quote:de batterij laat vol tot 100% als ik in nood zit bv na 2 dagen is de batterij nog 80% en laat dan niet door tot nul en stopt op 12% dus ik koop deze niet meer
Dit gebeurt er als iedereen op internet kanquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:09 schreef LTVDK het volgende:
Dit was een review bij de powerbank die ik gisteren bestelde, ik krijg dit niet ontcijferd
[..]
Nee nog nietquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:10 schreef Koen66 het volgende:
@:cherrylips Nog geen Sjaak Afhaak voor zaterdag?
Wat!quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:09 schreef TaMieke het volgende:
Of van die recepten waarbij diegene dan de verkeerde ingrediënten gebruikt en dan het recept 1 ster geeft omdat er niet stond dat je bosbessen niet voor druiven kan vervangen ofzo (bij een bosbessenmuffin).
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:09 schreef LTVDK het volgende:
Dit was een review bij de powerbank die ik gisteren bestelde, ik krijg dit niet ontcijferd
[..]
'ik wist bij het pannenkoekenbeslag niet welke bloem ze bedoelden dus ik heb er maar wat tulpen doorgegooid, werd geen mooi beslag'quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:09 schreef TaMieke het volgende:
Of van die recepten waarbij diegene dan de verkeerde ingrediënten gebruikt en dan het recept 1 ster geeft omdat er niet stond dat je bosbessen niet voor druiven kan vervangen ofzo (bij een bosbessenmuffin).
Wat @Q al zei: mensen zijn dom. Echt, soms denk je alles gezien te hebben en dan komt er iets voorbij wat zo dom is dat je denkt: dit is niet echt. Toch? TOCH?quote:
Dit klinkt wel als een goede oplossingquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of als ze mayonaise vervangen door appelmoes ofzo.
En dit soort mensen mag ook stemmen he!quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit gebeurt er als iedereen op internet kan
"Rook wel lekker."quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ik wist bij het pannenkoekenbeslag welke bloem ze bedoelden dus ik heb er maar wat tulpen doorgegooid, werd geen mooi beslag'
Hogere wiskunde.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik ben gewoon niet hooggeleid genoeg om het te snappenquote:
Zelfde als je aan Amerikanen gaat vragen of ze Europa kennen. Of Europese steden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En dit soort mensen mag ook stemmen he!
Wat dat betreft zag ik gisteren ook een filmpje van iemand die een taxi nam. Ze zaten te kletsen en die dame vroeg hem waar hij vandaan kwam.
Hij kwam uit Oekraïne.
"Waar ligt dat? In Rusland of zo?"
Tja er wonen vast meer IS aanhangers hier in Eindhoven. Ook van zo'n leeftijd..quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:bomenverzameling
https://www.ad.nl/binnenl(...)d-opgepakt~a12249bf/
Het is gewoon omgekeerd opladen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik ben gewoon niet hooggeleid genoeg om het te snappen
Zelfs iemand met LTS zwakstroom kan hier niks van maken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik ben gewoon niet hooggeleid genoeg om het te snappen
Ohquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je mag er best wandelen e.d.
Ja dat! Of limonade gebruiken ipv citroensap.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ik wist bij het pannenkoekenbeslag niet welke bloem ze bedoelden dus ik heb er maar wat tulpen doorgegooid, werd geen mooi beslag'
Oh dat is heel standaard, ja!quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfde als je aan Amerikanen gaat vragen of ze Europa kennen. Of Europese steden.
"I'm from the Netherlands."
"Oh, you're from Amsterdam?"
*sigh*
Ja ik gebruikte laatst een drupje zonnebloemolie in het deeg voor zandkoekjes omdat het echt te poederig bleef, maar dat was niet bepaald een goed idee!quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat! Of limonade gebruiken ipv citroensap.
De gekste dingen. Als het maar dezelfde kleur heeft of vorm dan menen ze dat ze het kunnen gebruiken
"Er staat dat we aardbeienjam moeten gebruiken."quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat! Of limonade gebruiken ipv citroensap.
De gekste dingen. Als het maar dezelfde kleur heeft of vorm dan menen ze dat ze het kunnen gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |