Ze doen het gewoon expres!quote:
jaaaa mijne ook, allebeiquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en waarschijnlijk nog meer, genoeg gezien afgelopen jaren. Is ook 1 van mijn favoriete muppets, samen met animal.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | +------------------------+ | PEP | +------------------------+ | .-""""-. | | / o o \ | | | ^ | | | | \___/ | | | | .-----. | | | | | pep | | | | | |_____| | | | | / \ | | | '._\___/_.' | +------------------------+ | Token -- Human SPM | | Met pep heb je een | | streepje voor! 1/1 | +------------------------+ |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Geenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Animalquote:
de drummerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Treehut362 op 30-07-2026 18:07:05 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
You are The Turtlequote:Op donderdag 30 juli 2026 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wist het.![]()
![]()
![]()
https://www.buzzfeed.com/jenlewis/which-muppet-are-you
Hier is het 29 graden in de schaduw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:46 schreef drakin het volgende:
Hoi
Je gaat nog zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Hoi
Dat denkt iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi
Jij hebt je eigen biosfeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik geef gewone huisspinnen ook een naam, alleen denk ik dat Harry en Herman toch dames warenquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb jarenlang spinnen verzorgd voor vrienden als zij op vakantie gingen.
Ze hadden er 40. Die hadden ook allemaal een naam.
Heeft Doe Maar daar niet een liedje over gemaakt?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb jarenlang spinnen verzorgd voor vrienden als zij op vakantie gingen.
Ze hadden er 40. Die hadden ook allemaal een naam.
Zat daar een Henriette bij?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft Doe Maar daar niet een liedje over gemaakt?
Dat ken ik niet. Doe Maar een linkjequote:Op donderdag 30 juli 2026 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klein Orkest wel iggquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Link?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Doe Maar een linkje
Jeujquote:
Ken je kleine Tine niet?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Doe Maar een linkje
Al had Dolberg er best 1 mogen maken als spitsquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ging eigenlijk best wel lekker achteraf
Awwww Dolliequote:Op donderdag 30 juli 2026 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al had Dolberg er best 1 mogen maken als spits
Had hij niet moeten scoren dan?quote:
Ik heb Europe iets van 10 jaar geleden op Bospop gezien, dat was toen echt tofquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok te kaat .. Hoorde nu net wel Final Countdown
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |