quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
Damn,
een Spaanse brandweerman heeft een brief geschreven, rauw, hard ....
https://www.hln.be/buiten(...)ben-gezien~a8562648/
Welnee, daar zijn ze te egoīstisch voor helaas.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:11 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien worden sommige mensen nu wakker ...
Daar kunnen er een hoop niet van slapen en Madrid zit onder de rook en stankquote:Op woensdag 29 juli 2026 12:11 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien worden sommige mensen nu wakker ...
Ik bedoel degenen die commentaar hebben op de brandweerlieden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kunnen er een hoop niet van slapen en Madrid zit onder de rook en stank
Ooit een kennis daar verloren in de strijd .... Maar ja dat was al in de vorige eeuwquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ik bedoel degenen die commentaar hebben op de brandweerlieden.
Ik ga zo gamen.quote:
Nog iets spannends?quote:
BioShock 2 denk ik. Moet er nog mee verder.quote:
Nou ja, het moet niet he,quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
BioShock 2 denk ik. Moet er nog mee verder.
Kloptquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, het moet niet he,
jij mag gewoon spelen waar je zin in hebt
Dan veel plezierquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt
Ben al een eindje, dus lekker door gaan
Thanks!quote:
64 kilo chocolade voor één van Nederlands grootste renners; "in ieder geval de meest bijzondere prijs in mijn carriere"quote:De Spaanse voetballers Gavi en Fabian Ruiz krijgen hun gewicht in tomaten. Bauke Mollema, 64 kilo schoon aan de haak, krijgt dat in chocolade.
Heb jij al een onlyfans?quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
64 kilo chocolade voor één van Nederlands grootste renners; "in ieder geval de meest bijzondere prijs in mijn carriere"
@:Chocofan![]()
Kunnen ze beter meedoen aan de marmottenrace.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij al een onlyfans?
https://www.nu.nl/opmerke(...)eld-op-te-halen.html
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kunnen ze beter meedoen aan de marmottenrace.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
64 kilo chocolade voor één van Nederlands grootste renners; "in ieder geval de meest bijzondere prijs in mijn carriere"
@:Chocofan![]()
Ja, nu is het al op.quote:
quote:
quote:
Weet je niet wat er met mij gebeurd als ik met een lijn aan kom zetten?quote:
Dan word jij aangelijnd?quote:Op donderdag 30 juli 2026 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je niet wat er met mij gebeurd als ik met een lijn aan kom zetten?
Met mijn handen aan mijn enkels.quote:
quote:
Klopt en waarschijnlijk nog meer, genoeg gezien afgelopen jaren. Is ook 1 van mijn favoriete muppets, samen met animal.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is er nog eentje.
Bekijk deze YouTube-video
Een kip is geen mus.quote:
Ik wou al bijna het adres zoeken.quote:
Die zeg ik ook regelmatig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |