wat ze thuis in de slaapkamer doen is hun eigen keuzequote:
MIquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is een Spider-Woman, maar geen Spider-Trans.
ja ze is zo vet sneaky getrouwd met TomGODquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
de inmiddels vrouw van de acteur die momenteel spiderman speelt
Wat niet is kan nog komen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is een Spider-Woman, maar geen Spider-Trans.
geeft niet joh, jij wist in elk geval hoe van duin echt heet, dat kan niet iedereen zeggen.quote:
Oh ja ik moet seizoen 3 nog kijkenquote:
Die heb ik ook!quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zo maar verder met mijn Lego Disney huis van UP. Die is bijna af. Ben alleen bang dat Kevin er niet in past
Nee, die niet. Geen ruimte voor nog meer LEGO.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook de set van Kevin en Dug??
korte klim, zo groot is ze nietquote:
Hup Holland hupquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ze is zo vet sneaky getrouwd met TomGOD
quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Als die heeft wat ik de afgelopen week had dan is ze nog wel even bezig.
Vind je? Haar default gezichtsuitdrukking is er eentje van een verveelde puber die moet aanhoren van haar moeder dat ze haar kamer moet opruimenquote:
Ja. ik heb mijn lesje van vorige week wel geleerd hoor. Nu is het wel klaarquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind het wel algemene kennis hoor.
En ze heeft ook nog puntige knieën.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je? Haar default gezichtsuitdrukking is er eentje van een verveelde puber die moet aanhoren van haar moeder dat ze haar kamer moet opruimen
quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ze heeft ook nog puntige knieën.
Ook nog eens.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ze heeft ook nog puntige knieën.
Het hielp hier wel dat Tom sowieso al een danser is en bekend in het theater.quote:
hebben ze daar tv's? voor de mini van @ToTquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn nu op weg naar Weert voor glowgolf. Ook lekker binnen met airco.
Ik moest gisteren nog post sorteren voor Weert,quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn nu op weg naar Weert voor glowgolf. Ook lekker binnen met airco.
Geen idee. We zijn nog onderweg.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze daar tv's? voor de mini van @:tot
Oh dat heb ik wel gedaan whaha. Ik ben snel door mn eigen risico heen door medicatie, en ik moest röntgenfoto's maken. Heb ik ook in het ziekenhuis gezegd "joh maak er maar een paar, heb toch geen eigen risico meer". Dus vanuit elke hoek een foto van mn voet gemaaktquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon uit principe wat moedervlekken laten weghalen nu.
Kun je er nu een mooi 3D-model van laten printenquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik wel gedaan whaha. Ik ben snel door mn eigen risico heen door medicatie, en ik moest röntgenfoto's maken. Heb ik ook in het ziekenhuis gezegd "joh maak er maar een paar, heb toch geen eigen risico meer". Dus vanuit elke hoek een foto van mn voet gemaakt
quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik wel gedaan whaha. Ik ben snel door mn eigen risico heen door medicatie, en ik moest röntgenfoto's maken. Heb ik ook in het ziekenhuis gezegd "joh maak er maar een paar, heb toch geen eigen risico meer". Dus vanuit elke hoek een foto van mn voet gemaakt
Nou nou nou, taalgebruikquote:
Nee hoor.quote:
Ik smelt niet bij 22,8 gradenquote:
Valt me verrassend mee eigenlijk. Zit lekker voor de ventilator op stand 1, klein briesje. Goed uit te houden zo.quote:
we hebben al meer gehad dit jaar tochquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Valt me verrassend mee eigenlijk. Zit lekker voor de ventilator op stand 1, klein briesje. Goed uit te houden zo.
Hier is het morgen andersom, van airco thuiswerkplek naar gebouw met arkoquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:28 schreef Koen66 het volgende:
moet zo wel weg uit airco kantoor richting huis zonder airco
Wat precies?quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hebben al meer gehad dit jaar toch
dat is een prima temperatuurquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik smelt niet bij 22,8 graden
Warm genoeg hier hoorquote:35.2°C at 15:00
Hier buiten ook, maar wie gaat er nu naar buiten?quote:
Echt he. Ik blijf de rest van de dag mooi binnen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier buiten ook, maar wie gaat er nu naar buiten?
Vanavond weer, voor nog even een blokje om.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja vond het vanmorgen al warm zat met lopen, toen ik terugkwam was het nog maar 31 gradenquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik haak al af door die enorme plamuurlaag toen ik opzocht over wie dit gaat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook nog eens.
Geen kandidaat voor een date met @:nattekat dus
Ik was vanochtend maar alvast rond 7:15 gegaan, toen was het nog goed te doen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vond het vanmorgen al warm zat met lopen, toen ik terugkwam was het nog maar 31 graden
Ik zat rond half 9 en rond half 11 op de fiets. Heen was goed te doen, terug was het al net even te warmquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ik was vanochtend maar alvast rond 7:15 gegaan, toen was het nog goed te doen.
quote:
Blijft ook maar stijgenquote:
quote:35.9°C at 15:53
Ik moet morgen wel naar buiten.....quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga morgen wel weer naar buiten. Mijn stapjes haal ik in huis ook al wel
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haak al af door die enorme plamuurlaag toen ik opzocht over wie dit gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 Ja/Nee
inb4 Waarom niet allemaal"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar bedenken welke van de drie maaltijden ik vandaag ga opwarmen...KiphaasjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 Ja/Nee
inb4 Waarom niet allemaalAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
die moet dan het eerst opquote:Op woensdag 29 juli 2026 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
• Kiphaasjes (waar dan een salade bij zit die niet in de magnetron gaat)
Was ook mijn eerste gedachte, maar misschien zijn die morgen nog wel lekkerder als het nog warmer is..quote:
Maar het wordt morgen toch weer iets koeler.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte, maar misschien zijn die morgen nog wel lekkerder als het nog warmer is..
Ja. Iets.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het wordt morgen toch weer iets koeler.
Oh., ben ik eigenlijk niet mee bezigquote:Op woensdag 29 juli 2026 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja vrijdag nog koelerquote:Op woensdag 29 juli 2026 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar bedenken welke van de drie maaltijden ik vandaag ga opwarmen...Inb4 waarom niet dubbele porties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 Ja/Nee
inb4 Waarom niet allemaal"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
omdat hij dat niet in huis heeftquote:Op woensdag 29 juli 2026 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Inb4 waarom niet dubbele porties.
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Anders hebben we altijd nog de Airfryer en een diepvries met snacks...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |