SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Altijd he.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:53 schreef ToT het volgende:
Toen ik dat plaatje zocht, was 1 van de hits: "Why does my cat go batshit crazy in the middle of the night?"
quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is ook een bos dichtbij
Tevens militair oefenterrein
quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die zijn sowieso goed in de boel in de hens zetten
Waarom zei je dan:quote:
Omdat het dat ook isquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom zei je dan:
Omdat je er niet mag recreeeren?quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom zei je dan:
Je mag er best wandelen e.d.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat je er niet mag recreeeren?
O maar het ging over bosbranden enzo dus dacht dat het daarmee te maken had.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat het dat ook is
Vind er regelmatig kogelhulzen. En ik zie en hoor ze oefenen. Ook met wapens. Op die plekken is meer zand dan bos dus dat scheelt
Oh nee, gelukkig nietquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O maar het ging over bosbranden enzo dus dacht dat het daarmee te maken had.
Van die heerlijk nuttige productreviewsquote:
"Ik heb het verkeerde artikel besteld, 1 ster!quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die heerlijk nuttige productreviews'de PostNL met bezorgen was een dag te laat dus ik raad dit product niet aan'
Dit jaquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
"Ik heb het verkeerde artikel besteld, 1 ster!"
"Onze kat past niet bij de bank, daarom doen we hem weg."quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:01 schreef ToT het volgende:
Dit soort shit kom ik idd ook wel eens tegen, ja!
Of dat het niet bij hun interieur past.
'deze laptop kan niet in de vaatwasser, dat stond er niet bij vermeld, slecht product'quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
"Ik heb het verkeerde artikel besteld, 1 ster!"
Whehe!quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Onze kat past niet bij de bank, daarom doen we hem weg."
Het ergste is, dat dit niet meer afgedaan kan worden met "Only in America" tegenwoordigquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'deze laptop kan niet in de vaatwasser, dat stond er niet bij vermeld, slecht product'
quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'deze laptop kan niet in de vaatwasser, dat stond er niet bij vermeld, slecht product'
Ik zag een keer op YouTube Have I Got News For You. En daar kwam zoiets dus echt langs. Iets in de trant van: "Our dog doesn't match the sofa".quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Gisteren sprak ik nog iemand die zei dat hun kat de hele tijd gepest werd door hun peuter, maar ze vonden het ook zo sneu om hun peuter daarom weg te doen!
"Ja de kat was er eerder, dus die mag sowieso blijven!"
quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag een keer op YouTube Have I Got News For You. En daar kwam zoiets dus echt langs. Iets in de trant van: "Our dog doesn't match the sofa".
Ik zal hem eens opzoeken. Was een aflevering gehost door Jeremy Clarkson.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |