Vind je? Haar default gezichtsuitdrukking is er eentje van een verveelde puber die moet aanhoren van haar moeder dat ze haar kamer moet opruimenquote:
Ja. ik heb mijn lesje van vorige week wel geleerd hoor. Nu is het wel klaarquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind het wel algemene kennis hoor.
En ze heeft ook nog puntige knieën.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je? Haar default gezichtsuitdrukking is er eentje van een verveelde puber die moet aanhoren van haar moeder dat ze haar kamer moet opruimen
quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ze heeft ook nog puntige knieën.
Ook nog eens.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ze heeft ook nog puntige knieën.
Het hielp hier wel dat Tom sowieso al een danser is en bekend in het theater.quote:
hebben ze daar tv's? voor de mini van @ToTquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn nu op weg naar Weert voor glowgolf. Ook lekker binnen met airco.
Ik moest gisteren nog post sorteren voor Weert,quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn nu op weg naar Weert voor glowgolf. Ook lekker binnen met airco.
Geen idee. We zijn nog onderweg.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze daar tv's? voor de mini van @:tot
Oh dat heb ik wel gedaan whaha. Ik ben snel door mn eigen risico heen door medicatie, en ik moest röntgenfoto's maken. Heb ik ook in het ziekenhuis gezegd "joh maak er maar een paar, heb toch geen eigen risico meer". Dus vanuit elke hoek een foto van mn voet gemaaktquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon uit principe wat moedervlekken laten weghalen nu.
Kun je er nu een mooi 3D-model van laten printenquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik wel gedaan whaha. Ik ben snel door mn eigen risico heen door medicatie, en ik moest röntgenfoto's maken. Heb ik ook in het ziekenhuis gezegd "joh maak er maar een paar, heb toch geen eigen risico meer". Dus vanuit elke hoek een foto van mn voet gemaakt
quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik wel gedaan whaha. Ik ben snel door mn eigen risico heen door medicatie, en ik moest röntgenfoto's maken. Heb ik ook in het ziekenhuis gezegd "joh maak er maar een paar, heb toch geen eigen risico meer". Dus vanuit elke hoek een foto van mn voet gemaakt
Nou nou nou, taalgebruikquote:
Nee hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |