoon ergens een kutbaantje moeten vinden en allemaal toeslagen mogen binnenharken.
Maar ik ben door de fysiobehandelingen heen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tijd om weer wat te breken en een operatie te krijgen.
Neuh kon met m'n hoortoestel ook niet.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij kan je het wel volgend jaar terugvragen van de belasting
En gelijk laten checken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon uit principe wat moedervlekken laten weghalen nu.
Niet alles valt onder die regeling en er is ook een drempelbedrag.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij kan je het wel volgend jaar terugvragen van de belasting
iets breken waarbij je geen fysio nodig hebt daarnaquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik ben door de fysiobehandelingen heen.
M'n vinger.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
iets breken waarbij je geen fysio nodig hebt daarna
Misschien kunnen we zaterdag helpen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
je klomp.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:
ik zie optiesquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh kon met m'n hoortoestel ook niet.
Goed om te weten. Ga het toch proberen volgend jaarquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet alles valt onder die regeling en er is ook een drempelbedrag.
En ze gaan dat ook beperken want mensen met veel zorgkosten zijn rijk natuurlijk.
Sow.quote:
Dit trio start wel op een andere manier dan ik had gedacht maar oke.quote:
De video's komen weer op de reguliere locatie te staan?quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:41 schreef STING het volgende:
[..]
Dat stond kennelijk impliciet al op de agenda, dus dat komt goed uit.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit trio start wel op een andere manier dan ik had gedacht maar oke.
Op de OnlyFans van CL dit keer denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
De video's komen weer op de reguliere locatie te staan?
Oh dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:44 schreef STING het volgende:
[..]
Op de OnlyFans van CL dit keer denk ik.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Dat was kort maar krachtig.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
Goedemiddag. Dit was mijn bijdrage vandaag. Ajuu.
Accounts zouden met een disclaimer moeten komenquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik normaal ben.
Zaterdag even wat food therapy.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Godverdomme en ik ben al stikchagrijnig de hele zomer.
mom knows best.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Zegt m'n moeder: 'Weet je dat voor de volgende keer, uitkijken waar je loopt.'
Tnx ma.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:52 schreef CherryLips het volgende:
🫂quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Goud advies.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Zegt m'n moeder: 'Weet je dat voor de volgende keer, uitkijken waar je loopt.'
Tnx ma.
quote:
quote:
ik ga je helemaal blij knuffelen zodat je niet meer chagrijnig bentquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:52 schreef CherryLips het volgende:
is wel beter.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:58 schreef CherryLips het volgende:
'Als je weer iets hebt dan liever in de eerste helft van het jaar.'
"Graag niet doodgaan in Q3".quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:58 schreef CherryLips het volgende:
'Als je weer iets hebt dan liever in de eerste helft van het jaar.'
22,8 graden in mn werkkamer. Ik klaag niet.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:03 schreef Ama het volgende:
Oke ik ga serie kijken want in de woonkamer is het best goed te doen.
Ik dacht in december nog: 'haha ik zat in januari al aan m'n eigen risico.' Maar nee.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
is wel beter.
ik brak m'n hand eind december. en de operatie die uiteindelijk nodig was was in februari.
Dus kon ook lekker twee keer achter elkaar eigen risico toen aftikken
Is dit F1?quote:
ripperdepipquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht in december nog: 'haha ik zat in januari al aan m'n eigen risico.' Maar nee.
quote:Franse dj Kavinsky (50), bekend van wereldhit Nightcall, dood aangetroffen in zijn woning in Parijs
+1quote:
Zijn album OutRun staat echt in mijn top 10 beste albums, dat is gewoon een heerlijk albumquote:
quote:
Niet mijn muziek...quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn album OutRun staat echt in mijn top 10 beste albums, dat is gewoon een heerlijk album
Dan zou je ook weten hoe André van Duin echt heet maar ja.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als filmliefhebber moet je toch wel op zijn minst dit nummer kennen
Bekijk deze YouTube-video
De soundtrack van Drive staat hier regelmatig op repeat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Nightcall is geweldig, de soundtrack van Drive is een van m'n favoriete soundtracks. 50 is veuls te jong
Nee dat snap ik, moet je ook wel een beetje liggen van die synthwave en italodisco achtige muziekquote:
Heb diep in de buidel moeten tasten voor de limited double edition, genummerd op vinylquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:17 schreef Q. het volgende:
[..]
De soundtrack van Drive staat hier regelmatig op repeat.
Die soundtrack is eigenlijk het beste van die filmquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Nightcall is geweldig, de soundtrack van Drive is een van m'n favoriete soundtracks. 50 is veuls te jong
godver moest lachenquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou je ook weten hoe André van Duin echt heet maar ja.
quote:
quote:
Zou ook wel een beetje raar zijn als Spider-Man opeens een ze is geworden...quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:22 schreef Q. het volgende:
Zou vanavond met Mevrouw Q naar Spider-Man maar ze is ziek (Mevrouw Q, niet Spider-Man) dus ga maar alleen. Ook gezellig.
Ja, in deze tijd is alles genderneutraal hè?quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou ook wel een beetje raar zijn als Spider-Man opeens een ze is geworden...
Maar tegenwoordig weet je maar nooit...
kon je het weer niet voor jezelf houden?quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Als die heeft wat ik de afgelopen week had dan is ze nog wel even bezig.
Nee. Ik deel graag.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
kon je het weer niet voor jezelf houden?
Er is een Spider-Woman, maar geen Spider-Trans.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zendaya leent graag zijn pakquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geef ze geen ideeën.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is een Spider-Woman, maar geen Spider-Trans.
de inmiddels vrouw van de acteur die momenteel spiderman speeltquote:
wat ze thuis in de slaapkamer doen is hun eigen keuzequote:
MIquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ja ze is zo vet sneaky getrouwd met TomGODquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
de inmiddels vrouw van de acteur die momenteel spiderman speelt
Wat niet is kan nog komen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
geeft niet joh, jij wist in elk geval hoe van duin echt heet, dat kan niet iedereen zeggen.quote:
Oh ja ik moet seizoen 3 nog kijkenquote:
Die heb ik ook!quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zo maar verder met mijn Lego Disney huis van UP. Die is bijna af. Ben alleen bang dat Kevin er niet in past
Nee, die niet. Geen ruimte voor nog meer LEGO.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook de set van Kevin en Dug??
korte klim, zo groot is ze nietquote:
Hup Holland hupquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ze is zo vet sneaky getrouwd met TomGOD
quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Als die heeft wat ik de afgelopen week had dan is ze nog wel even bezig.
Vind je? Haar default gezichtsuitdrukking is er eentje van een verveelde puber die moet aanhoren van haar moeder dat ze haar kamer moet opruimenquote:
Ja. ik heb mijn lesje van vorige week wel geleerd hoor. Nu is het wel klaarquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind het wel algemene kennis hoor.
En ze heeft ook nog puntige knieën.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je? Haar default gezichtsuitdrukking is er eentje van een verveelde puber die moet aanhoren van haar moeder dat ze haar kamer moet opruimen
quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ze heeft ook nog puntige knieën.
Ook nog eens.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ze heeft ook nog puntige knieën.
Het hielp hier wel dat Tom sowieso al een danser is en bekend in het theater.quote:
hebben ze daar tv's? voor de mini van @ToTquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn nu op weg naar Weert voor glowgolf. Ook lekker binnen met airco.
Ik moest gisteren nog post sorteren voor Weert,quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn nu op weg naar Weert voor glowgolf. Ook lekker binnen met airco.
Geen idee. We zijn nog onderweg.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze daar tv's? voor de mini van @:tot
Oh dat heb ik wel gedaan whaha. Ik ben snel door mn eigen risico heen door medicatie, en ik moest röntgenfoto's maken. Heb ik ook in het ziekenhuis gezegd "joh maak er maar een paar, heb toch geen eigen risico meer". Dus vanuit elke hoek een foto van mn voet gemaaktquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon uit principe wat moedervlekken laten weghalen nu.
Kun je er nu een mooi 3D-model van laten printenquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik wel gedaan whaha. Ik ben snel door mn eigen risico heen door medicatie, en ik moest röntgenfoto's maken. Heb ik ook in het ziekenhuis gezegd "joh maak er maar een paar, heb toch geen eigen risico meer". Dus vanuit elke hoek een foto van mn voet gemaakt
quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik wel gedaan whaha. Ik ben snel door mn eigen risico heen door medicatie, en ik moest röntgenfoto's maken. Heb ik ook in het ziekenhuis gezegd "joh maak er maar een paar, heb toch geen eigen risico meer". Dus vanuit elke hoek een foto van mn voet gemaakt
Nou nou nou, taalgebruikquote:
Nee hoor.quote:
Ik smelt niet bij 22,8 gradenquote:
Valt me verrassend mee eigenlijk. Zit lekker voor de ventilator op stand 1, klein briesje. Goed uit te houden zo.quote:
we hebben al meer gehad dit jaar tochquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Valt me verrassend mee eigenlijk. Zit lekker voor de ventilator op stand 1, klein briesje. Goed uit te houden zo.
Hier is het morgen andersom, van airco thuiswerkplek naar gebouw met arkoquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:28 schreef Koen66 het volgende:
moet zo wel weg uit airco kantoor richting huis zonder airco
Wat precies?quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hebben al meer gehad dit jaar toch
dat is een prima temperatuurquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik smelt niet bij 22,8 graden
Warm genoeg hier hoorquote:35.2°C at 15:00
Hier buiten ook, maar wie gaat er nu naar buiten?quote:
Echt he. Ik blijf de rest van de dag mooi binnen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier buiten ook, maar wie gaat er nu naar buiten?
Vanavond weer, voor nog even een blokje om.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja vond het vanmorgen al warm zat met lopen, toen ik terugkwam was het nog maar 31 gradenquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik haak al af door die enorme plamuurlaag toen ik opzocht over wie dit gaat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook nog eens.
Geen kandidaat voor een date met @:nattekat dus
Ik was vanochtend maar alvast rond 7:15 gegaan, toen was het nog goed te doen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vond het vanmorgen al warm zat met lopen, toen ik terugkwam was het nog maar 31 graden
Ik zat rond half 9 en rond half 11 op de fiets. Heen was goed te doen, terug was het al net even te warmquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ik was vanochtend maar alvast rond 7:15 gegaan, toen was het nog goed te doen.
quote:
Blijft ook maar stijgenquote:
quote:35.9°C at 15:53
Ik moet morgen wel naar buiten.....quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga morgen wel weer naar buiten. Mijn stapjes haal ik in huis ook al wel
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haak al af door die enorme plamuurlaag toen ik opzocht over wie dit gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 Ja/Nee
inb4 Waarom niet allemaal"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar bedenken welke van de drie maaltijden ik vandaag ga opwarmen...KiphaasjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 Ja/Nee
inb4 Waarom niet allemaalAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
die moet dan het eerst opquote:Op woensdag 29 juli 2026 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
• Kiphaasjes (waar dan een salade bij zit die niet in de magnetron gaat)
Was ook mijn eerste gedachte, maar misschien zijn die morgen nog wel lekkerder als het nog warmer is..quote:
Maar het wordt morgen toch weer iets koeler.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte, maar misschien zijn die morgen nog wel lekkerder als het nog warmer is..
Ja. Iets.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het wordt morgen toch weer iets koeler.
Oh., ben ik eigenlijk niet mee bezigquote:Op woensdag 29 juli 2026 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja vrijdag nog koelerquote:Op woensdag 29 juli 2026 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar bedenken welke van de drie maaltijden ik vandaag ga opwarmen...Inb4 waarom niet dubbele porties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 Ja/Nee
inb4 Waarom niet allemaal"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
omdat hij dat niet in huis heeftquote:Op woensdag 29 juli 2026 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Inb4 waarom niet dubbele porties.
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Anders hebben we altijd nog de Airfryer en een diepvries met snacks...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |