Gamenquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat te doen vandaag in die hitte.
In Amerika schijnt nog maar een paar procent van de basisschoolleerlingen te kunnen lezen op het niveau van wat er van ze verwacht wordt.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schrijf- en leesvaardigheid gaat ook achteruit onder jongeren.
Werkenquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in het zwembad liggenquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Echt he. De MatrAIx.quote:
Ik ook. Blij toe dat ik toch dingen zelf kan.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag laatst iets over dat leerlingen steeds bozer in de klas worden: "Waarom meoten we al deze dingen leren als AI ons de antwoorden gewoon kan geven?"
Had ik vroeger ook wat betreft rekenmachines gebruiken.
Ik ben zo blij dat ik toentertijd, ondanks mijn grote weerstand er tegen, toch gedwongen werd om uit m'n hoofd te rekenen.
Hele avonden was ik zo gefrustreerd dat ik niet naar bijvoorbeeld de Knock Out Show op tv kon kijken, of Te Land Ter Zee En In De Lucht enzo, maar ik moest goftedomme de tafel van 8 uit m'n hoofd leren. Ik was zo pissig, maar nu ben ik echt blij dat dat toen allemaal moest!
Idd. Social media is allang niet social meer.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:02 schreef STING het volgende:
[..]
Veel domme mensen hebben nu een platform waar ze hun negatieve, domme en sensationele ideeën kunnen spuien en daarvoor beloond worden en neem dan confirmation bias en onderbuik figuren en de cocktail is compleet. Hoeveel beter zou de wereld zijn zonder social media denk ik oprecht.
quote:
quote:
Balansenquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:11 schreef ToT het volgende:
Ja ik heb het wel vaker als voorbeeld gegeven: in mijn tienerjaren werkte ik in een supermakt, en we moeste nbalansen.
Iedereen pakt alles blikje voor blikje ne potje voor potje uit de schappen om het te tellen.
Ik zo van: 3 rijen, 8 diep, 2 hoog, minus 3 potjes.
Bedrijfsleider helemaal pissig dat ik het veel te snel deed, tot hij er achter kwam dat het foutloos was!
En dit had ook helemaal niemand kunnen voorspellen he?quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:02 schreef STING het volgende:
[..]
Veel domme mensen hebben nu een platform waar ze hun negatieve, domme en sensationele ideeën kunnen spuien en daarvoor beloond worden en neem dan confirmation bias en onderbuik figuren en de cocktail is compleet. Hoeveel beter zou de wereld zijn zonder social media denk ik oprecht.
Ja dat wel, maar ik kon dat nooitquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja had ik ook altijd een grafhekel aan, maar als je het snel deed, was het ook snel voorbij!
quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dit had ook helemaal niemand kunnen voorspellen he?
Spiegelen vond ik ook dom werk, maar minder kut dan balansen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik kon dat nooit
Net als spiegelen
Achteraf is het natuurlijk ook wel weer makkelijk om onszelf destijds naïef te noemen, toen we in de 1990-2000s het nog hadden over de rijkdom van informatie op de Digitale snelweg en in cyberspace en het kleiner worden van de wereldquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dit had ook helemaal niemand kunnen voorspellen he?
Ik was allang blij dat de Efteling toen besloot het hele jaar open te gaan. Toen lekker daar kunnen werken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Spiegelen vond ik ook dom werk, maar minder kut dan balansen.
Leuk!!!quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was allang blij dat de Efteling toen besloot het hele jaar open te gaan. Toen lekker daar kunnen werken.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Achteraf is het natuurlijk ook wel weer makkelijk om onszelf destijds naïef te noemen, toen we in de 1990-2000s het nog hadden over de rijkdom van informatie op de Digitale snelweg en in cyberspace en het kleiner worden van de wereldik zou eigenlijk niet weten hoe we in het jaar 2000 de wereld van vandaag en deze dark age hadden kunnen voorspellen.
Mwah, het delen van informatie op deze manier heeft uiteraard ook echt wel voordelen opgeleverd!quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Achteraf is het natuurlijk ook wel weer makkelijk om onszelf destijds naïef te noemen, toen we in de 1990-2000s het nog hadden over de rijkdom van informatie op de Digitale snelweg en in cyberspace en het kleiner worden van de wereldik zou eigenlijk niet weten hoe we in het jaar 2000 de wereld van vandaag en deze dark age hadden kunnen voorspellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |