War leuk, Gran Canaria! Is ons in januari heel gied bevallenquote:Op zondag 26 juli 2026 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gran Canaria in september!
[..]
Het gaat inmiddels wel beter. Beetje misselijk nog maar ik kan wel gewoon eten en drinken.
Dat is ook een probleem dat ik heb. En games in mijn Steam bibliotheek.quote:Op maandag 27 juli 2026 08:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kom erachter dat ik teveel ongelezen boeken in de kast heb
Ik probeer meer games uit te spelenquote:Op maandag 27 juli 2026 10:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is ook een probleem dat ik heb. En games in mijn Steam bibliotheek.
Dan koop ik steeds boeken bijquote:Op maandag 27 juli 2026 10:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is ook een probleem dat ik heb. En games in mijn Steam bibliotheek.
Ik heb vorige week een game uitgespeeld op 1 achievement na.quote:Op maandag 27 juli 2026 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik probeer meer games uit te spelen
Gaat redelijk
Hier plenst het om de haverklapquote:Op maandag 27 juli 2026 14:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker weer wel voor een dagje attractiepark vandaag.
Zekers. Al drie keer in Troy geweest. Twee keer in Fenix. Nu in de wachtrij voor de tweede keer Booster Bike. Daarna nog een tweede keer in Dwervelwind.quote:Op maandag 27 juli 2026 14:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker weer wel voor een dagje attractiepark vandaag.
Ja, hier alleen wat kleine spetters uit de wolken. Meer nat van de attracties.quote:Op maandag 27 juli 2026 15:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar Luctor is gelukkig in het diepe zuiden.
Troy is wel het ultieme genot van Toverlandquote:Op maandag 27 juli 2026 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zekers. Al drie keer in Troy geweest. Twee keer in Fenix. Nu in de wachtrij voor de tweede keer Booster Bike. Daarna nog een tweede keer in Dwervelwind.
En ook bijna geen wachtrij. Max 10 minuten.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Troy is wel het ultieme genot van Toverland
Die achievement heb je dus nog niet gehaald.quote:Op maandag 27 juli 2026 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik probeer meer games uit te spelen
Gaat redelijk
Neequote:Op maandag 27 juli 2026 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die achievement heb je dus nog niet gehaald.
Welke game?quote:Op maandag 27 juli 2026 10:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een game uitgespeeld op 1 achievement na.
Ik had het spel eerder uitgespeeld dan een vriend die er veel beter in is.![]()
Vampire crawlersquote:
quote:
*zoeken gaat*quote:
Ja, zo werkt een race hč. De eerste die aankomt, wint.quote:Op maandag 27 juli 2026 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dus Mathieu heeft nu de Tour gewonnen, want hij was het eerste in Parijs over de finish?
Had er dan niet beter één een TGV eerder kunnen nemen van de Alpe-d’Huez naar Parijs? Dan lig je pas echt voor.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, zo werkt een race hč. De eerste die aankomt, wint.
Dan vul ik aan met het feitje dat de Schipholtunnel de breedste tunnel van Nederland isquote:Op maandag 27 juli 2026 23:38 schreef Fred_B het volgende:
Voor de mensen die niet kunnen slapen nog een nutteloos feitje om door te woelen:
Leeuwarden ligt oostelijker dan Maastricht.
quote:Op maandag 27 juli 2026 23:38 schreef Fred_B het volgende:
Voor de mensen die niet kunnen slapen nog een nutteloos feitje om door te woelen:
Ik dacht al. Als ik naar Maastricht wil reizen dan moet ik ook nog deels oostwaarts reizen.quote:
Het scheelt maar 5kmquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht al. Als ik naar Maastricht wil reizen dan moet ik ook nog deels oostwaarts reizen.
Voelt wel als heel lange 5km, maar dat komt doordat je van het Noorden naar het Zuiden gaat.quote:
Toch jammer soms, die tweede dimensie.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voelt wel als heel lange 5km, maar dat komt doordat je van het Noorden naar het Zuiden gaat.
Dan te bedenken dat Nederland ophoudt als je boven Zwolle komt.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch jammer soms, die tweede dimensie.
Natuurlijk klopt het wel, anders zou ik het toch niet posten…quote:
Maar een etappe is dat een onderdeel van de race of hoe .oet ik dat zien?quote:Op maandag 27 juli 2026 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, zo werkt een race hč. De eerste die aankomt, wint.
Volgens mijn kaart ligt Maastricht 5km oostelijker.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Natuurlijk klopt het wel, anders zou ik het toch niet posten…
Maastricht ligt op 5° 41’ OL
Leeuwarden ligt op 5° 47’ OL
En Edinburgh ligt westelijker dan Bristolquote:Op maandag 27 juli 2026 23:38 schreef Fred_B het volgende:
Op platte kaarten vertekenen dat soort dingen wel vaker. Maar als je naar de lengtegraad kijkt, dan is dat dus niet zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn kaart ligt Maastricht 5km oostelijker.
Rotterdam-Centraal ligt ten westen van Zandvoort.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En Edinburgh ligt westelijker dan Bristol
Dat gebruikte ik dus.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op platte kaarten vertekenen dat soort dingen wel vaker. Maar als je naar de lengtegraad kijkt, dan is dat dus niet zo.
Als je op GoogleMaps voldoende uitzoomt om beide plaatsen in beeld te hebben, kan je het overigens ook zien.
Als ik in Google Maps een pin zet midden in Leeuwarden geeft ie 5 79 en voor midden in Maastricht 5 69.quote:
Ja is het zeker! Geen literair hoogstandje maar wel een leuk verhaal door een oud-kandidaat van de Molquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:49 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als ik in Google Maps een pin zet midden in Leeuwarden geeft ie 5 79 en voor midden in Maastricht 5 69.
Aan de andere kant als ik op Google Maps op de zelfde getallen uit wil komen als Fred, geeft ie Franeker en Belgie![]()
Dat is ook wel bijzonder, maar hier een plaatje. Maastricht ligt linksonder tegen de rand, terwijl Leeuwarden linksboven een stukje van de rand ligt:quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:49 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als ik in Google Maps een pin zet midden in Leeuwarden geeft ie 5 79 en voor midden in Maastricht 5 69.
Aan de andere kant als ik op Google Maps op de zelfde getallen uit wil komen als Fred, geeft ie Franeker en Belgie![]()
Oeh, even kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |