quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor vis moet er op een broodje
Welke zou jij kiezen?quote:
Voor mij hoeft de haring niet zo,quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu zou ik voor makreel gaan. Maar ik vind het allemaal lekker
Haring zou voor mij ook niet de eerste keuze zijn. Niet omdat ik het niet lekker vind, maar omdat ik dat vaker eet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor mij hoeft de haring niet zo,
de rest
Ik ga zo maar op de huid gebakken zalm eten danquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Haring zou voor mij ook niet de eerste keuze zijn. Niet omdat ik het niet lekker vind, maar omdat ik dat vaker eet.
Broodje haring met uiquote:
Helaas op dit moment niet bekijkbaar op Netflix ....quote:Op zaterdag 25 juli 2026 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en Mr. P.I. Staken (haha Pistaken)Die is de mede schrijver van The Office, was 2 seconde in beeld maar herkende die boom lange kerel gelijk.
Je bent toch geen konijn?quote:
Lees het net ja ......quote:
Omdat je daar bent of is er daar iets gebeurd?quote:
Er is iets gebeurd.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat je daar bent of is er daar iets gebeurd?
Ik kom het net tegen. Niet lang nadat Nice is herdacht. Weer zo'n idiootquote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is iets gebeurd.
NWS / Auto rijdt in op menigte bij Pride Berlijn
Ik ben er wel vaak geweest. Mijn broer heeft er jarenlang gewoond, voordat hij in Leeuwarden neerstreek.
Ik heb die film vanavond gekeken (Swan Song), ik heb er eigenlijk wel van genoten. Het begon wat deprie allemaal dat bleef het min of meer ook wel maar boeiend. Grappig een rolletje voor Linda Evans (Kristel van Dynesty) erin.quote:
Ik heb ook nergens een recensie gelezen dat hij niet goed zou zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die film vanavond gekeken (Swan Song), ik heb er eigenlijk wel van genoten. Het begon wat deprie allemaal dat bleef het min of meer ook wel maar boeiend. Grappig een rolletje voor Linda Evans (Kristel van Dynesty) erin.
Eigenlijk had ze een hoofdrol maar ze hoefde maar een paar minuten te acteren.
Ik vond het zeker goed, maar niet voor een breed publiek. Maar daar hou ik juist wel van. Prachtige rol van Udo Kier trouwens (mooie man ook).quote:Op zondag 26 juli 2026 01:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens een recensie gelezen dat hij niet goed zou zijn.
Dansje heeft gewerktquote:Op zondag 26 juli 2026 18:32 schreef chufi het volgende:
Geen emmer water of iets anders nats ?![]()
Hier was / is het semi vochtig
Hoezo achteraf?quote:Op zondag 26 juli 2026 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou die kwam pas achteraf... dus nee .. staat er los van
Bij mij vanochtend alquote:Op zondag 26 juli 2026 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo achteraf?
De regen hier kwam pas NA het dansje
Dus heeft de dans voor de regen gewerkt
T houdt niet over neequote:
Of er uit ...?!quote:Op zondag 26 juli 2026 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Hup de bedstee dan maar in ,... tot morgen
Hou ik eindelijk eens mijn snavel is het weer niet goed.quote:
Ik laat jou met rust ... Go slipequote:Op zondag 26 juli 2026 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou ik eindelijk eens mijn snavel is het weer niet goed.
Hey Stiggiequote:
Smoepsiequote:
Correct.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Helpt het om tegen een dode spin te schelden?quote:Op maandag 27 juli 2026 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
OMG ik had gistermiddag weer een dikke grote spin in mijn nek. Heb hem vermoord en een uur lopen schelden. 2e al dit jaar, waarom? En ben nu al 24 uur para aan het rondkijken overal en ik heb nieuwe haren tussen mijn lange haar en die kriebelen uiteraard in mijn nek dus ik krijg af en toe een rolberoerte.
Een beetje, vooral toen ik hem plat aan het stampen was schold ik, daarna vooral rare geluiden.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Helpt het om tegen een dode spin te schelden?
Dat zal hem lerenquote:Op maandag 27 juli 2026 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een beetje, vooral toen ik hem plat aan het stampen was schold ik, daarna vooral rare geluiden.
Echt wel.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
Hij was ook fokking groot, net als die andere een tijd terug. Fuckers, beetje op mij gaan zitten.
Spinnen eten insecten. Waarom zouden ze dankbaar zijn?quote:Op maandag 27 juli 2026 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
Ik doe het laatste jaar ook onwijs veel insecten redden ipv vermoorden en dit is mijn dank.
Dat zal vast een nog grotere zijn en een plaatje vind ik niet erg, als ze op mij zitten wel.quote:
Weet ik veel, omdat ik de meeste spinnen ook laat zitten, alleen worden sommige dus tering groot.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Spinnen eten insecten. Waarom zouden ze dankbaar zijn?
Oké Chocoquote:Op maandag 27 juli 2026 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik veel, omdat ik de meeste spinnen ook laat zitten, alleen worden sommige dus tering groot.
Soms geloof ik toch wel in sprookjes of zo.
Oh en ik pleur die insecten dan weer naar buiten zodat die spinnen ze kunnen eten, die buiten zitten dan, genoeg ook die in mijn huis zitten, spinnen. En vind het ook niet erg maar gewoon niet op mij en zeker niet in mijn nek.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Spinnen eten insecten. Waarom zouden ze dankbaar zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sorry, ben nog steeds hyper en para erdoor. Moest het ff kwijt.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn hand en een echte spin
Die is mooi en dat doe je zelf dan, ineens gekriebel in mijn nek en dat ik dan schrik en het van mij afvalt en dan een joekel blijkt te zijn, vind ik niet tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
https://www.youtube.com/watch?v=lQ6jZgMaZk4
FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies
quote:Op maandag 27 juli 2026 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn hand en een echte spin
"HANZ, GET ZE FLAMMENWERFER!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Kunnen we ze niet gewoon bij Bordeaux dumpen? Werkt beter op het momentquote:Op maandag 27 juli 2026 20:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"HANZ, GET ZE FLAMMENWERFER!"
Zolang hij maar bij Domni blijft zeker.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
Die domni op zijn hand heeft mag wel blijven leven, die zie je als het goed is niet zo snel los lopen hier in NL, ook een reden dat ik niet echt naar andere landen zou willen, te grote insecten.En ik hou van de natuur maar die beestjes allemaal zijn zeker nu in de zomer, toch wat te veel voor mij.
Is dat nou het verschroeide aarde tactiek?quote:
Uh nee?quote:Op maandag 27 juli 2026 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is dat nou het verschroeide aarde tactiek?
Wil je dan liever kleine beestjes zoals teken?quote:Op maandag 27 juli 2026 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
Die domni op zijn hand heeft mag wel blijven leven, die zie je als het goed is niet zo snel los lopen hier in NL, ook een reden dat ik niet echt naar andere landen zou willen, te grote insecten.En ik hou van de natuur maar die beestjes allemaal zijn zeker nu in de zomer, toch wat te veel voor mij.
Of een badeend?quote:Op maandag 27 juli 2026 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil je dan liever kleine beestjes zoals teken?
Is dat kleiner dan een spinquote:
Ja.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang hij maar bij Domni blijft zeker.
Nee, ook niet.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil je dan liever kleine beestjes zoals teken?
Dit ja.quote:
Choo choo 03.00quote:
Die heeft 217 minuten vertragingquote:
Jeetje en nu?quote:
Wachten natuurlijkquote:
Dat moet dan maar.quote:
Jazekers.quote:
Choco choco 03.00quote:Op maandag 27 juli 2026 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
Dan ga ik nog maar een tukkie doen, gaat het wachten sneller.![]()
En jij gaat ervan uit dat dat zomaar kan?quote:Op maandag 27 juli 2026 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
Dan ga ik nog maar een tukkie doen, gaat het wachten sneller.![]()
Zij heeft geen parkiet die haar steeds komt storenquote:Op maandag 27 juli 2026 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En jij gaat ervan uit dat dat zomaar kan?
Oh is dat het.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:59 schreef maily het volgende:
[..]
Zij heeft geen parkiet die haar steeds komt storen
Ja, de trein compleet gemist en mijn parkieten praten gelukkig niet, zeker niet snachts.quote:
Gelukkig welquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, de trein compleet gemist en mijn parkieten praten gelukkig niet, zeker niet snachts.![]()
Heb jij een goede nacht gehad?
Mooi zo.quote:
Mooi zoekplaatje. Nog aan t zoekenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:18 schreef Domnivoor het volgende:
Wat hoort niet in dit plaatje thuis?
[ afbeelding ]
Mogge.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:18 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mogge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets wat na 1983 komt?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:18 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:30 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mogge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:30 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoor niks.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:34 schreef maily het volgende:
[..]
Zit die parkiet nou met jou te kletsen?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]Een TVTAS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zie geen badeendje.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:18 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Moin![]()
stupidity has become as common as common sense was before
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness![]()
middag
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Are you okay?quote:stupidity has become as common as common sense was before
zekers!quote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Mooi zoquote:
Je keek even moeilijk
ja dat doe ik somsquote:
Nog 15 dagen en dan zonsverduistering![]()
Die branden maken het een beetje lastig...hopelijk gaat het weer lukken om het te zien.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Vooruit danquote:
Al klaar voor donderdag?stupidity has become as common as common sense was before
Hebben we hier last van die rooklucht?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:42 schreef Prisha het volgende:
Die branden maken het een beetje lastig...hopelijk gaat het weer lukken om het te zien.stupidity has become as common as common sense was before
ja dit kunnen ze niet meer uit handen geven. Dan wil ik kaartjes zien te scoren voor de donderdag daarop...quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooruit dan
Al klaar voor donderdag?Silence breaks apart, Brightness comes to life
Die branden verduisteren de zonsverduistering.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:42 schreef Prisha het volgende:
Die branden maken het een beetje lastig...hopelijk gaat het weer lukken om het te zien.![]()
Hier weet ik niet....maar ik ga naar Spanje rijden en daar zou ik op het plekje dat ik uitgezocht heb, er wel lkast van kunnen hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben we hier last van die rooklucht?
Ik ga in de buurt van Zaragoza zitten....statistisch gunstige bewolking (of gebrek aan bewolking). Moet nog een plan B hebben. Zonsverduistering is rond zonsondergang, 20:30. Dus het wordt lastig omdat de zon zo laag aan de horizon staat.
Maar dat geeft wel de tijd om naar een Plan B of C uit te wijken.Silence breaks apart, Brightness comes to life
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die branden verduisteren de zonsverduistering.
Gaaf. Hopelijk kun je het goed zien.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier weet ik niet....maar ik ga naar Spanje rijden en daar zou ik op het plekje dat ik uitgezocht heb, er wel lkast van kunnen hebben.
Ik ga in de buurt van Zaragoza zitten....statistisch gunstige bewolking (of gebrek aan bewolking). Moet nog een plan B hebben. Zonsverduistering is rond zonsondergang, 20:30. Dus het wordt lastig omdat de zon zo laag aan de horizon staat.
Maar dat geeft wel de tijd om naar een Plan B of C uit te wijken.![]()
Alles kan natuurlijk .......quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dit kunnen ze niet meer uit handen geven. Dan wil ik kaartjes zien te scoren voor de donderdag daarop...
Maar ja, het zou mooi zijn.
En de transfers ook nog eens goed.stupidity has become as common as common sense was before
Het wordt een roadtrip....in 3 dagen erheen rijden, de dag van de zonsverduistering, en dan in 2 dagen terug naar huis rijden...Silence breaks apart, Brightness comes to life
Ah ja, daar is de kans een stuk groter. Zit je tussen twee grote brandhaarden in.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier weet ik niet....maar ik ga naar Spanje rijden en daar zou ik op het plekje dat ik uitgezocht heb, er wel lkast van kunnen hebben.
Maar dat geeft wel de tijd om naar een Plan B of C uit te wijken.
Hopelijk heb je er geen last van.stupidity has become as common as common sense was before
Hoop ik ook. Volgend jaar, 2027, dan ga ik naar Egypte. Daar is de zonsverduistering met een totality van maar liefs 6 minuten! En gegarandeerd onbewolkt. En Egypte heb ik altijd willen zien, dus dat wordt een mooie reis.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gaaf. Hopelijk kun je het goed zien.
Nu is totality net 1 minuut krap aan. Maar dat de zon zo laag staat zal dan wel weer heel bijzonder zijn.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Die lijken wel prima. Ik ben al blij als er weer wat enthousiasme, passie, drive te zien is in het spel.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles kan natuurlijk .......
Maar ja, het zou mooi zijn.
En de transfers ook nog eens goed.Silence breaks apart, Brightness comes to life
We rijden ook nog eens langs Bordeaux. Dat is de tweede stop op de heenweg. Wel ten zuidoosten van Bordeaux.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, daar is de kans een stuk groter. Zit je tussen twee grote brandhaarden in.
Hopelijk heb je er geen last van.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Ik ga duimen dat het allemaal gaat lukken. De reis, geen files, geen branden, geen bewolking.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:48 schreef Prisha het volgende:
Het wordt een roadtrip....in 3 dagen erheen rijden, de dag van de zonsverduistering, en dan in 2 dagen terug naar huis rijden...![]()
![]()
![]()
![]()
thankssssssssssquote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga duimen dat het allemaal gaat lukken. De reis, geen files, geen branden, geen bewolking.![]()
![]()
Daar zou ik even opletten ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
We rijden ook nog eens langs Bordeaux. Dat is de tweede stop op de heenweg. Wel ten zuidoosten van Bordeaux.
Die foto van de week gezien van uit de omgeving van bordeaux?stupidity has become as common as common sense was before
Ow ...quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
We rijden ook nog eens langs Bordeaux. Dat is de tweede stop op de heenweg. Wel ten zuidoosten van Bordeaux.![]()
jaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zou ik even opletten ja.
Die foto van de week gezien van uit de omgeving van bordeaux?![]()
Wel ten westen van Bordeaux. Maar ik hou het in de gaten.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Weet je al waar je gaat kijken ?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:42 schreef Prisha het volgende:
Die branden maken het een beetje lastig...hopelijk gaat het weer lukken om het te zien.![]()
De terug weg is korter?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:48 schreef Prisha het volgende:
Het wordt een roadtrip....in 3 dagen erheen rijden, de dag van de zonsverduistering, en dan in 2 dagen terug naar huis rijden...
Dat red je allemaal niet in je eendje, moeten mijn parkiet en ik je gaan helpen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga duimen dat het allemaal gaat lukken. De reis, geen files, geen branden, geen bewolking.![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik vond nog een leuke fotoquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De terug weg is korter?
[..]
Dat red je allemaal niet in je eendje, moeten mijn parkiet en ik je gaan helpen?![]()
![]()
Ja, dan is het in 2 lange stukken naar huis karrenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De terug weg is korter?
[..]
Dat red je allemaal niet in je eendje, moeten mijn parkiet en ik je gaan helpen?
Ik snap dat wel maar ik begrijp het niet, maar dat zal wel weer aan mij liggen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, dan is het in 2 lange stukken naar huis karren
Je UI!!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap dat wel maar ik begrijp het niet, maar dat zal wel weer aan mij liggen.![]()
![]()
Moet thuis zijn op een specifieke dag om hondje bij haar logeeradres op te halen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap dat wel maar ik begrijp het niet, maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Anders was ik nog een week gebleven of zo.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Goed hé.quote:
Ga je nu ook al de hondjes de schuld geven? Dat had ik niet van jou verwacht.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Moet thuis zijn op een specifieke dag om hondje bij haar logeeradres op te halen.
Anders was ik nog een week gebleven of zo.
Mooi nummer.quote:
Mooie variatie erin ookquote:
Een pareltje om naar te luisteren, dat had wel langer dan een uur mogen zijn.quote:
Daar is de repeatknop voor toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een pareltje om naar te luisteren, dat had wel langer dan een uur mogen zijn.stupidity has become as common as common sense was before
Oh ja.quote:![]()
Moet ik wel weer opnieuw gaan luisteren.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik zou hem opzetten als je gaat slapen,quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Moet ik wel weer opnieuw gaan luisteren.
gewoon de volledige tijd,
zo rustgevend........stupidity has become as common as common sense was before
Hou jij van ijsjes?quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou hem opzetten als je gaat slapen,
gewoon de volledige tijd,
zo rustgevend........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou jij van ijsjes?Geen calippoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij dat shirt al gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen calippo![]()
Heb jij dat shirt al gekocht?Die is er wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow, dan is het een supershirtquote:Op woensdag 29 juli 2026 01:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is er wel.![]()
[ afbeelding ]
en kan ik beter gaan slapen
Dan ga ik ook maar naar mijn bed toe.quote:Op woensdag 29 juli 2026 01:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan is het een supershirt
en kan ik beter gaan slapenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedemorgen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Mogge
Mogguh
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Zie dat dat het trekkertuig weer eens dingen in de hens aan het jagen zijn.
Hier in Frankrijk komen ze collectief juist helpen blussenNo I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.![]()
Moin![]()
ik ga niet mezelf de schuld geven, duhhhhhhhhquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga je nu ook al de hondjes de schuld geven? Dat had ik niet van jou verwacht.
Hebben ze dat al gedaan danquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:05 schreef pullup het volgende:
Zie dat dat het trekkertuig weer eens dingen in de hens aan het jagen zijn.
Hier in Frankrijk komen ze collectief juist helpen blussenik dacht dat het ene idee was maar niet dat ze het echt gingen doen. Dan ben je niet goed bij je hoofd....
Ze moeten allemaal aan de bizons daar, dan is blussen veel minder nodig .......
https://www.hln.be/buiten(...)van-spanje~a5362f6e/stupidity has become as common as common sense was before
Damn,
een Spaanse brandweerman heeft een brief geschreven, rauw, hard ....
https://www.hln.be/buiten(...)ben-gezien~a8562648/stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
Damn,
een Spaanse brandweerman heeft een brief geschreven, rauw, hard ....
https://www.hln.be/buiten(...)ben-gezien~a8562648/![]()
![]()
Misschien worden sommige mensen nu wakker ...![]()
Welnee, daar zijn ze te egoïstisch voor helaas.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:11 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien worden sommige mensen nu wakker ..."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Hoi uit bios
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Daar kunnen er een hoop niet van slapen en Madrid zit onder de rook en stankquote:Op woensdag 29 juli 2026 12:11 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien worden sommige mensen nu wakker ...![]()
Ik bedoel degenen die commentaar hebben op de brandweerlieden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kunnen er een hoop niet van slapen en Madrid zit onder de rook en stank![]()
Ooit een kennis daar verloren in de strijd .... Maar ja dat was al in de vorige eeuwquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ik bedoel degenen die commentaar hebben op de brandweerlieden.![]()
Nog iets leuks vanavond?stupidity has become as common as common sense was before
Ik ga zo gamen.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Nog iets spannends?quote:stupidity has become as common as common sense was before
BioShock 2 denk ik. Moet er nog mee verder.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Nou ja, het moet niet he,quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
BioShock 2 denk ik. Moet er nog mee verder.
jij mag gewoon spelen waar je zin in hebt
Kloptquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, het moet niet he,
jij mag gewoon spelen waar je zin in hebt
Ben al een eindje, dus lekker door gaan
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Dan veel plezierquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt
Ben al een eindje, dus lekker door gaan
Thanks!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
64 kilo chocolade voor één van Nederlands grootste renners; "in ieder geval de meest bijzondere prijs in mijn carriere"quote:De Spaanse voetballers Gavi en Fabian Ruiz krijgen hun gewicht in tomaten. Bauke Mollema, 64 kilo schoon aan de haak, krijgt dat in chocolade.
@ChocoFan![]()
![]()
![]()
Heb jij al een onlyfans?quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
64 kilo chocolade voor één van Nederlands grootste renners; "in ieder geval de meest bijzondere prijs in mijn carriere"
@:Chocofan![]()
https://www.nu.nl/opmerke(...)eld-op-te-halen.htmlstupidity has become as common as common sense was before
Kunnen ze beter meedoen aan de marmottenrace.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij al een onlyfans?
https://www.nu.nl/opmerke(...)eld-op-te-halen.html
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kunnen ze beter meedoen aan de marmottenrace.stupidity has become as common as common sense was before
Speelde wel beroemheden in mee, Mieke Telkamp, Jos Brink, Andre van Duijn, Mies Bouman, Johan Cruijff...Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Oh en in het spel werden alleen cavia's gebruikt ipv marmotten.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
64 kilo chocolade voor één van Nederlands grootste renners; "in ieder geval de meest bijzondere prijs in mijn carriere"
@:Chocofan![]()
![]()
![]()
Ja, nu is het al op.quote:
quote:
quote:
Weet je niet wat er met mij gebeurd als ik met een lijn aan kom zetten?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dan word jij aangelijnd?quote:Op donderdag 30 juli 2026 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je niet wat er met mij gebeurd als ik met een lijn aan kom zetten?![]()
![]()
Met mijn handen aan mijn enkels.quote:
Ieuw, mi erbij
quote:![]()
![]()
vroeg, wel heerlijk koel nu #luchtenalseenmalle
Groenploeg ook al druk bezig met elektrische hulpmiddelen en vrachtwagens die containers komen legen.
#blijdatikalwakkerwasOp donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Goedemorgen
"Omae wa mou shindeiru."
ola amigos!Silence breaks apart, Brightness comes to life
Moin![]()
Klopt en waarschijnlijk nog meer, genoeg gezien afgelopen jaren. Is ook 1 van mijn favoriete muppets, samen met animal.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is er nog eentje.
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Een kip is geen mus.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik wou al bijna het adres zoeken.quote:
Die zeg ik ook regelmatig.quote:
Ze doen het gewoon expres!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
jaaaa mijne ook, allebeiquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en waarschijnlijk nog meer, genoeg gezien afgelopen jaren. Is ook 1 van mijn favoriete muppets, samen met animal.
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17+------------------------+
| PEP |
+------------------------+
| .-""""-. |
| / o o \ |
| | ^ | |
| | \___/ | |
| | .-----. | |
| | | pep | | |
| | |_____| | |
| | / \ | |
| '._\___/_.' |
+------------------------+
| Token -- Human SPM |
| Met pep heb je een |
| streepje voor! 1/1 |
+------------------------+🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
Het eten staat op
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Broccoli🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
Bloemkool
.
(The Angels Wanna Wear My) Red Shoes · Elvis CostelloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Geenquote:
Want,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Animalquote:
.
de drummerquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Treehut362 op 30-07-2026 18:07:05 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Eén van de twee helemaal achterin met een zwart pak.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik was Animal
"Omae wa mou shindeiru."
You are The Turtlequote:Op donderdag 30 juli 2026 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wist het.![]()
![]()
![]()
https://www.buzzfeed.com/jenlewis/which-muppet-are-you![]()
![]()
Hier is het 29 graden in de schaduw.quote:
Hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:46 schreef drakin het volgende:
Hoi
Je gaat nog zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi
Dat denkt iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoi
Jij hebt je eigen biosfeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
oud nieuws
spin heeft al een naamDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb jarenlang spinnen verzorgd voor vrienden als zij op vakantie gingen.
Ze hadden er 40. Die hadden ook allemaal een naam.![]()
Ik geef gewone huisspinnen ook een naam, alleen denk ik dat Harry en Herman toch dames warenquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
Ze hadden er 40. Die hadden ook allemaal een naam.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heeft Doe Maar daar niet een liedje over gemaakt?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
Ze hadden er 40. Die hadden ook allemaal een naam.
Zat daar een Henriette bij?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft Doe Maar daar niet een liedje over gemaakt?
Das mijn spinnendame
Dat ken ik niet. Doe Maar een linkjequote:Op donderdag 30 juli 2026 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft Doe Maar daar niet een liedje over gemaakt?![]()
![]()
Klein Orkest wel iggquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft Doe Maar daar niet een liedje over gemaakt?
Dag Spin vind ik erg![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Link?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Doe Maar een linkje
Bekijk deze YouTube-videostupidity has become as common as common sense was before
Jeujquote:stupidity has become as common as common sense was before
Ken je kleine Tine niet?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Doe Maar een linkjeActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Al had Dolberg er best 1 mogen maken als spitsquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ging eigenlijk best wel lekker achteraf
Awwww Dolliequote:Op donderdag 30 juli 2026 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al had Dolberg er best 1 mogen maken als spitsSilence breaks apart, Brightness comes to life
Had hij niet moeten scoren dan?quote:
Ik heb Europe iets van 10 jaar geleden op Bospop gezien, dat was toen echt tofquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok te kaat .. Hoorde nu net wel Final Countdown"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: