Ik wacht op de DS, die ik via Vinted heb gekocht.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben deze vakantie weer Harvest Moon aan het spelen op mijn DS.
Woah was je helemaal in Hongarije en dan weer terug?quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel zondag gehad bij GP van Hongarije.
Nee, gewoon thuis.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woah was je helemaal in Hongarije en dan weer terug?
Brievenbuspakketjes, het meest onvoorspelbaar wel van alle soorten post.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
PostNL pakketje wordt elke dag later bezorgd, terwijl het door de brievenbus past.
je moet die van de notenshop eens halen. die zijn toch een partij lekker.quote:
Ik kijk vanmiddag wel in de brievenbus voordat ik naar de pedicure ga.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:57 schreef STING het volgende:
[..]
Brievenbuspakketjes, het meest onvoorspelbaar wel van alle soorten post.
correct en tevens juistquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:46 schreef CherryLips het volgende:
We gaan gewoon een stoelendans doen, iedereen mag komen opdagen maar alleen de eerste 13 mogen naar binnen.
Vooral die met limoncello smaakquote:
die heb ik nog niet gehadquote:
Dat komt omdat ik die op maakquote:
Schuif jullie gewoon aan de kantquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:46 schreef CherryLips het volgende:
We gaan gewoon een stoelendans doen, iedereen mag komen opdagen maar alleen de eerste 13 mogen naar binnen.
Wel een flinke opkomstquote:Op woensdag 29 juli 2026 11:10 schreef Koen66 het volgende:
@:cherrylips zegt 13dus er is een spook-meeter :-D
neuh. er is gewoon iemand wiens inbox vol zit en geen pm kan ontvangen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:10 schreef Koen66 het volgende:
@:cherrylips zegt 13dus er is een spook-meeter :-D
Nou nou.quote:
Alsof dat niet gebeurt bij een kleine meetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |