ik zou dit zo houdenquote:
Bizar dat TikTok in China anders is, dan inde rest van de wereld.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
TikTok is ook zoiets ja. Christus te paard.
Helaasquote:
Mini-ToT moet daar helemaal niks van hebben: "Daar word je alleen maar dom van!"quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hier staat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoek maar op Skibbidy Toilet.
En verder heb je tung tung tung sahur, crocodilo assasino, balarina cappucino, en veel andere troep als dat. N is weer een banana gorilla en een coconut gorilla polulair.
De makers van die tung tung tung sahur hebben iemand voor het gerecht gesleept omdat die ook filmpjes er van maakt, maar het is allemaal AI en de rechter zei dat dat niet onder copyright valt dus iedereen mag die debiele filmpjes maken.
Allicht. Hoe komen ze anders aan onze dataquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bizar dat TikTok in China anders is, dan inde rest van de wereld.
Ik ben het met aardig wat dingen die hij zegt wel eens, maar hij gaat vaak wel veel te ver.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, hij is echt niet dom maar hij zit zo enorm vast in zijn bubbel.
Ligt aan je algoritme, mijn TikTok algoritme is alleen leuke mensen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is gewoon logisch. Het is een wapen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bizar dat TikTok in China anders is, dan inde rest van de wereld.
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben het met aardig wat dingen die hij zegt wel eens, maar hij gaat vaak wel veel te ver.
Sowieso als het gaat om Amerika versus Europa.
Hij is toch gewoon MAGA, of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben het met aardig wat dingen die hij zegt wel eens, maar hij gaat vaak wel veel te ver.
Sowieso als het gaat om Amerika versus Europa.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:36 schreef STING het volgende:
[..]
In case I don't see ya, good morning, good afternoon & good night
https://www.youtube.com/shorts/fqQSzyoy-EIquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hier staat.
Ik doe niet aan TikTok. Ik zou nog gestoorder worden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ligt aan je algoritme, mijn TikTok algoritme is alleen leuke mensen.
Ja hij is duidelijk MAGA idd.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:38 schreef STING het volgende:
[..]
Hij is toch gewoon MAGA, of zie ik dat verkeerd?
Massive Asshole Goes Awry?quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:38 schreef STING het volgende:
[..]
Hij is toch gewoon MAGA, of zie ik dat verkeerd?
Als boomer is jouw algoritme dan ook geheel afgestemd op eendjes voeren, jenever in de aanbieding en de lokale bingo clubquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ligt aan je algoritme, mijn TikTok algoritme is alleen leuke mensen.
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan shorts, op YT probeer ik dat zoveel mogelijk weg te klikken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doe niet aan TikTok. Ik zou nog gestoorder worden.
En schelden op die vervelende millennials en hun avocado toast.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als boomer is jouw algoritme dan ook geheel afgestemd op eendjes voeren, jenever in de aanbieding en de lokale bingo club
Sommige shorts van games kijk ik wel eens. Maar voor de rest niet veel.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan shorts, op YT probeer ik dat zoveel mogelijk weg te klikken.
Trots op jouquote:
Op zich leuk om door heen te scrollen. Alleen krijg de laatste tijd Games of Thrones en House of Dragons AI shit. Helaas kan je die shorts niet meer disliken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan shorts, op YT probeer ik dat zoveel mogelijk weg te klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |