Oh ja. Ik moet nog eens verder gaan met GoT.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op zich leuk om door heen te scrollen. Alleen krijg de laatste tijd Games of Thrones en House of Dragons AI shit. Helaas kan je die shorts niet meer disliken.
Zo tussendoor vind ik het af en toe wel even een leuke afleiding. Maar na 3 filmpjes gezien t ehebben, zoek ik wel weer wat op wat meer de diepte in gaat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan shorts, op YT probeer ik dat zoveel mogelijk weg te klikken.
Na seizoen 6 hoef je niet te kijken hoor. Ik doe gewoon alsof de laatste aflevering van S6 ook de series finale is.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Ik moet nog eens verder gaan met GoT.
GoT, of House of the dragon?quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Ik moet nog eens verder gaan met GoT.
De meesten zijn allemaal zo ADHD en dan dat herhalende aspect dan zijn niet voor mij gemaaktquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo tussendoor vind ik het af en toe wel even een leuke afleiding. Maar na 3 filmpjes gezien t ehebben, zoek ik wel weer wat op wat meer de diepte in gaat.
neemt niet weg dat ik het nog steeds een matige situatie vind. Maar goed ik hou erover op ;-)quote:
Ja dan kan je weer naar huis.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik nou afzeg dan kan @:esf1gamer in mijn plaats. En kom ik onverwacht toch opdagen
Precies. Wilde ik ook al typen!quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Na seizoen 6 hoef je niet te kijken hoor. Ik doe gewoon alsof de laatste aflevering van S6 ook de series finale is.
Het is wat het is.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neemt niet weg dat ik het nog steeds een matige situatie vind. Maar goed ik hou erover op ;-)
90% van de shorts op joetoep is AI slop. Mijn hele lieve kittens adoptieverhalenverslaving is kapoetquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan shorts, op YT probeer ik dat zoveel mogelijk weg te klikken.
Ja ik zat net ook weer een short te kijken en ik voel gelijk weer wat onrust, ook al was het gewoon interessant.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:44 schreef STING het volgende:
[..]
De meesten zijn allemaal zo ADHD en dan dat herhalende aspect dan zijn niet voor mij gemaakt
Jamaar das dan ook gewoon terecht.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
En schelden op die vervelende millennials en hun avocado toast.
IT IS ALL A LIE.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
90% van de shorts op joetoep is AI slop. Mijn hele lieve kittens adoptieverhalenverslaving is kapoet
Dat valt heel erg mee, verschilt uiteraard per kanaal wat je bekijkt, maar dierenfilmpjes klik ik niet meer aan; idd veel te veel AI slop en veel mensen geloven ook nog dat het allemaal echt is!quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
90% van de shorts op joetoep is AI slop. Mijn hele lieve kittens adoptieverhalenverslaving is kapoet
Of van die dierenfilmpjes van een gered dier dat dan opgeroeit bij iemand, wat dan een filmpje van meerdere totaal verschillende dieren blijkt te zijn. This is why I have trust issuesquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee, verschilt uiteraard per kanaal wat je bekijkt, maar dierenfilmpjes klik ik niet meer aan; idd veel te veel AI slop en veel mensen geloven ook nog dat het allemaal echt is!
"Ahhh kijk al die papegaaien op de skateboard eens van de traprailing naar beneden gaan! Zo schattig!"
THE ACTUAL FUCK?????
De cliffhanger van Winds of Winter is zo goed dat je de rest kan negeren.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies. Wilde ik ook al typen!
Ik geloof dat er in seizoen 7 ook nog wel een paar epische dingen gebeurden, maar de kwaliteit werd al duidelijk een stuk minder.
Het begon al in seizoen 6.
mensen die een ijsbeer aan het voeren en aaien zijn. ahw wat schattig.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee, verschilt uiteraard per kanaal wat je bekijkt, maar dierenfilmpjes klik ik niet meer aan; idd veel te veel AI slop en veel mensen geloven ook nog dat het allemaal echt is!
"Ahhh kijk al die papegaaien op de skateboard eens van de traprailing naar beneden gaan! Zo schattig!"
THE ACTUAL FUCK?????
Ik vind het rampzalig veel.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
THE ACTUAL FUCK?????
Ik geloof echt in niets meer wat ik zie. Ben zo klaar met al die fucking AI die ons overal wordt opgedrongen de hele tijd. Ben druk bezig om over te gaan naar non-AI producten, gebruik oa Linux ipv Windows en Startpage ipv Google.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
THE ACTUAL FUCK?????
"Man aangevallen door ijsbeer in dierentuin: "Ik heb op YouTube gezien dat ze altijd schattig waren.""quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
mensen die een ijsbeer aan het voeren en aaien zijn. ahw wat schattig.
Vooral de boomers die een paar jaar geleden nog zeiden "Je moet niet alles geloven wat je op het internet ziet!" die zijn nu "Oh kijk, Jippie de hond springt zonder parachute uit een vliegtuig en komt gewoon op zn pootjes terecht, DIT IS HELEMAAL ECHT EN GELOOFWAARDIG!"quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
THE ACTUAL FUCK?????
Och de ergste was van iemand die een witte tijger redde waar een boom op gevallen was.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
Of van die dierenfilmpjes van een gered dier dat dan opgeroeit bij iemand, wat dan een filmpje van meerdere totaal verschillende dieren blijkt te zijn. This is why I have trust issues
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |