ik zou dit zo houdenquote:
Bizar dat TikTok in China anders is, dan inde rest van de wereld.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
TikTok is ook zoiets ja. Christus te paard.
Helaasquote:
Mini-ToT moet daar helemaal niks van hebben: "Daar word je alleen maar dom van!"quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hier staat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoek maar op Skibbidy Toilet.
En verder heb je tung tung tung sahur, crocodilo assasino, balarina cappucino, en veel andere troep als dat. N is weer een banana gorilla en een coconut gorilla polulair.
De makers van die tung tung tung sahur hebben iemand voor het gerecht gesleept omdat die ook filmpjes er van maakt, maar het is allemaal AI en de rechter zei dat dat niet onder copyright valt dus iedereen mag die debiele filmpjes maken.
Allicht. Hoe komen ze anders aan onze dataquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bizar dat TikTok in China anders is, dan inde rest van de wereld.
Ik ben het met aardig wat dingen die hij zegt wel eens, maar hij gaat vaak wel veel te ver.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, hij is echt niet dom maar hij zit zo enorm vast in zijn bubbel.
Ligt aan je algoritme, mijn TikTok algoritme is alleen leuke mensen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is gewoon logisch. Het is een wapen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bizar dat TikTok in China anders is, dan inde rest van de wereld.
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben het met aardig wat dingen die hij zegt wel eens, maar hij gaat vaak wel veel te ver.
Sowieso als het gaat om Amerika versus Europa.
Hij is toch gewoon MAGA, of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben het met aardig wat dingen die hij zegt wel eens, maar hij gaat vaak wel veel te ver.
Sowieso als het gaat om Amerika versus Europa.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:36 schreef STING het volgende:
[..]
In case I don't see ya, good morning, good afternoon & good night
https://www.youtube.com/shorts/fqQSzyoy-EIquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hier staat.
Ik doe niet aan TikTok. Ik zou nog gestoorder worden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ligt aan je algoritme, mijn TikTok algoritme is alleen leuke mensen.
Ja hij is duidelijk MAGA idd.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:38 schreef STING het volgende:
[..]
Hij is toch gewoon MAGA, of zie ik dat verkeerd?
Massive Asshole Goes Awry?quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:38 schreef STING het volgende:
[..]
Hij is toch gewoon MAGA, of zie ik dat verkeerd?
Als boomer is jouw algoritme dan ook geheel afgestemd op eendjes voeren, jenever in de aanbieding en de lokale bingo clubquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ligt aan je algoritme, mijn TikTok algoritme is alleen leuke mensen.
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan shorts, op YT probeer ik dat zoveel mogelijk weg te klikken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doe niet aan TikTok. Ik zou nog gestoorder worden.
En schelden op die vervelende millennials en hun avocado toast.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als boomer is jouw algoritme dan ook geheel afgestemd op eendjes voeren, jenever in de aanbieding en de lokale bingo club
Sommige shorts van games kijk ik wel eens. Maar voor de rest niet veel.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan shorts, op YT probeer ik dat zoveel mogelijk weg te klikken.
Trots op jouquote:
Op zich leuk om door heen te scrollen. Alleen krijg de laatste tijd Games of Thrones en House of Dragons AI shit. Helaas kan je die shorts niet meer disliken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan shorts, op YT probeer ik dat zoveel mogelijk weg te klikken.
Oh ja. Ik moet nog eens verder gaan met GoT.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op zich leuk om door heen te scrollen. Alleen krijg de laatste tijd Games of Thrones en House of Dragons AI shit. Helaas kan je die shorts niet meer disliken.
Zo tussendoor vind ik het af en toe wel even een leuke afleiding. Maar na 3 filmpjes gezien t ehebben, zoek ik wel weer wat op wat meer de diepte in gaat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
Na seizoen 6 hoef je niet te kijken hoor. Ik doe gewoon alsof de laatste aflevering van S6 ook de series finale is.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Ik moet nog eens verder gaan met GoT.
GoT, of House of the dragon?quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Ik moet nog eens verder gaan met GoT.
De meesten zijn allemaal zo ADHD en dan dat herhalende aspect dan zijn niet voor mij gemaaktquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo tussendoor vind ik het af en toe wel even een leuke afleiding. Maar na 3 filmpjes gezien t ehebben, zoek ik wel weer wat op wat meer de diepte in gaat.
neemt niet weg dat ik het nog steeds een matige situatie vind. Maar goed ik hou erover op ;-)quote:
Ja dan kan je weer naar huis.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik nou afzeg dan kan @:esf1gamer in mijn plaats. En kom ik onverwacht toch opdagen
Precies. Wilde ik ook al typen!quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Na seizoen 6 hoef je niet te kijken hoor. Ik doe gewoon alsof de laatste aflevering van S6 ook de series finale is.
Het is wat het is.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neemt niet weg dat ik het nog steeds een matige situatie vind. Maar goed ik hou erover op ;-)
90% van de shorts op joetoep is AI slop. Mijn hele lieve kittens adoptieverhalenverslaving is kapoetquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ja ik zat net ook weer een short te kijken en ik voel gelijk weer wat onrust, ook al was het gewoon interessant.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:44 schreef STING het volgende:
[..]
De meesten zijn allemaal zo ADHD en dan dat herhalende aspect dan zijn niet voor mij gemaakt
Jamaar das dan ook gewoon terecht.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
En schelden op die vervelende millennials en hun avocado toast.
IT IS ALL A LIE.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
90% van de shorts op joetoep is AI slop. Mijn hele lieve kittens adoptieverhalenverslaving is kapoet
Dat valt heel erg mee, verschilt uiteraard per kanaal wat je bekijkt, maar dierenfilmpjes klik ik niet meer aan; idd veel te veel AI slop en veel mensen geloven ook nog dat het allemaal echt is!quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
90% van de shorts op joetoep is AI slop. Mijn hele lieve kittens adoptieverhalenverslaving is kapoet
Of van die dierenfilmpjes van een gered dier dat dan opgeroeit bij iemand, wat dan een filmpje van meerdere totaal verschillende dieren blijkt te zijn. This is why I have trust issuesquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee, verschilt uiteraard per kanaal wat je bekijkt, maar dierenfilmpjes klik ik niet meer aan; idd veel te veel AI slop en veel mensen geloven ook nog dat het allemaal echt is!
"Ahhh kijk al die papegaaien op de skateboard eens van de traprailing naar beneden gaan! Zo schattig!"
THE ACTUAL FUCK?????
De cliffhanger van Winds of Winter is zo goed dat je de rest kan negeren.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies. Wilde ik ook al typen!
Ik geloof dat er in seizoen 7 ook nog wel een paar epische dingen gebeurden, maar de kwaliteit werd al duidelijk een stuk minder.
Het begon al in seizoen 6.
mensen die een ijsbeer aan het voeren en aaien zijn. ahw wat schattig.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee, verschilt uiteraard per kanaal wat je bekijkt, maar dierenfilmpjes klik ik niet meer aan; idd veel te veel AI slop en veel mensen geloven ook nog dat het allemaal echt is!
"Ahhh kijk al die papegaaien op de skateboard eens van de traprailing naar beneden gaan! Zo schattig!"
THE ACTUAL FUCK?????
Ik vind het rampzalig veel.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
THE ACTUAL FUCK?????
Ik geloof echt in niets meer wat ik zie. Ben zo klaar met al die fucking AI die ons overal wordt opgedrongen de hele tijd. Ben druk bezig om over te gaan naar non-AI producten, gebruik oa Linux ipv Windows en Startpage ipv Google.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
THE ACTUAL FUCK?????
"Man aangevallen door ijsbeer in dierentuin: "Ik heb op YouTube gezien dat ze altijd schattig waren.""quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
mensen die een ijsbeer aan het voeren en aaien zijn. ahw wat schattig.
Vooral de boomers die een paar jaar geleden nog zeiden "Je moet niet alles geloven wat je op het internet ziet!" die zijn nu "Oh kijk, Jippie de hond springt zonder parachute uit een vliegtuig en komt gewoon op zn pootjes terecht, DIT IS HELEMAAL ECHT EN GELOOFWAARDIG!"quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
THE ACTUAL FUCK?????
Och de ergste was van iemand die een witte tijger redde waar een boom op gevallen was.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
Of van die dierenfilmpjes van een gered dier dat dan opgeroeit bij iemand, wat dan een filmpje van meerdere totaal verschillende dieren blijkt te zijn. This is why I have trust issues
1 Laptop is al op Linux. De ander gebruik ik windows nog voor werk enzo. Daar wil ik extra ssd in doen en dan dual booten met Linux.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof echt in niets meer wat ik zie. Ben zo klaar met al die fucking AI die ons overal wordt opgedrongen de hele tijd. Ben druk bezig om over te gaan naar non-AI producten, gebruik oa Linux ipv Windows en Startpage ipv Google.
AI gaat de wereld zo verder vernieling in helpen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Och de ergste was van iemand die een witte tijger redde waar een boom op gevallen was.
Filmpje zat bomvol fouten, de tijger zag er als één of andere mutant uit en iedereen zat die vent te aanbidden van dat hij zo heldhaftig was!
Same here. Net zoals internet en social media 'mensen dichter bij elkaar brengt en kennis beschikbaar stelt voor iedereen' zou AI dat ook moeten doen. Mja, zie wat het gebracht heeft. Mensen met de concentratiespanne van een goudvis, polarisatie en volslagen idioterie vermomd als hypes en challenges.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof echt in niets meer wat ik zie. Ben zo klaar met al die fucking AI die ons overal wordt opgedrongen de hele tijd. Ben druk bezig om over te gaan naar non-AI producten, gebruik oa Linux ipv Windows en Startpage ipv Google.
Zo stijgt het gemiddelde IQ wel weer en heb je steeds minder mensen die die bagger geloven.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Man aangevallen door ijsbeer in dierentuin: "Ik heb op YouTube gezien dat ze altijd schattig waren.""
Helemaal sinds Covid heb ik een sterk verminderde tolerantie voor domme mensen. Soms lijkt het ook alsof het er zoveel meer zijn dan vroeger, al is dat mogelijk gewoon het Twitter/social media effect.quote:
Het heeft mensen bij elkaar gebracht. En tegelijkertijd tegenover elkaar gezet.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Same here. Net zoals internet en social media 'mensen dichter bij elkaar brengt en kennis beschikbaar stelt voor iedereen' zou AI dat ook moeten doen. Mja, zie wat het gebracht heeft. Mensen met de concentratiespanne van een goudvis, polarisatie en volslagen idioterie vermond als hypes en challenges.
En hoe scholieren opdrachten copy-pasten in ChatGPT en dan de uitvoer ook weer terug copy-pasten. ZE KUNNEN NIETS MEER!quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Same here. Net zoals internet en social media 'mensen dichter bij elkaar brengt en kennis beschikbaar stelt voor iedereen' zou AI dat ook moeten doen. Mja, zie wat het gebracht heeft. Mensen met de concentratiespanne van een goudvis, polarisatie en volslagen idioterie vermond als hypes en challenges.
Covid heeft ook heel veel hersenschade aangericht bij een groot deel van de bevolking.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Helemaal sinds Covid heb ik een sterk verminderde tolerantie voor domme mensen. Soms lijkt het ook alsof het er zoveel meer zijn dan vroeger, al is dat mogelijk gewoon het Twitter/social media effect.
Jij.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf dat nooit te zeggen want ik ben ook niet het slimste mes in de la
Ze halen niet eens de vervolgvraag wegquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
En hoe scholieren opdrachten copy-pasten in ChatGPT en dan de uitvoer ook weer terug copy-pasten. ZE KUNNEN NIETS MEER!
Echt he.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo stijgt het gemiddelde IQ wel weer en heb je steeds minder mensen die die bagger geloven.
Enkele hebben zulke mensen verenigd. En daar hebben we nu alleen maar last van.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Helemaal sinds Covid heb ik een sterk verminderde tolerantie voor domme mensen. Soms lijkt het ook alsof het er zoveel meer zijn dan vroeger, al is dat mogelijk gewoon het Twitter/social media effect.
Deze generatie leerlingen worden drones. Kunnen niks meer zelf.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
En hoe scholieren opdrachten copy-pasten in ChatGPT en dan de uitvoer ook weer terug copy-pasten. ZE KUNNEN NIETS MEER!
quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scherpste mes in de la zelfs.
Godver.
Schrijf- en leesvaardigheid gaat ook achteruit onder jongeren.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze generatie leerlingen worden drones. Kunnen niks meer zelf.
De Matrix wordt werkelijkheid.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze generatie leerlingen worden drones. Kunnen niks meer zelf.
Ik zag laatst iets over dat leerlingen steeds bozer in de klas worden: "Waarom meoten we al deze dingen leren als AI ons de antwoorden gewoon kan geven?"quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
AI gaat de wereld zo verder vernieling in helpen.
Het meest debiele wat ik ooit gezien had was een prachtige scherpe foto van een kat met 3 kleine kittens op een dun randje van een verticale bergklif 100-en meters hoogquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Och de ergste was van iemand die een witte tijger redde waar een boom op gevallen was.
Filmpje zat bomvol fouten, de tijger zag er als één of andere mutant uit en iedereen zat die vent te aanbidden van dat hij zo heldhaftig was!
Veel domme mensen hebben nu een platform waar ze hun negatieve, domme en sensationele ideeën kunnen spuien en daarvoor beloond worden en neem dan confirmation bias en onderbuik figuren en de cocktail is compleet. Hoeveel beter zou de wereld zijn zonder social media denk ik oprecht.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt he.
[..]
Enkele hebben zulke mensen verenigd. En daar hebben we nu alleen maar last van.
AI is voor het grote publiek net weer nieuw.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet weer eens bij bordspellen meer uit mijn hoofd gaan rekenen van de scores ipv lui de rekenmachine op mijn telefoon erbij pakken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag laatst iets over dat leerlingen steeds bozer in de klas worden: "Waarom meoten we al deze dingen leren als AI ons de antwoorden gewoon kan geven?"
Had ik vroeger ook wat betreft rekenmachines gebruiken.
Ik ben zo blij dat ik toentertijd, ondanks mijn grote weerstand er tegen, toch gedwongen werd om uit m'n hoofd te rekenen.
Hele avonden was ik zo gefrustreerd dat ik niet naar bijvoorbeeld de Knock Out Show op tv kon kijken, of Te Land Ter Zee En In De Lucht enzo, maar ik moest goftedomme de tafel van 8 uit m'n hoofd leren. Ik was zo pissig, maar nu ben ik echt blij dat dat toen allemaal moest!
"scherpste mes"quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf dat nooit te zeggen want ik ben ook niet het slimste mes in de la
quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scherpste mes in de la zelfs.
Godver.
Gamenquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat te doen vandaag in die hitte.
In Amerika schijnt nog maar een paar procent van de basisschoolleerlingen te kunnen lezen op het niveau van wat er van ze verwacht wordt.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schrijf- en leesvaardigheid gaat ook achteruit onder jongeren.
Werkenquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in het zwembad liggenquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Echt he. De MatrAIx.quote:
Ik ook. Blij toe dat ik toch dingen zelf kan.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag laatst iets over dat leerlingen steeds bozer in de klas worden: "Waarom meoten we al deze dingen leren als AI ons de antwoorden gewoon kan geven?"
Had ik vroeger ook wat betreft rekenmachines gebruiken.
Ik ben zo blij dat ik toentertijd, ondanks mijn grote weerstand er tegen, toch gedwongen werd om uit m'n hoofd te rekenen.
Hele avonden was ik zo gefrustreerd dat ik niet naar bijvoorbeeld de Knock Out Show op tv kon kijken, of Te Land Ter Zee En In De Lucht enzo, maar ik moest goftedomme de tafel van 8 uit m'n hoofd leren. Ik was zo pissig, maar nu ben ik echt blij dat dat toen allemaal moest!
Idd. Social media is allang niet social meer.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:02 schreef STING het volgende:
[..]
Veel domme mensen hebben nu een platform waar ze hun negatieve, domme en sensationele ideeën kunnen spuien en daarvoor beloond worden en neem dan confirmation bias en onderbuik figuren en de cocktail is compleet. Hoeveel beter zou de wereld zijn zonder social media denk ik oprecht.
quote:
quote:
Balansenquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:11 schreef ToT het volgende:
Ja ik heb het wel vaker als voorbeeld gegeven: in mijn tienerjaren werkte ik in een supermakt, en we moeste nbalansen.
Iedereen pakt alles blikje voor blikje ne potje voor potje uit de schappen om het te tellen.
Ik zo van: 3 rijen, 8 diep, 2 hoog, minus 3 potjes.
Bedrijfsleider helemaal pissig dat ik het veel te snel deed, tot hij er achter kwam dat het foutloos was!
En dit had ook helemaal niemand kunnen voorspellen he?quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:02 schreef STING het volgende:
[..]
Veel domme mensen hebben nu een platform waar ze hun negatieve, domme en sensationele ideeën kunnen spuien en daarvoor beloond worden en neem dan confirmation bias en onderbuik figuren en de cocktail is compleet. Hoeveel beter zou de wereld zijn zonder social media denk ik oprecht.
Ja dat wel, maar ik kon dat nooitquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja had ik ook altijd een grafhekel aan, maar als je het snel deed, was het ook snel voorbij!
quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dit had ook helemaal niemand kunnen voorspellen he?
Spiegelen vond ik ook dom werk, maar minder kut dan balansen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik kon dat nooit
Net als spiegelen
Achteraf is het natuurlijk ook wel weer makkelijk om onszelf destijds naïef te noemen, toen we in de 1990-2000s het nog hadden over de rijkdom van informatie op de Digitale snelweg en in cyberspace en het kleiner worden van de wereldquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dit had ook helemaal niemand kunnen voorspellen he?
Ik was allang blij dat de Efteling toen besloot het hele jaar open te gaan. Toen lekker daar kunnen werken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Spiegelen vond ik ook dom werk, maar minder kut dan balansen.
Leuk!!!quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was allang blij dat de Efteling toen besloot het hele jaar open te gaan. Toen lekker daar kunnen werken.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Achteraf is het natuurlijk ook wel weer makkelijk om onszelf destijds naïef te noemen, toen we in de 1990-2000s het nog hadden over de rijkdom van informatie op de Digitale snelweg en in cyberspace en het kleiner worden van de wereldik zou eigenlijk niet weten hoe we in het jaar 2000 de wereld van vandaag en deze dark age hadden kunnen voorspellen.
Mwah, het delen van informatie op deze manier heeft uiteraard ook echt wel voordelen opgeleverd!quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Achteraf is het natuurlijk ook wel weer makkelijk om onszelf destijds naïef te noemen, toen we in de 1990-2000s het nog hadden over de rijkdom van informatie op de Digitale snelweg en in cyberspace en het kleiner worden van de wereldik zou eigenlijk niet weten hoe we in het jaar 2000 de wereld van vandaag en deze dark age hadden kunnen voorspellen.
Heb er 10 seizoenen vol gemaakt. Leukste bijbaan ooit. Werd geaccepteerd, uitgenodigd voor feestjes e.d., heerlijk. Efteling heeft van mij een ander mens gemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |