Ik zou op zich wel voor een groot pretpark willen werken. Maar er zijn er geen in de buurt.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die verhalen hoor je vaker dat Efteling een goede werkgever is.
Dat komt caissičres niet meer dat terugtellen doen en teruggeven wat op de kassa staat. Ik heb ook wel paar keer gehad dat de klant gewoon ongelijk in deze had. Vaak legde wat ze me had gegeven op la en haalde ik het wisselgeld eruit en ging ik terug tellen. Dan borg ik het geld op wat de klant mij gaf.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik maak wel regelmatig mee dat die kassičres een verkeerd bedrag proberen terug te geven: kleingeld geven voor het bedrag wat de kassa aangeeft is vaak nog te moeilijk voor sommigen!
Ikzelf betaal altijd met pin, maar ik maak genoeg discussies mee en de klant heeft niet altijd ongelijk.
Ergens snap ik het wel. Maar ik heb nog geen Pokémon met assault rifles gezien.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:32 schreef STING het volgende:
[..]
Nintendo is een beetje flink aan het steigeren ja. Ben verbaasd dat Palworld het al zo lang heeft uitgehouden.
Ze kunnen al niet eens vooruit tellen, laat staan terug.quote:
Precies dat ja, ik heb daardoor een hekel aan dat hele woke-gebeuren; natuurlijk overgewaaid uit Amerika via social media. Sommige TV-series daardoor van afgehaakt, terwijl ik notabene mezelf als best progressief beschouw.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zal mij aan mijn anus oxideren of je transgender, trans-Atlantisch, transfer of Transformer bent. Heck, voor mijn part identificeer je je als een homoseksuele bijzettafel. Maar ga niet meteen doen alsof je dan meer verdient dan de rest, of denkt op meer recht te hebben dan de rest.
Welke buurt is dat?quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou op zich wel voor een groot pretpark willen werken. Maar er zijn er geen in de buurt.
Het doet me af en toe denken aan Happy Tree friendsquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel. Maar ik heb nog geen Pokémon met assault rifles gezien.
ik mag/kan helaas niet eerder weg dus gewoon laat thuisquote:
Ik haat dat woke gedoe. Echt. Dat het ooit ontstaan is en hier in nuchter Europa voet aan de grond heeft gekregen. Ongelofelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
Precies dat ja, ik heb daardoor een hekel aan dat hele woke-gebeuren; natuurlijk overgewaaid uit Amerika via social media. Sommige TV-series daardoor van afgehaakt, terwijl ik notabene mezelf als best progressief beschouw.
Bazenseriequote:Op woensdag 29 juli 2026 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
Het doet me af en toe denken aan Happy Tree friends
Hier zit alleen Deltapark Neeltje Jans in de buurt.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke buurt is dat?
Hier alleen een dierentuin
Dat is niet eens zo'n slecht park. Vroeger een paar keer geweest.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier zit alleen Deltapark Neeltje Jans in de buurt.
CL gaat nu gelijk naar Emmen toe.quote:
Is het goedkoper om zelf een zakje te kopen bij de supermarkt.quote:
dit klinkt niet als een goede dealquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mag/kan helaas niet eerder weg dus gewoon laat thuis
Maar dat is zo makkelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Is het goedkoper om zelf een zakje te kopen bij de supermarkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |