Als het anders is zou het zomaar giraffe song kunnen zijnquote:
Dan hoort er ook een viool bij.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Als het anders is zou het zomaar giraffe song kunnen zijn
Niet als jij hem bespeeltquote:
En korfbal toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Ik speel de tweede reservetriangel
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Als het anders is zou het zomaar giraffe song kunnen zijn
Lijkt mij wel een leuke film.quote:
quote:Een flamboyante, voormalig kapper is nu oud geworden en verblijft in een bejaardentehuis. Hij ontsnapt uit het gebouw om het haar van een overleden vrouw te knippen voor haar begrafenis. Tijdens zijn odyssee herontdekt hij zijn talent.
Moeten we dat gaan kijken ? Serieus?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een leuke film.
[..]
[ afbeelding ]
Oeh lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een leuke film.
[..]
[ afbeelding ]
Je moet van mij niets hoor.quote:
Ik heb het al binnen, zit nu Hot Fuzz te kijken, vreselijk grappige Britse film.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet van mij niets hoor.
Ik zie wel dat de film overal wel goed beoordeeld wordt.
Jij wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het al binnen, zit nu Hot Fuzz te kijken, vreselijk grappige Britse film.
Met Olivia Colmanquote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het al binnen, zit nu Hot Fuzz te kijken, vreselijk grappige Britse film.
Ja en Mr. P.I. Staken (haha Pistaken)quote:
Ik zie dat t op Netflix staat, vanavond eens een kans geven 🤗😁quote:Op zaterdag 25 juli 2026 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en Mr. P.I. Staken (haha Pistaken)Die is de mede schrijver van The Office, was 2 seconde in beeld maar herkende die boom lange kerel gelijk.
Prima vermaak, heb regelmatige hardop moeten lachen. 7.8 op IMDB dat is best hoog voor een comedy.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 00:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie dat t op Netflix staat, vanavond eens een kans geven 🤗😁
Weet je wat je moet kijken, Masters of the Universe,quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je wat je moet kijken, Masters of the Universe,
dan zie je pas een debiel slechte film .............![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |