Gaaf!quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb er 10 seizoenen vol gemaakt. Leukste bijbaan ooit. Werd geaccepteerd, uitgenodigd voor feestjes e.d., heerlijk. Efteling heeft van mij een ander mens gemaakt
Er is een interview met David Bowie uit ergens midden jaren 90 waar hij het allemaal voorspelde. Gewoon eng accuraat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Achteraf is het natuurlijk ook wel weer makkelijk om onszelf destijds naïef te noemen, toen we in de 1990-2000s het nog hadden over de rijkdom van informatie op de Digitale snelweg en in cyberspace en het kleiner worden van de wereldik zou eigenlijk niet weten hoe we in het jaar 2000 de wereld van vandaag en deze dark age hadden kunnen voorspellen.
Ja die lui van Pokémon schijnen niet helemaal blij te zijn met dit spelletje, begreep ik?quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:20 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog het vredelievende Palworld#escapism
[ afbeelding ]
Oh ja, dat is ook zeker zo. Maar het voelt vaak alsof social media als een flinke katalysator heeft gewerkt voor veel ellende in de wereld (populisme/far-right/etc heeft er ontzettend veel profijt)quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, het delen van informatie op deze manier heeft uiteraard ook echt wel voordelen opgeleverd!
De andere kant van het politieke spectrum nog veel meer zelfs, met name tijdens covid.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zeker zo. Maar het voelt vaak alsof social media als een flinke katalysator heeft gewerkt voor veel ellende in de wereld (populisme/far-right/etc heeft er ontzettend veel profijt)
Tijdens hoogseizoen kwamen de meest gekke vakantiekrachten jaquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaaf!
Ben er laatst nog met Mini-ToT geweest.
In het algemeen heel vriendelijk personeel dat duidelijk blij is met hun baan, maar bij het spookhuis stond een transgender die duidelijk een hekel aan mensen had, en in een kraampje stond een puisterig gastje met blauw haar die ook absoluut niet wilde dat je daar wat ging kopen.
Ahwquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:20 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog het vredelievende Palworld#escapism
[ afbeelding ]
Daar zijn we wel in doorgeslagen ja.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:23 schreef ToT het volgende:
Dat hele LGBTQIA+++ gedoe is in die tijd enorm ontploft en agressiever geworden.
Ja dat thuis zitten en de hele tijd Twitteren over hoe kut iedereen is, heeft de boel enorm laten escaleren.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar zijn we wel in doorgeslagen ja.
En alle complot-bullshit rondom Covid heeft daar ook flink aan bijgedragen. De wereld van nu is zooooo anders dan die van 2019. Dat voelt echt als het laatste semi-normale jaar ooit.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zeker zo. Maar het voelt vaak alsof social media als een flinke katalysator heeft gewerkt voor veel ellende in de wereld (populisme/far-right/etc heeft er ontzettend veel profijt)
Ik moest echt dat terugtellen leren bij de kassa. Je kon niet afgaan op de kassa zei qua wisselgeld. Vaak gaf iemand nog geld bij.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:11 schreef ToT het volgende:
Ja ik heb het wel vaker als voorbeeld gegeven: in mijn tienerjaren werkte ik in een supermakt, en we moesten balansen.
Iedereen pakt alles blikje voor blikje ne potje voor potje uit de schappen om het te tellen.
Ik zo van: 3 rijen, 8 diep, 2 hoog, minus 3 potjes.
Bedrijfsleider helemaal pissig dat ik het veel te snel deed, tot hij er achter kwam dat het foutloos was!
Die verhalen hoor je vaker dat Efteling een goede werkgever is.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb er 10 seizoenen vol gemaakt. Leukste bijbaan ooit. Werd geaccepteerd, uitgenodigd voor feestjes e.d., heerlijk. Efteling heeft van mij een ander mens gemaakt
Inderdaadquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijdens hoogseizoen kwamen de meest gekke vakantiekrachten ja
[..]
Ahw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak wel regelmatig mee dat die kassières een verkeerd bedrag proberen terug te geven: kleingeld geven voor het bedrag wat de kassa aangeeft is vaak nog te moeilijk voor sommigen!quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moest echt dat terugtellen leren bij de kassa. Je kon niet afgaan op de kassa zei qua wisselgeld. Vaak gaf iemand nog geld bij.
Ik had een discussie gehad met een oud-buurvrouw bij de kassa dat ze te weinig terugkreeg. Ik heb het haar een paar keer uitgelegd dat het klopte. Toen maar de manager erbij gehaald om op te lossen.
Die oud-buurvrouw was sowieso een vervelend mens.
Nintendo is een beetje flink aan het steigeren ja. Ben verbaasd dat Palworld het al zo lang heeft uitgehouden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die lui van Pokémon schijnen niet helemaal blij te zijn met dit spelletje, begreep ik?
Het zal mij aan mijn anus oxideren of je transgender, trans-Atlantisch, transfer of Transformer bent. Heck, voor mijn part identificeer je je als een homoseksuele bijzettafel. Maar ga niet meteen doen alsof je dan meer verdient dan de rest, of denkt op meer recht te hebben dan de rest.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat thuis zitten en de hele tijd Twitteren over hoe kut iedereen is, heeft de boel enorm laten escaleren.
Goh, hoe zou dat komen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die lui van Pokémon schijnen niet helemaal blij te zijn met dit spelletje, begreep ik?
De verwarring komt als je 10 cent bij betaald zodat ze een rond bedrag terug kunnen geven.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik maak wel regelmatig mee dat die kassières een verkeerd bedrag proberen terug te geven: kleingeld geven voor het bedrag wat de kassa aangeeft is vaak nog te moeilijk voor sommigen!
Ikzelf betaal altijd met pin, maar ik maak genoeg discussies mee en de klant heeft niet altijd ongelijk.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:30 schreef STING het volgende:
[..]
InderdaadWat een geweldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger was dat zeker zo. Maar dan praat ik ook over bijna 20-30 jaar terug.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die verhalen hoor je vaker dat Efteling een goede werkgever is."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik zou op zich wel voor een groot pretpark willen werken. Maar er zijn er geen in de buurt.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die verhalen hoor je vaker dat Efteling een goede werkgever is.
Dat komt caissières niet meer dat terugtellen doen en teruggeven wat op de kassa staat. Ik heb ook wel paar keer gehad dat de klant gewoon ongelijk in deze had. Vaak legde wat ze me had gegeven op la en haalde ik het wisselgeld eruit en ging ik terug tellen. Dan borg ik het geld op wat de klant mij gaf.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik maak wel regelmatig mee dat die kassières een verkeerd bedrag proberen terug te geven: kleingeld geven voor het bedrag wat de kassa aangeeft is vaak nog te moeilijk voor sommigen!
Ikzelf betaal altijd met pin, maar ik maak genoeg discussies mee en de klant heeft niet altijd ongelijk.
Ergens snap ik het wel. Maar ik heb nog geen Pokémon met assault rifles gezien.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:32 schreef STING het volgende:
[..]
Nintendo is een beetje flink aan het steigeren ja. Ben verbaasd dat Palworld het al zo lang heeft uitgehouden.
Ze kunnen al niet eens vooruit tellen, laat staan terug.quote:
Precies dat ja, ik heb daardoor een hekel aan dat hele woke-gebeuren; natuurlijk overgewaaid uit Amerika via social media. Sommige TV-series daardoor van afgehaakt, terwijl ik notabene mezelf als best progressief beschouw.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zal mij aan mijn anus oxideren of je transgender, trans-Atlantisch, transfer of Transformer bent. Heck, voor mijn part identificeer je je als een homoseksuele bijzettafel. Maar ga niet meteen doen alsof je dan meer verdient dan de rest, of denkt op meer recht te hebben dan de rest.
Welke buurt is dat?quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou op zich wel voor een groot pretpark willen werken. Maar er zijn er geen in de buurt.
Het doet me af en toe denken aan Happy Tree friendsquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel. Maar ik heb nog geen Pokémon met assault rifles gezien.
ik mag/kan helaas niet eerder weg dus gewoon laat thuisquote:
Ik haat dat woke gedoe. Echt. Dat het ooit ontstaan is en hier in nuchter Europa voet aan de grond heeft gekregen. Ongelofelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
Precies dat ja, ik heb daardoor een hekel aan dat hele woke-gebeuren; natuurlijk overgewaaid uit Amerika via social media. Sommige TV-series daardoor van afgehaakt, terwijl ik notabene mezelf als best progressief beschouw.
Bazenseriequote:Op woensdag 29 juli 2026 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
Het doet me af en toe denken aan Happy Tree friends
Hier zit alleen Deltapark Neeltje Jans in de buurt.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke buurt is dat?
Hier alleen een dierentuin
Dat is niet eens zo'n slecht park. Vroeger een paar keer geweest.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier zit alleen Deltapark Neeltje Jans in de buurt.
CL gaat nu gelijk naar Emmen toe.quote:
Is het goedkoper om zelf een zakje te kopen bij de supermarkt.quote:
dit klinkt niet als een goede dealquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mag/kan helaas niet eerder weg dus gewoon laat thuis
Maar dat is zo makkelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Is het goedkoper om zelf een zakje te kopen bij de supermarkt.
Dat ziet er tof uitquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier zit alleen Deltapark Neeltje Jans in de buurt.
Ja Maltesersquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:47 schreef STING het volgende:
[..]
Bestaat er iets boven gele pinda M&Ms?
Ik vind de andere kleuren pinda M&M's ook heel lekkerquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben er voor het laatst geweest in De jaren 90, denk ik. Geen idee hoe het nu is. Maar ik vind het geen pretpark voor mij. Zover ik weet heeft het geen achtbanen e.d.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo'n slecht park. Vroeger een paar keer geweest.
Wtf hoe groot woon je.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:48 schreef Rozevla het volgende:
Vroeg begonnen vandaag.
Pompoenen veld gemaaid en bewaterd
Kas met tomaten geschoond en bewaterd
Veld met mais heeft water gehad
Tijd voor bier
inderdaad. beste m&m's en sowieso beter dan maltesersquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:47 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt als Harvest Moon.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:48 schreef Rozevla het volgende:
Vroeg begonnen vandaag.
Pompoenen veld gemaaid en bewaterd
Kas met tomaten geschoond en bewaterd
Veld met mais heeft water gehad
Tijd voor bier
Denk dat hij farmville zit te spelenquote:
Ik hou niet zo van die gele M&M'squote:Op woensdag 29 juli 2026 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
inderdaad. beste m&m's en sowieso beter dan maltesers
Het is maar goed dat ze dat dan niet meer hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ah de goeie oude tijd dat de Xenos emmers Maltesers verkocht.
noteert minpunten voor ESF1Gamerquote:
Wel zondag gehad bij GP van Hongarije.quote:
Ik zou 2 en 3 omdraaien.quote:
Ik wacht op de DS, die ik via Vinted heb gekocht.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben deze vakantie weer Harvest Moon aan het spelen op mijn DS.
Woah was je helemaal in Hongarije en dan weer terug?quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel zondag gehad bij GP van Hongarije.
Nee, gewoon thuis.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woah was je helemaal in Hongarije en dan weer terug?
Brievenbuspakketjes, het meest onvoorspelbaar wel van alle soorten post.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
PostNL pakketje wordt elke dag later bezorgd, terwijl het door de brievenbus past.
je moet die van de notenshop eens halen. die zijn toch een partij lekker.quote:
Ik kijk vanmiddag wel in de brievenbus voordat ik naar de pedicure ga.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:57 schreef STING het volgende:
[..]
Brievenbuspakketjes, het meest onvoorspelbaar wel van alle soorten post.
correct en tevens juistquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:46 schreef CherryLips het volgende:
We gaan gewoon een stoelendans doen, iedereen mag komen opdagen maar alleen de eerste 13 mogen naar binnen.
Vooral die met limoncello smaakquote:
die heb ik nog niet gehadquote:
Dat komt omdat ik die op maakquote:
Schuif jullie gewoon aan de kantquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:46 schreef CherryLips het volgende:
We gaan gewoon een stoelendans doen, iedereen mag komen opdagen maar alleen de eerste 13 mogen naar binnen.
Wel een flinke opkomstquote:Op woensdag 29 juli 2026 11:10 schreef Koen66 het volgende:
@:cherrylips zegt 13dus er is een spook-meeter :-D
neuh. er is gewoon iemand wiens inbox vol zit en geen pm kan ontvangen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:10 schreef Koen66 het volgende:
@:cherrylips zegt 13dus er is een spook-meeter :-D
Nou nou.quote:
Alsof dat niet gebeurt bij een kleine meetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |