Tijd om weer wat te breken en een operatie te krijgen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
lol maar betaal 200 per maand plus nu die 350 plus de tandarts dus we hebben nog even te gaan voor ik quitte sta.
Gewoon lekker uitkering trekken en zware shag roken op een plastic stoeltje voor je huis met je voeten op een krat Schultenbrau!quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gewoon ergens een kutbaantje moeten vinden en allemaal toeslagen mogen binnenharken.
Maar ik ben door de fysiobehandelingen heen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tijd om weer wat te breken en een operatie te krijgen.
Neuh kon met m'n hoortoestel ook niet.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij kan je het wel volgend jaar terugvragen van de belasting
En gelijk laten checken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon uit principe wat moedervlekken laten weghalen nu.
Niet alles valt onder die regeling en er is ook een drempelbedrag.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij kan je het wel volgend jaar terugvragen van de belasting
iets breken waarbij je geen fysio nodig hebt daarnaquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik ben door de fysiobehandelingen heen.
M'n vinger.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
iets breken waarbij je geen fysio nodig hebt daarna
Misschien kunnen we zaterdag helpen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
je klomp.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:
ik zie optiesquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh kon met m'n hoortoestel ook niet.
Goed om te weten. Ga het toch proberen volgend jaarquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet alles valt onder die regeling en er is ook een drempelbedrag.
En ze gaan dat ook beperken want mensen met veel zorgkosten zijn rijk natuurlijk.
Sow.quote:
Dit trio start wel op een andere manier dan ik had gedacht maar oke.quote:
De video's komen weer op de reguliere locatie te staan?quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:41 schreef STING het volgende:
[..]
Dat stond kennelijk impliciet al op de agenda, dus dat komt goed uit.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit trio start wel op een andere manier dan ik had gedacht maar oke.
Op de OnlyFans van CL dit keer denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
De video's komen weer op de reguliere locatie te staan?
Oh dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:44 schreef STING het volgende:
[..]
Op de OnlyFans van CL dit keer denk ik.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Was laatst ook 1000 euro kwijt voor dit kut elektricien. En nu ook elk jaar eigen risico omdat het steeds net op het randje december/januari valt. Kutgebit er ook bij elke keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |