abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juli 2026 @ 11:49:36 #1
136 V.
Like tears in rain...
pi_221434990

SPOILER: Informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 26 juli 2026 @ 11:50:51 #2
136 V.
Like tears in rain...
pi_221435006
LaPo vorige topic:

quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 22:37 schreef Seven. het volgende:
Ik zit te denken aan The Handmaid's Tale, maar misschien eerst nog een miniserie tussendoor of zo.
The Handmaid's Tale is ge-wel-dig!
Ja inderdaad, V. ja.
  roze zondag 26 juli 2026 @ 12:08:00 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221435148
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 22:37 schreef Seven. het volgende:
Ik zit te denken aan The Handmaid's Tale, maar misschien eerst nog een miniserie tussendoor of zo.
Recent ook gekeken en daarna The Testaments op Disney (is nog maar 1 seizoen van) maar niet Googlen als je The Handmaid's Tale nog moet kijken want het is een vervolg op de The Handmaid's Tale. :) Maar erg goede serie! Ik heb de "hype" toen wel meegekregen maar had nooit zo de behoefte om te kijken. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Ama op 26-07-2026 12:14:56 ]
Your beauty never ever scared me.
  Spellchecker zondag 26 juli 2026 @ 20:54:24 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221440969
Er zijn toch ineens weer rare wendingen #Unchosen @Seven. *)
  zondag 26 juli 2026 @ 23:03:24 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221442381
De eerste twee afleveringen van The Handmaid's Tale zitten erop.

Blessed be the fruit, y'all!
Resistance is futile.
pi_221442444
quote:
7s.gif Op zondag 26 juli 2026 23:03 schreef Seven. het volgende:

Under his eye ~O>
pi_221444591
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Dėdi - VS 2024 12 1:33 uur | Drama
Een Taiwanees-Amerikaanse tiener worstelt met vriendschap, liefde, familie en zelfontdekking in de zomer voordat hij naar de middelbare school gaat.

Masha en de beer - Rusland S06 2025 AL | Kinderserie
De levenslustige kleine Masha woont vlak bij het bos. Daar beleeft ze geweldige avonturen met haar beste vriend, een beer die vroeger bij het circus zat.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker dinsdag 28 juli 2026 @ 08:10:12 #8
197773 crew  maily
pi_221448975
S2 van Kastanjemanden. O+ ^O^
  roze dinsdag 28 juli 2026 @ 09:03:21 #9
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221449299
quote:

May the Lord open. :)
pi_221449459
Ik ben totaal niet van zombie films, ik hou er zelfs totaal niet van, maar Evil Dead Rise keek wel lekker weg :D is er ook n deel 2 van ? :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
  roze dinsdag 28 juli 2026 @ 09:47:43 #11
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221449467
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 09:46 schreef TLC het volgende:
Ik ben totaal niet van zombie films, ik hou er zelfs totaal niet van, maar Evil Dead Rise keek wel lekker weg :D is er ook n deel 2 van ? :@
@CherryLips kan dat wel uitleggen denk ik. Ik ben zelf ook net nieuw met die films. :@
pi_221450372
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 09:46 schreef TLC het volgende:
Evil Dead Burn draait nu in de bios :P En volgens mij staat Evil Dead 2013 ook op Netflix.

https://en.wikipedia.org/wiki/Evil_Dead
Hier is een rijtje met de volgorde van de reeks.
Tap tap tap
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 18:19:49 #13
9859 crew  Karina
Woman
pi_221452638
Person of interest is wel een aanrader. In het begin moest ik er even inkomen, maar het wordt beter. Gaat over een 'machine' die voorspeldt welke mensen in de problemen komen en dan worden geholpen door Harold en Mr Reese. In het begin is het echt 'case of the week' maar later komt er een rode draad in (of eigenlijk meerdere).
Al wat oudere serie maar je ziet het er niet echt vanaf vind ik.
Bekijk deze YouTube-video
Harold ken je waarschijnlijk nog wel van Lost.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 28 juli 2026 @ 18:21:32 #14
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221452652
Toxic love story is wel een prima docu
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 07:08:53 #15
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221455156
quote:

Snap nog steeds niet dat ze van zon relatief dun boek een serie hebben gemaakt, had prima in een film gepast.

Niet gezien trouwens, wel een goed boek.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_221455296
Fúria | Wrath - Brazilië S01 2026 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Een gewonde man met geheugenverlies vindt onderdak bij een MMA-coach en stapt de ring in, verscheurd tussen de hoop op een nieuwe toekomst en een verleden dat hem achtervolgt.

The Idaho Murders: College Nightmare - VS S01 2026 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze documentaire wordt de gruwelijke moord op vier studenten van de University of Idaho onderzocht aan de hand van bodycambeelden, sms-berichten en interviews met nabestaanden.

Proyecto Final - Mexico S01 2026 16 - Netflix Original | Drama, Thriller
Een nieuwe school, een nieuw begin. Maar door wrede online haat en een zieke uitdaging van een klasgenoot ontstaat er een gevaarlijke band die Tamara voorgoed zal veranderen.
pi_221455457
quote:
88s.gif Op woensdag 29 juli 2026 07:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Snap nog steeds niet dat ze van zon relatief dun boek een serie hebben gemaakt, had prima in een film gepast.

Niet gezien trouwens, wel een goed boek.
Ik heb afgelopen jaar de boeken gelezen, maar kon mij er helemaal niet in vinden eerlijk gezegd. Vind het saai geschreven en kon er niet inkomen.
Ik heb wel paar jaar geleden de serie al gezien en die is best heftig als je die voor het eerst ziet (het 1e en 2e seizoen dan). Oftewel, hier meer fan van de serie dan van de boeken.
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 09:03:02 #18
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221455674
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:33 schreef rats het volgende:

[..]
Ik heb afgelopen jaar de boeken gelezen, maar kon mij er helemaal niet in vinden eerlijk gezegd. Vind het saai geschreven en kon er niet inkomen.
Ik heb wel paar jaar geleden de serie al gezien en die is best heftig als je die voor het eerst ziet (het 1e en 2e seizoen dan). Oftewel, hier meer fan van de serie dan van de boeken.
ja het is geen sprankelend boek
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 29 juli 2026 @ 16:01:45 #19
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_221458932
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 18:21 schreef StevenHyde het volgende:
Toxic love story is wel een prima docu
Dit was wel weer een apart verhaal ja! :{
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_221461096
Over indrukwekkende docu's gesproken : de viervoudige moorden op de studenten in Idaho :o

In een ruk uitgekeken :{
  Spellchecker woensdag 29 juli 2026 @ 22:10:17 #21
197773 crew  maily
pi_221461291
Kastanjemanden is weer heerlijk spannend.
Er viel mij wel iets op bij aflevering 5, op 7:05 ..... hij heeft heterochromie ....
Alleen in de serie blijkbaar, niet in het echte leven.
pi_221462436
The Bombing of Pan Am 103 - VK Miniserie 2026 12 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Waargebeurd
Na de tragische bomaanslag tijdens een trans-Atlantische vlucht boven Schotland in 1988 jagen de lokale politie en de FBI samen op de daders. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

California Man - VS 1992 6 1:29 uur | Comedy
Twee buitenbeentjes vinden een eeuwenlang bevroren oermens die, eenmaal ontdooid, het toch al chaotische leven van de tieners in Zuid-Californië volledig op zijn kop zet.

Inside Man - VS 2006 12 2:08 uur | Misdaad, Thriller
Een detective neemt het op tegen een dief die de politie altijd één stap voor is. Als er een roekeloze onderhandelaar bij betrokken raakt, loopt alles uit de hand.

Wild Sing - Zuid-Korea 2026 12 1:49 uur - Netflix Original | Comedy
Twintig jaar nadat een schandaal een geliefd K-poptrio uit de jaren 2000 uit elkaar joeg, proberen de drie nog één keer samen op te treden, maar er staan obstakels in de weg.
pi_221469774
The Condemned - VS 2007 16 1:53 uur | Actie
Een tot de doodstraf veroordeelde man hoort dat een mediamagnaat hem heeft gekozen voor de cast van een controversiële realityshow met een dodelijke inzet.

The Hunt for Red October - VS 1990 9 2:15 uur | Actie, Spionage
Als een Russische kernduikboot de Amerikaanse kust nadert, probeert CIA-analist Jack Ryan de regering ervan te overtuigen dat de commandant andere bedoelingen heeft dan het lijkt.

Ladies in Black - Australië 2018 6 1:49 uur | Comedy, Drama
Een beschermd opgevoede scholier werkt in een warenhuis, waar ze ontdekt wat er allemaal mogelijk is voor een jonge vrouw in een veranderende samenleving.

Sinners - VS 2025 16 2:17 uur | Duister, Horror
In 1932 keren twee tweelingbroers terug naar hun geboortestad in Mississippi om daar een club te openen. Ze trekken de aandacht van een oud kwaad dat de feestvreugde wil bederven.

Winx Club: De magie is terug - Italië S02 2025 6 | Kinderserie
De zestienjarige Bloom komt erachter dat ze een fee is en gaat naar een magische school waar ze haar krachten ontwikkelt, nieuwe vrienden maakt en strijdt tegen duistere krachten.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 23:37:09 #24
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221476988
The idaho murders... De families inde rechtbank met hun uiteenlopende woorden wow
pi_221477373
Bye Bye Birdie - VS 1963 6 1:51 uur | Camp, Comedy, Musical
Als tieneridool Conrad Birdie wordt opgeroepen voor militaire dienst, organiseert zijn songwriter een wedstrijd waarmee de gelukkige winnaar hem een afscheidskus mag geven.

Chicago PD - VS S01-S05 2014 16 | Actie, Drama, Misdaad
Deze spin-off van 'Chicago Fire' gaat over de levens van en de onderlinge rivaliteit tussen de straatagenten en de inlichtingendienst in de Windy City.

Final Destination: Bloodlines - VS 2025 16 1:49 uur | Horror
Een studente komt erachter dat haar familie ten dode is opgeschreven nadat haar grootmoeders visioen levens redde die volgens het lot verloren hadden moeten gaan.

The Guns of Navarone - VS 1961 12 2:36 uur | Actie
Tijdens de Tweede Wereldoorlog lanceren de Britse strijdkrachten een aanval om de enorme kanonnen uit te schakelen waarmee de nazi's een belangrijk zeekanaal bewaken.

Juf Braaksel en de Geniale Ontsnapping - Nederland 2024 AL 1:23 uur | Kinderfilm
De gemene juf Braaksel is terug en probeert beste vrienden Lotte en Thijs uit elkaar te drijven. Met een magische ring en een geniale ontsnapping moeten ze haar zien te stoppen.

Juf Braaksel en de mysterieuze verdwijning - Nederland 2025 6 1:23 uur | Kinderfilm
Wanneer nieuwkomer Milou hoort over een gestolen magisch kompas, gaan zij en haar klasgenoten op een wild avontuur om te voorkomen dat het in verkeerde handen valt.

Luizenmoeder - De Film - Nederland 2021 9 1:47 uur | Comedy, Familiefilm, Feelgood
Nu de rector weg is, probeert een team docenten de school overeind te houden. Geen makkelijke taak als je met veeleisende ouders en losgeslagen leerlingen te maken hebt.
pi_221484269
The Nutty Professor - VS 1996 6 1:35 uur | Comedy, Romantisch
Wanneer de stevige professor Sherman Klump tevergeefs indruk probeert te maken op een knappe studente, neemt hij beschaamd een flinke dosis van zijn nieuwe afslankdrankje.

The Nutty Professor II: The Klumps - VS 2000 12 1:46 uur | Comedy, Romantisch
Sherman Klump is verloofd en bereidt zich voor op de grote dag. Maar zijn sinistere alter ego Buddy Love dreigt zijn bruiloft én zijn goede naam te ruīneren.
pi_221485498
We hebben ons met Los Creyentes wel vermaakt.
https://www.filmvandaag.nl/film/150867-los-creyentes
pi_221486637
GATE24:The Border - Japan S01/E01 2026 9 | Drama
Ze is briljant in het lezen van voorwerpen, maar hopeloos met mensen. Een eigenzinnige nieuwe douanier sluit zich aan bij een bonte groep grenswachters om Japan veilig te houden.

Into the Storm - VS 2014 12 1:29 uur | Actie
Als een stadje wordt verwoest door een stel tornado's, haasten de meeste inwoners zich richting veiligheid. Anderen proberen de wervelwinden juist vast te leggen op film.

Journey 2: The Mysterious Island - VS 2012 9 1:34 uur | Actie, Avontuur, Familiefilm
Als tiener Sean Anderson een noodsignaal van zijn opa ontvangt vanaf een onbekend eiland, krijgt hij hulp van een onverwachte bondgenoot: zijn stiefvader.

The Suicide Squad - VS 2021 16 2:12 uur | Actie, Comedy, Offbeat
Een disfunctioneel team superschurken infiltreert een afgelegen eiland met als missie een geheim overheidsexperiment te vernietigen.
pi_221489401
Twee aanraders ;

Ik ben een liefhebber van de Final Destination filmreeks en de Bloodlines film is ook geweldig :D

En zeker de openingsscčne met het gedans op de glazen vloer van de Sky View Tower :D je weet al dat t fout gaat aflopen maar de vraag is hoe :P

En ook na t zien van de film ga je toch beter opletten hoe kleine dingetjes grote gevolgen kunnen hebben voor je eigen gezondheid :')

Tweede aanrader is de serie over de bomaanslag op het Pan Am vliegtuig boven Lockerbie, een goede reconstructie met sterk acteerwerk van een tragische gebeurtenis dat vele levens heeft gekost.
pi_221490295
Storm in Sesamstraat - VS 2026 AL 0:30 uur - Netflix Original | Kinderserie
Het heeft gestormd in Sesamstraat en nu heeft Neef Jan geen nest meer! Maar zijn vrienden komen bij elkaar om hem op te vrolijken en om te helpen zijn huis weer op te bouwen.

Wieners - VS 2008 12 1:32 uur | Comedy
Nadat ze door een talkshowpresentator zijn vernederd, gaan drie nietsnutten op roadtrip door het land in een zelfgebouwde worstenwagen om de man een lesje te leren.
pi_221496656
Badly in Love - Japan S02/E01 2026 12 - Netflix Original | Reality
In Japans eerste datingshow voor rebelse yankiis gaan 11 singles de strijd met elkaar aan, smeden ze banden en wonen ze 14 dagen samen terwijl ze alles doen om de ware te vinden.
pi_221503816
1670 - Polen S03 2026 16 - Netflix Original | Comedy, Offbeat
In deze satirische comedy kampt een maffe edelman rond 1670 met familievetes en boze boeren terwijl hij een Pools dorp op zijn eigen chaotische wijze bestuurt.

Big Chicken: A Fast Food Conspiracy - VK 2026 12 1:38 uur - Netflix Original | Documentaire
In een 28-daags experiment reist Mo Gilligan door het VK en de VS op een dieet van gefrituurde kip om de impact van onze trek in fastfood en de industrie erachter te onderzoeken.

Honderd jaar eenzaamheid - Colombia D02 2024 16 - Netflix Original | Drama, Politiek
In het tijdloze stadje Macondo worstelen zeven generaties van de familie Buendía met liefde, vergankelijkheid en de onafwendbaarheid van hun verleden - en hun lot.

Let's Marry Harry - VS S01 2026 12 - Netflix Original | Reality
Zal Harry Jowsey ('Perfect Match') met hulp van Alex Cooper ('Call Her Daddy') en zijn beste vrienden de ware vinden en gaan trouwen?

Mardi Gras - VS 2011 16 1:28 uur | Comedy
Drie laatstejaarsstudenten willen alsnog op een wild avontuur en trekken naar New Orleans voor Mardi Gras. Ze laten zich meeslepen door de bedwelmende energie van de stad.

Trustorhärvan | Inside the Trustor Scandal - Zweden 2026 AL 1:42 uur - Netflix Original | Documentaire
Sleutelfiguren blikken terug op het financiële schandaal rond de illegale overname van een Zweedse investeringsfirma in de jaren 90, en degene die deze aan het licht bracht.
pi_221508097
The Tudors - Canada S01-S04 2010 16 | Drama, Politiek
Alle pracht, romantiek, intriges en schandalen van het 16e-eeuwse koninklijke hof van Engeland komen tot leven in dit drama dat de regeerperiode van Henry VIII volgt.
pi_221508123
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 17:26 schreef Aether het volgende:
The Tudors - Canada S01-S04 2010 16 | Drama, Politiek
Alle pracht, romantiek, intriges en schandalen van het 16e-eeuwse koninklijke hof van Engeland komen tot leven in dit drama dat de regeerperiode van Henry VIII volgt.
Oh dit is een hele brute vette serie. _O_
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 5 augustus 2026 @ 19:04:16 #35
136 V.
Like tears in rain...
pi_221508664
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 17:29 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh dit is een hele brute vette serie. _O_
Ja? Ook echt spannend of is het vooral soap met mannen in maillots?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_221508677
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 19:04 schreef V. het volgende:

[..]
Vooral bruut. Echt de moeite waard, lijkt me ook wel een 18+ serie.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 5 augustus 2026 @ 19:15:48 #37
136 V.
Like tears in rain...
pi_221508719
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 19:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Vooral bruut. Echt de moeite waard, lijkt me ook wel een 18+ serie.
Ah, lekkerrr. Dacht dat het een soort Bridgerton was.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_221508782
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 19:15 schreef V. het volgende:

[..]
Ah, lekkerrr. Dacht dat het een soort Bridgerton was.
Oh nee echt niet. _O_ Ga het ook weer een keer kijken.
  Spellchecker woensdag 5 augustus 2026 @ 21:28:02 #39
197773 crew  maily
pi_221509507
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 19:04 schreef V. het volgende:

[..]
Ik moest meteen aan Blackadder denken maar dat is daarmee vergeleken veel te braaf _O-

O en Sam Neill O+
pi_221509574
Serie over de aanslag op het Pan-Am vliegtuig gekeken, erg indrukwekkend

SPOILER
pi_221510429
Black Trick: The Lawyer Who Controls Justice - Japan S01/E01 2026 12 | Drama, Rechtbank
Advocaat en architect Uramawashi bouwt zijn plannen op leugens en bedenkt ingenieuze misleidingen om de waarheid bloot te leggen en onterecht beschuldigden te verdedigen.

My Life With the Walter Boys - VS S03 2026 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Na een tragisch verlies moet een tiener zich zien te redden in het grote gezin van haar voogd in een dorp. Daar leert ze over liefde, hoop en vriendschap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')