Soms is ieders interpretatie van 'een drupje' ook best verschillendquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik gebruikte laatst een drupje zonnebloemolie in het deeg voor zandkoekjes omdat het echt te poederig bleef, maar dat was niet bepaald een goed idee!
De spekjes van de vleesafdeling waren zo duur, dus ik heb er maar wat van de Frisia in gedaanquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat! Of limonade gebruiken ipv citroensap.
De gekste dingen. Als het maar dezelfde kleur heeft of vorm dan menen ze dat ze het kunnen gebruiken
Ja dat ja. En dan klagen dat het niet smaakt.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Er staat dat we aardbeienjam moeten gebruiken."
"Hebben we niet. Ketchup wel. Ook redelijk dezelfde kleur."
"Doen we dat."
Dat sowieso. Een drupje is een halve fles. Een snufje is ook veel meer dan je verwacht.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms is ieders interpretatie van 'een drupje' ook best verschillend
"De zure room is op! Wacht, ik heb ook nog koffiemelk! Zelfde kleur!"quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De spekjes van de vleesafdeling waren zo duur, dus ik heb er maar wat van de Frisia in gedaan
Ik overdrijf ook altijdquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat sowieso. Een drupje is een halve fles. Een snufje is ook veel meer dan je verwacht.
Ik heb een keer halal kalfsspek gekocht.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De spekjes van de vleesafdeling waren zo duur, dus ik heb er maar wat van de Frisia in gedaan
Deze zag ik serieus langskomen op Instagramquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ik wist bij het pannenkoekenbeslag niet welke bloem ze bedoelden dus ik heb er maar wat tulpen doorgegooid, werd geen mooi beslag'
Wat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze zag ik serieus langskomen op Instagram
The fuck!!!!quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij kwam beslagen ten eis.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ik wist bij het pannenkoekenbeslag niet welke bloem ze bedoelden dus ik heb er maar wat tulpen doorgegooid, werd geen mooi beslag'
Gewoon terugsturen die peuter.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Gisteren sprak ik nog iemand die zei dat hun kat de hele tijd gepest werd door hun peuter, maar ze vonden het ook zo sneu om hun peuter daarom weg te doen!
"Ja de kat was er eerder, dus die mag sowieso blijven!"
Deze is wel heel slecht hoorquote:
NIET DOENquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik nou afzeg dan kan @:esf1gamer in mijn plaats. En kom ik onverwacht toch opdagen
Ja dat is nog het erge, wij verzinnen hier belachelijke dingen maar ze zijn niet eens origineel omdat er mensen zijn die het daadwerkelijk serieus uitvoerenquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds social media er is zijn mensen nog dommer geworden. Of het is nu meer zichtbaar, dat kan ook.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is nog het erge, wij verzinnen hier belachelijke dingen maar ze zijn niet eens origineel omdat er mensen zijn die het daadwerkelijk serieus uitvoeren
Dat was ook het probleem met het maken van de 2e Borat-film; mensen reageerden nauwelijks op zijn malle fratsen omdat de maatschappij allang veel idioter is dan zijn typetje.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is nog het erge, wij verzinnen hier belachelijke dingen maar ze zijn niet eens origineel omdat er mensen zijn die het daadwerkelijk serieus uitvoeren
Wanneer realiteit de fictie inhaaltquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was ook het probleem met het maken van de 2e Borat-film; mensen reageerden nauwelijks op zijn malle fratsen omdat de maatschappij allang veel idioter is dan zijn typetje.
Ik zag laatst weer een filmpje wat voor impact die Skibbidy brainrot heeft op kinderen.....quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sinds social media er is zijn mensen nog dommer geworden. Of het is nu meer zichtbaar, dat kan ook.
Ik ken het niet en volgens mij is het maar goed ook dat ik het niet ken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag laatst weer een filmpje wat voor impact die Skibbidy brainrot heeft op kinderen.....![]()
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ken het niet en volgens mij is het maar goed ook dat ik het niet ken.
Ik dacht altijd dat het internet de mensheid oneindig veel slimmer zou maken met alle informatie beschikbaar binnen een paar klikken. How wrong I was.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sinds social media er is zijn mensen nog dommer geworden. Of het is nu meer zichtbaar, dat kan ook.
Dank je, I tryquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze is wel heel slecht hoor
Ik kijk vaak op de Youtube kanalen van Asmongold, Decoy en diverse anderen die filmpjes laten zien van ongelooflijke koekwauzen op deze planeet.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wanneer realiteit de fictie inhaalt
Scatman John?quote:
Asmongold is ook een tokkie van de hoogste categorie.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kijk vaak op de Youtube kanalen van Asmongold, Decoy en diverse anderen die filmpjes laten zien van ongelooflijke koekwauzen op deze planeet.
We as a species are fucked.
Echt hequote:Op woensdag 29 juli 2026 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het internet de mensheid oneindig veel slimmer zou maken met alle informatie beschikbaar binnen een paar klikken. How wrong I was.
Komt door Social Media. Vooral door Facebook.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het internet de mensheid oneindig veel slimmer zou maken met alle informatie beschikbaar binnen een paar klikken. How wrong I was.
Indeed, ik probeer ver weg te blijven van dat soort koekwauzen op YTquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Asmongold is ook een tokkie van de hoogste categorie.Als gamer kom ik zijn domme incel-takes altijd tegen overal.
Zoek maar op Skibbidy Toilet.quote:
Wij zijn gewoon een experiment van aliens en die hebben nu een reality tv-serie waar ze stuk om gaan.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kijk vaak op de Youtube kanalen van Asmongold, Decoy en diverse anderen die filmpjes laten zien van ongelooflijke koekwauzen op deze planeet.
We as a species are fucked.
"DAT HEP OP FEESBOEK GESTAAN!"quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komt door Social Media. Vooral door Facebook.
Hij heeft echt wel intelligentie, maar is vaak ook extreem kort door de bocht.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Asmongold is ook een tokkie van de hoogste categorie.Als gamer kom ik zijn domme incel-takes altijd tegen overal.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon een experiment van aliens en die hebben nu een reality tv-serie waar ze stuk om gaan.
Even googled wie dat is. O ja zijn domme takes op games. Echt sommige mensen kunnen beter geen influencer zijn.quote:
Daarom alleen singleplayer.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee vooral TikTok, maar Instagram heeft ook veel invloed.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komt door Social Media. Vooral door Facebook.
Geen idee wat hier staatquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoek maar op Skibbidy Toilet.
En verder heb je tung tung tung sahur, crocodilo assasino, balarina cappucino, en veel andere troep als dat. N is weer een banana gorilla en een coconut gorilla polulair.
De makers van die tung tung tung sahur hebben iemand voor het gerecht gesleept omdat die ook filmpjes er van maakt, maar het is allemaal AI en de rechter zei dat dat niet onder copyright valt dus iedereen mag die debiele filmpjes maken.
Point proven.quote:
FTFY.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Even googled wie dat is. O ja zijn domme takes op games. Echt sommige mensen kunnen beter geen influencer zijn.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon een experiment van aliens en die hebben nu een reality tv-serie waar ze stuk om gaan.
TikTok is ook zoiets ja. Christus te paard.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee vooral TikTok, maar Instagram heeft ook veel invloed.
Instagram = Facebook.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee vooral TikTok, maar Instagram heeft ook veel invloed.
Gewoon een duimpje geven en verder gaan met je leven.quote:
Oh, hij is echt niet dom maar hij zit zo enorm vast in zijn bubbel.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft echt wel intelligentie, maar is vaak ook extreem kort door de bocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |