Of er uit ...?!quote:Op zondag 26 juli 2026 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Hup de bedstee dan maar in ,... tot morgen
Hou ik eindelijk eens mijn snavel is het weer niet goed.quote:
Ik laat jou met rust ... Go slipequote:Op zondag 26 juli 2026 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou ik eindelijk eens mijn snavel is het weer niet goed.
Hey Stiggiequote:
Smoepsiequote:
Correct.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Helpt het om tegen een dode spin te schelden?quote:Op maandag 27 juli 2026 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
OMG ik had gistermiddag weer een dikke grote spin in mijn nek. Heb hem vermoord en een uur lopen schelden. 2e al dit jaar, waarom? En ben nu al 24 uur para aan het rondkijken overal en ik heb nieuwe haren tussen mijn lange haar en die kriebelen uiteraard in mijn nek dus ik krijg af en toe een rolberoerte.
Een beetje, vooral toen ik hem plat aan het stampen was schold ik, daarna vooral rare geluiden.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Helpt het om tegen een dode spin te schelden?
Dat zal hem lerenquote:Op maandag 27 juli 2026 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een beetje, vooral toen ik hem plat aan het stampen was schold ik, daarna vooral rare geluiden.
Echt wel.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
Hij was ook fokking groot, net als die andere een tijd terug. Fuckers, beetje op mij gaan zitten.
Spinnen eten insecten. Waarom zouden ze dankbaar zijn?quote:Op maandag 27 juli 2026 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
Ik doe het laatste jaar ook onwijs veel insecten redden ipv vermoorden en dit is mijn dank.
Dat zal vast een nog grotere zijn en een plaatje vind ik niet erg, als ze op mij zitten wel.quote:
Weet ik veel, omdat ik de meeste spinnen ook laat zitten, alleen worden sommige dus tering groot.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Spinnen eten insecten. Waarom zouden ze dankbaar zijn?
Oké Chocoquote:Op maandag 27 juli 2026 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik veel, omdat ik de meeste spinnen ook laat zitten, alleen worden sommige dus tering groot.
Soms geloof ik toch wel in sprookjes of zo.
Oh en ik pleur die insecten dan weer naar buiten zodat die spinnen ze kunnen eten, die buiten zitten dan, genoeg ook die in mijn huis zitten, spinnen. En vind het ook niet erg maar gewoon niet op mij en zeker niet in mijn nek.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Spinnen eten insecten. Waarom zouden ze dankbaar zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sorry, ben nog steeds hyper en para erdoor. Moest het ff kwijt.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn hand en een echte spin
Die is mooi en dat doe je zelf dan, ineens gekriebel in mijn nek en dat ik dan schrik en het van mij afvalt en dan een joekel blijkt te zijn, vind ik niet tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
https://www.youtube.com/watch?v=lQ6jZgMaZk4
FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies
quote:Op maandag 27 juli 2026 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn hand en een echte spin
"HANZ, GET ZE FLAMMENWERFER!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Kunnen we ze niet gewoon bij Bordeaux dumpen? Werkt beter op het momentquote:Op maandag 27 juli 2026 20:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"HANZ, GET ZE FLAMMENWERFER!"
Zolang hij maar bij Domni blijft zeker.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
Die domni op zijn hand heeft mag wel blijven leven, die zie je als het goed is niet zo snel los lopen hier in NL, ook een reden dat ik niet echt naar andere landen zou willen, te grote insecten.En ik hou van de natuur maar die beestjes allemaal zijn zeker nu in de zomer, toch wat te veel voor mij.
Is dat nou het verschroeide aarde tactiek?quote:
Uh nee?quote:Op maandag 27 juli 2026 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is dat nou het verschroeide aarde tactiek?
Wil je dan liever kleine beestjes zoals teken?quote:Op maandag 27 juli 2026 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
Die domni op zijn hand heeft mag wel blijven leven, die zie je als het goed is niet zo snel los lopen hier in NL, ook een reden dat ik niet echt naar andere landen zou willen, te grote insecten.En ik hou van de natuur maar die beestjes allemaal zijn zeker nu in de zomer, toch wat te veel voor mij.
Of een badeend?quote:Op maandag 27 juli 2026 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil je dan liever kleine beestjes zoals teken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |