Ga je nu ook al de hondjes de schuld geven? Dat had ik niet van jou verwacht.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Moet thuis zijn op een specifieke dag om hondje bij haar logeeradres op te halen.
Anders was ik nog een week gebleven of zo.
Mooi nummer.quote:
Mooie variatie erin ookquote:
Een pareltje om naar te luisteren, dat had wel langer dan een uur mogen zijn.quote:
Daar is de repeatknop voor toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een pareltje om naar te luisteren, dat had wel langer dan een uur mogen zijn.
Oh ja.quote:
Ik zou hem opzetten als je gaat slapen,quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Moet ik wel weer opnieuw gaan luisteren.
Hou jij van ijsjes?quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou hem opzetten als je gaat slapen,
gewoon de volledige tijd,
zo rustgevend........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou jij van ijsjes?Geen calippoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij dat shirt al gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op woensdag 29 juli 2026 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen calippo![]()
Heb jij dat shirt al gekocht?Die is er wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ow, dan is het een supershirtquote:Op woensdag 29 juli 2026 01:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is er wel.![]()
[ afbeelding ]
Dan ga ik ook maar naar mijn bed toe.quote:Op woensdag 29 juli 2026 01:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan is het een supershirt
en kan ik beter gaan slapen
ik ga niet mezelf de schuld geven, duhhhhhhhhquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga je nu ook al de hondjes de schuld geven? Dat had ik niet van jou verwacht.
Hebben ze dat al gedaan danquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:05 schreef pullup het volgende:
Zie dat dat het trekkertuig weer eens dingen in de hens aan het jagen zijn.
Hier in Frankrijk komen ze collectief juist helpen blussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |