quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor vis moet er op een broodje
Welke zou jij kiezen?quote:
Voor mij hoeft de haring niet zo,quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu zou ik voor makreel gaan. Maar ik vind het allemaal lekker
Haring zou voor mij ook niet de eerste keuze zijn. Niet omdat ik het niet lekker vind, maar omdat ik dat vaker eet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor mij hoeft de haring niet zo,
de rest
Ik ga zo maar op de huid gebakken zalm eten danquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Haring zou voor mij ook niet de eerste keuze zijn. Niet omdat ik het niet lekker vind, maar omdat ik dat vaker eet.
Broodje haring met uiquote:
Helaas op dit moment niet bekijkbaar op Netflix ....quote:Op zaterdag 25 juli 2026 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en Mr. P.I. Staken (haha Pistaken)Die is de mede schrijver van The Office, was 2 seconde in beeld maar herkende die boom lange kerel gelijk.
Je bent toch geen konijn?quote:
Lees het net ja ......quote:
Omdat je daar bent of is er daar iets gebeurd?quote:
Er is iets gebeurd.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat je daar bent of is er daar iets gebeurd?
Ik kom het net tegen. Niet lang nadat Nice is herdacht. Weer zo'n idiootquote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is iets gebeurd.
NWS / Auto rijdt in op menigte bij Pride Berlijn
Ik ben er wel vaak geweest. Mijn broer heeft er jarenlang gewoond, voordat hij in Leeuwarden neerstreek.
Ik heb die film vanavond gekeken (Swan Song), ik heb er eigenlijk wel van genoten. Het begon wat deprie allemaal dat bleef het min of meer ook wel maar boeiend. Grappig een rolletje voor Linda Evans (Kristel van Dynesty) erin.quote:
Ik heb ook nergens een recensie gelezen dat hij niet goed zou zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die film vanavond gekeken (Swan Song), ik heb er eigenlijk wel van genoten. Het begon wat deprie allemaal dat bleef het min of meer ook wel maar boeiend. Grappig een rolletje voor Linda Evans (Kristel van Dynesty) erin.
Eigenlijk had ze een hoofdrol maar ze hoefde maar een paar minuten te acteren.
Ik vond het zeker goed, maar niet voor een breed publiek. Maar daar hou ik juist wel van. Prachtige rol van Udo Kier trouwens (mooie man ook).quote:Op zondag 26 juli 2026 01:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens een recensie gelezen dat hij niet goed zou zijn.
Dansje heeft gewerktquote:Op zondag 26 juli 2026 18:32 schreef chufi het volgende:
Geen emmer water of iets anders nats ?![]()
Hier was / is het semi vochtig
Hoezo achteraf?quote:Op zondag 26 juli 2026 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou die kwam pas achteraf... dus nee .. staat er los van
Bij mij vanochtend alquote:Op zondag 26 juli 2026 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo achteraf?
De regen hier kwam pas NA het dansje
Dus heeft de dans voor de regen gewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |