Ja, dat kan ik mij indenken, beetje open einde ook en dat volwassen nichtje leek ineens niet meer op de jongere, wel mooie beelden van Venetie.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het einde wat afgeraffeld en abrupt.
Kijkt lekker weg.quote:Plot Salvador
Salvador Aguirreis een ambulancechauffeur wiens leven op zijn kop wordt gezet wanneer hij tijdens een gewelddadige confrontatie tussen rivaliserende, radicale voetbalfans ontdekt dat zijn dochter, Milena, lid is van een extreemrechtse, neonazistische 'ultra'-groep. De waarden van deze racistische, gewelddadige en homofobe groep staan volledig haaks op alles wat hij haar heeft proberen bij te brengen. In een wanhopige poging om zijn dochter te redden en te begrijpen wat haar ertoe heeft gebracht om zich bij deze ideologie aan te sluiten, infiltreert Salvador in de gevaarlijke wereld van de groep.
Persoonlijk ben ik van mening dat film kijken minder leuk is dan een (mini)serie. Bij films leer je de personages toch minder goed kennen en zijn de verhaallijntjes beperkter.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:29 schreef Ama het volgende:
Toch bijzonder dat Netflix wel hele goede eigen series heeft maar films lukt ze toch minder goed.
Nou, tegenwoordig zijn veel films al langer dan drie uren, ik ben ook meer van de series, hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening dat film kijken minder leuk is dan een (mini)serie. Bij films leer je de personages toch minder goed kennen en zijn de verhaallijntjes beperkter.
Ja, klopt over gelezen dat films tegenwoordig zolang om mensen naar de bioscoop te trekken (van thuis zes je niet snel een film van drie uur aan, maar in de bios ga je ervoor zitten). 'k Weet niet meer waar ik deze wijsheid gelezen heb.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, tegenwoordig zijn veel films al langer dan drie uren, ik ben ook meer van de series, hoor.
Oh, heb ik ook, hoor, de laatste keer in een bioscoop was met zoon die per se een of andere film wilde zien, over het maken van de atoombom, titel even kwijt, duurde ook iets van drie uren, stiklange zit, ga ik echt niet meer aan beginnen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, klopt over gelezen dat films tegenwoordig zolang om mensen naar de bioscoop te trekken (van thuis zes je niet snel een film van drie uur aan, maar in de bios ga je ervoor zitten). 'k Weet niet meer waar ik deze wijsheid gelezen heb.
Mijn spanningsboog is er niet lang genoeg voorover een aflevering van driekwartier doe ik al tijden, want ik telkens stopzet en wat anders ga doen
Oppenheimer.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:00 schreef Firuze60 het volgende:
Oh, heb ik ook, hoor, de laatste keer in een bioscoop was met zoon die per se een of andere film wilde zien, over het maken van de atoombom, titel even kwijt, duurde ook iets van drie uren, stiklange zit, ga ik echt niet meer aan beginnen.
Poeh ja... Zwaar onderwerp ookquote:Op zondag 16 augustus 2026 16:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, heb ik ook, hoor, de laatste keer in een bioscoop was met zoon die per se een of andere film wilde zien, over het maken van de atoombom, titel even kwijt, duurde ook iets van drie uren, stiklange zit, ga ik echt niet meer aan beginnen.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desperado - VS 1995 16 1:44 uur | Actie, Misdaad
Een mysterieuze gitarist wil de dood van zijn vriendin wreken. Hij spoort de verachtelijke drugsbaron op die verantwoordelijk is voor de wandaad en rekent met hem af.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Gisteren Don't look up weer eens gekeken, ik vind em erg leukquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:29 schreef Ama het volgende:
Toch bijzonder dat Netflix wel hele goede eigen series heeft maar films lukt ze toch minder goed.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desperado - VS 1995 16 1:44 uur | Actie, Misdaad
Een mysterieuze gitarist wil de dood van zijn vriendin wreken. Hij spoort de verachtelijke drugsbaron op die verantwoordelijk is voor de wandaad en rekent met hem af.
Kelsey Cook: Happy Hour - VS 2026 AL 0:52 uur - Netflix Original | Standupcomedy
In this candid and clever stand-up special, Kelsey Cook explores "hangxiety," relives a plane bathroom nightmare and breaks down dating a literal Chad.
Love Hurts - VS 2025 16 1:23 uur | Actie, Comedy, Misdaad
De rancuneuze ex van een makelaar (en voormalig huurmoordenaar) trekt hem de onderwereld weer in met een valentijnsverzoek. Hij moet zijn broer, een maffiabaas, uitschakelen.
My Penguin Friend - VS 2024 9 1:37 uur | Drama, Familiefilm
Een terneergeslagen visser redt een verdwaalde pinguïn uit een olievlek, wat leidt tot een onverwachte, bijzondere vriendschap. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
Seal Team - VS S01-S07 2024 16 | Actie, Drama, Thriller
Dit militaire drama volgt een team van Navy SEALs die gevaarlijke buitenlandse missies uitvoeren en ondertussen hun privéleven thuis in balans proberen te houden.
Take a Hike! - Zuid-Korea S01 2026 6 - Netflix Original | Reality
Vier beroemde maar onervaren bergwandelaars vormen een club om de besneeuwde toppen van Korea te beklimmen. Kunnen ze erachter komen wat de aantrekkingskracht van de bergen is?When the student is ready, the teacher will appear.
Dank voor de tipquote:Op maandag 17 augustus 2026 08:26 schreef TLC het volgende:
[..]
Gisteren Don't look up weer eens gekeken, ik vind em erg leuk
Don't pet them!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:34 schreef TLC het volgende:
[..]
"I believe that's called a bronteroc"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie Wilson's War - VS 2007 12 1:41 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Intellectueel
Een congreslid uit Texas zet een reeks gebeurtenissen in beweging als hij samenspant met een CIA-agent om Afghaanse rebellen te helpen in hun strijd tegen de Russen.
Freefall: A Reckoning for Boeing - VS 2026 14 1:35 uur - Netflix Original | Documentaire
Documentaire met alarmerende getuigenissen van klokkenluiders die beweren dat een cultuur van bezuinigingen en leugens bij Boeing tot fatale veiligheidsfouten heeft geleid.
Love Is Blind: UK - VK S03 2026 12 - Netflix Original | Reality
Emma en Matt Willis presenteren een sociaal experiment waarbij Britse vrijgezellen op zoek gaan naar liefde en zich verloven voordat ze elkaar ontmoeten. Wie zal er 'ja' zeggen?
Monkey Wrench - VS 2022 12 | Actie, Comedy, Sci-Fi
Een bonte groep huurlingen jaagt op de gevaarlijkste criminelen van het sterrenstelsel. Ze zijn niet de helden die we verdienen, maar we moeten het ermee doen.
Quinze Dias | Here the Whole Time - Brazilië 2026 6 1:41 uur - Netflix Original | Familiefilm, Romantisch
Felipe wilde gewoon een rustige zomer met zijn kunstzinnige moeder doorbrengen en naar hartenlust musicals kijken, maar dan klopt zijn jeugdliefde onverwacht bij hen aan.
September 5 - Duitsland 2024 12 1:35 uur | Drama, Thriller
Als er tijdens de Olympische Zomerspelen van 1972 atleten worden gegijzeld, zendt een Amerikaanse tv-nieuwsploeg de crisis live uit. Drama gebaseerd op ware gebeurtenissen.When the student is ready, the teacher will appear.
Leuke seriequote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kijk nooit drama. Ik dacht dat ik het niet leuk vond. Tot ik maar besloot om toch deze serie aan te klikken:
My Life with the Walter Boys
Ik vind die serie zo goed. Heeft een bepaalde sfeer. Vooral seizoen 1 was echt goed. Seizoen 2 beetje minder en seizoen drie heb ik nu de eerste aflevering gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:47 schreef Pisces het volgende:
[..]
Leuke serie![]()
Wat ik leuk vond aan seizoen 3. (Algemene opmerking, spoilert niks over mensen ofzo.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Je spelling was bijna goed! Het is alleen Radioactive ipv Radioativequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |