War leuk, Gran Canaria! Is ons in januari heel gied bevallenquote:Op zondag 26 juli 2026 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gran Canaria in september!
[..]
Het gaat inmiddels wel beter. Beetje misselijk nog maar ik kan wel gewoon eten en drinken.
Dat is ook een probleem dat ik heb. En games in mijn Steam bibliotheek.quote:Op maandag 27 juli 2026 08:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kom erachter dat ik teveel ongelezen boeken in de kast heb
Ik probeer meer games uit te spelenquote:Op maandag 27 juli 2026 10:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is ook een probleem dat ik heb. En games in mijn Steam bibliotheek.
Dan koop ik steeds boeken bijquote:Op maandag 27 juli 2026 10:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is ook een probleem dat ik heb. En games in mijn Steam bibliotheek.
Ik heb vorige week een game uitgespeeld op 1 achievement na.quote:Op maandag 27 juli 2026 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik probeer meer games uit te spelen
Gaat redelijk
Hier plenst het om de haverklapquote:Op maandag 27 juli 2026 14:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker weer wel voor een dagje attractiepark vandaag.
Zekers. Al drie keer in Troy geweest. Twee keer in Fenix. Nu in de wachtrij voor de tweede keer Booster Bike. Daarna nog een tweede keer in Dwervelwind.quote:Op maandag 27 juli 2026 14:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker weer wel voor een dagje attractiepark vandaag.
Ja, hier alleen wat kleine spetters uit de wolken. Meer nat van de attracties.quote:Op maandag 27 juli 2026 15:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar Luctor is gelukkig in het diepe zuiden.
Troy is wel het ultieme genot van Toverlandquote:Op maandag 27 juli 2026 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zekers. Al drie keer in Troy geweest. Twee keer in Fenix. Nu in de wachtrij voor de tweede keer Booster Bike. Daarna nog een tweede keer in Dwervelwind.
En ook bijna geen wachtrij. Max 10 minuten.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Troy is wel het ultieme genot van Toverland
Die achievement heb je dus nog niet gehaald.quote:Op maandag 27 juli 2026 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik probeer meer games uit te spelen
Gaat redelijk
Neequote:Op maandag 27 juli 2026 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die achievement heb je dus nog niet gehaald.
Welke game?quote:Op maandag 27 juli 2026 10:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een game uitgespeeld op 1 achievement na.
Ik had het spel eerder uitgespeeld dan een vriend die er veel beter in is.![]()
Vampire crawlersquote:
quote:
*zoeken gaat*quote:
Ja, zo werkt een race hè. De eerste die aankomt, wint.quote:Op maandag 27 juli 2026 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dus Mathieu heeft nu de Tour gewonnen, want hij was het eerste in Parijs over de finish?
Had er dan niet beter één een TGV eerder kunnen nemen van de Alpe-d’Huez naar Parijs? Dan lig je pas echt voor.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, zo werkt een race hè. De eerste die aankomt, wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |