+1quote:
Zijn album OutRun staat echt in mijn top 10 beste albums, dat is gewoon een heerlijk albumquote:
quote:
Niet mijn muziek...quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn album OutRun staat echt in mijn top 10 beste albums, dat is gewoon een heerlijk album
Dan zou je ook weten hoe André van Duin echt heet maar ja.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als filmliefhebber moet je toch wel op zijn minst dit nummer kennen
Bekijk deze YouTube-video
De soundtrack van Drive staat hier regelmatig op repeat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Nightcall is geweldig, de soundtrack van Drive is een van m'n favoriete soundtracks. 50 is veuls te jong
Nee dat snap ik, moet je ook wel een beetje liggen van die synthwave en italodisco achtige muziekquote:
Heb diep in de buidel moeten tasten voor de limited double edition, genummerd op vinylquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:17 schreef Q. het volgende:
[..]
De soundtrack van Drive staat hier regelmatig op repeat.
Die soundtrack is eigenlijk het beste van die filmquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Nightcall is geweldig, de soundtrack van Drive is een van m'n favoriete soundtracks. 50 is veuls te jong
godver moest lachenquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou je ook weten hoe André van Duin echt heet maar ja.
quote:
quote:
Zou ook wel een beetje raar zijn als Spider-Man opeens een ze is geworden...quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:22 schreef Q. het volgende:
Zou vanavond met Mevrouw Q naar Spider-Man maar ze is ziek (Mevrouw Q, niet Spider-Man) dus ga maar alleen. Ook gezellig.
Ja, in deze tijd is alles genderneutraal hè?quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou ook wel een beetje raar zijn als Spider-Man opeens een ze is geworden...
Maar tegenwoordig weet je maar nooit...
kon je het weer niet voor jezelf houden?quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Als die heeft wat ik de afgelopen week had dan is ze nog wel even bezig.
Nee. Ik deel graag.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
kon je het weer niet voor jezelf houden?
Er is een Spider-Woman, maar geen Spider-Trans.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zendaya leent graag zijn pakquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geef ze geen ideeën.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is een Spider-Woman, maar geen Spider-Trans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |