Ik denk dat dat het al wasquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
Bewaren ze de uitsmijter Nachtkaars Valentijne/Fabieblabla tot het laatst?
Sayf weet exact het meest slechte moment uit te kiezen, die gast heeft 0,0 benul wat er afspeelt daar.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:09 schreef StephanL het volgende:
Het is nooit het juiste moment bij hem. Wel grappig
Maarja Delano net telefoontje gehad, lekker makkelijk excuus.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Sayf weet exact het meest slechte moment uit te kiezen, die gast heeft 0,0 benul wat er afspeelt daar.
Was er wel maar heel kort.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
Bewaren ze de uitsmijter Nachtkaars Valentijne/Fabieblabla tot het laatst?
Ik denk dat het relkutten afgestopt is, Valentijne probeert er nog een rel uit te trekken maar is blijkbaar misluktquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was er wel maar heel kort.
Val zegt iets tegen Fab, Fab reageert niet en Val stort later haar hart uit/lult over Fab(bij Mila) en hoe ze niet reageerde.
Wat een hysterica zeg, Sayf ging gewoon los door zijn enthousiasme, ik vond het wel grappig.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:43 schreef Cirilico het volgende:
Diederik heeft zijn moordende blik uit zijn vorige deelname weer tevoorschijn gehaald.
Ze hebben er maar een kwartiertje uitgeknipt.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een hysterica zeg, Sayf ging gewoon los door zijn enthousiasme, ik vond het wel grappig.
Vandaar dat lekkere zuurtje in hun gerecht waarvan niemand wist waar het vandaan kwamquote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
Bieslook uit de tuin, vertelde een oud deelnemer bij Nick in de auto niet dat men bij een feestje gewoon in die tuin stond te zeiken, dat daarom niet uit de tuin gegeten werd?
Ik sla wel overquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
Der Kliphangert.. Bieden op Fatima, maar dat het Can moet worden druipt er al uit![]()
[ afbeelding ]
Wat goed van jou zeg. Verkeerd gemonteerd, de klungels.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
Nadat Sayf een poging doet om excuses te maken loopt Delano naar binnen:
[ afbeelding ]
Vervolgens gaat die bel en staat er een rode stok en andere zooi in de sluis:
[ afbeelding ]
Wat valt je op bij de bar?
Lol, gebeurt vaker. In het verre verleden heb ik de febo gewoon scenes van twee verschillende dagen zien omdraaien en dat als een verhaal verkopen in zogenaamd de juiste volgorde op 1 dag.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
Nadat Sayf een poging doet om excuses te maken loopt Delano naar binnen:
[ afbeelding ]
Vervolgens gaat die bel en staat er een rode stok en andere zooi in de sluis:
[ afbeelding ]
Wat valt je op bij de bar?
Zit je al klaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:07 schreef spapaars het volgende:
Nog even, en we beginnen weer (maandag)
Alleen al vanwege die heerlijke billen ben ik het met je eensquote:Op zondag 26 juli 2026 03:09 schreef dbgfan het volgende:
Ik zit nu de knockouts te kijken van lang geleden waarin Donna op een vrij vieze manier eruit werd gestemd. Wat mij betreft mag Donna nog een keer terug komen!
quote:Op zondag 26 juli 2026 03:09 schreef dbgfan het volgende:
Ik zit wat oude finales terug te kijken en serieus, die kluis moet terug komen. Was echt veel spannender dan hoe de finale nu gaat. Dus ik raad de regie aan om toch terug te keren naar de kluisfinale.
Het verkiezen van de personen die de finale mogen spelen was veel spannender. De knockouts ware ook veel spannender. En de finale (als je de winnaar niet al weet natuurlijk) was echt veel spannender.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ik ben juist blij dat die kluis eindelijk weg is. Wat een langdurige, saaie, zinloze ellende was dat zeg.
Het is nu een relevante strijd tussen 4 deelnemers om de winst. Zelfs als je vooraf weet wie uiteindelijk wint is het nog aardig om te zien wie wanneer afviel en wel/niet ergens goed in was.
Voorheen was het vooral geluk. De strijd tussen 2 was niet relevant of interessant; iemand kon goed spelen, maar als de ander meer geluk had, was alles voor saus. Als je als kijker dan ook nog wist wie er zou winnen was er al helemaal geen hol meer aan.
Ik zie zelfs liever dat flauwe bluf spel uit de eerste 2 cycli terug, dan die achterlijke kluis.
Las ergens dat Malgosia hier al eerder over klaagde bij de Bondgenoten.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat goed van jou zeg. Verkeerd gemonteerd, de klungels.
Een prachtige vrouw inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2026 04:40 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Alleen al vanwege die heerlijke billen ben ik het met je eens
En zo zie je maar, smaken verschillenquote:Op maandag 27 juli 2026 03:37 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Het verkiezen van de personen die de finale mogen spelen was veel spannender. De knockouts ware ook veel spannender. En de finale (als je de winnaar niet al weet natuurlijk) was echt veel spannender.
Volgens Ricky op Insta bedenken ze dat allemaal helemaal zelf.(in de reacties)quote:Op maandag 27 juli 2026 11:06 schreef LionHeart het volgende:
Er wordt vanavond heel spontaan over pesten gesproken in een groepsgesprek.
Precies wat mij ook opvielquote:Op maandag 27 juli 2026 11:06 schreef LionHeart het volgende:
Er wordt vanavond heel spontaan over pesten gesproken in een groepsgesprek.
Daar geloof ik dus echt helemaal niks van, elke keer wanneer iemand niet aan een activiteit wil mee doen moeten ze de FEBO mailen dat en waarom ze niet meedoen, daarbij als ze daadwerkelijk wat tegen het "pesten" wilden doen hadden ze al iets kunnen zeggen, dus dit is gewoon een moetje.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens Ricky op Insta bedenken ze dat allemaal helemaal zelf.(in de reacties)
Die groepsactivitetien die doen organiseren ze zelf. Al van meerdere ex bewoners gehoord.quote:Op maandag 27 juli 2026 14:25 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus echt helemaal niks van, elke keer wanneer iemand niet aan een activiteit wil mee doen moeten ze de FEBO mailen dat en waarom ze niet meedoen, daarbij als ze daadwerkelijk wat tegen het "pesten" wilden doen hadden ze al iets kunnen zeggen, dus dit is gewoon een moetje.
idd 100% mee eensquote:Op maandag 27 juli 2026 13:14 schreef Soury het volgende:
Vind dat ook niet zo heel raar als de FEBO daar een voorzetje voor geeft, het loopt aardig de spuigaten uit. Maakt het programma ook niet erg leuker op, het is puur om zelf in the picture te staan. Tijd dat ze die aandachtgeile influencers mijden als kandidaat.
Wel binnen een bepaalde marge waar ze uit mogen kiezen denk ik, want je ziet 9 van de 10 keer dezelfde activiteiten: zumba, boksen, zogenaamd dating spel (vanavond) waar toevallig altijd wordt toegewerkt naar het gewenste koppeltje, speeddaten, over de streep, mannen-opmaak-wedstrijd, enz.quote:Op maandag 27 juli 2026 15:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Die groepsactivitetien die doen organiseren ze zelf. Al van meerdere ex bewoners gehoord.
Floris had de dating of de speeddate georganiseerd en dat is er in gebleven, net zo als de zumba lessen (maar die worden waarschijnlijk niet gedaan als er niemand het voorbeeld wil geven.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wel binnen een bepaalde marge waar ze uit mogen kiezen denk ik, want je ziet 9 van de 10 keer dezelfde activiteiten: zumba, boksen, zogenaamd dating spel (vanavond) waar toevallig altijd wordt toegewerkt naar het gewenste koppeltje, speeddaten, over de streep, mannen-opmaak-wedstrijd, enz.
Ik dacht nu juist dat de FEBO opdracht gaf om dingen te organiseren omdat ze anders gewoon op de bank zouden blijven hangen, kan mij nog herinneren dat iemand moest mailen naar de FEBO om mee te delen niet mee te doen met Zumba. Tuurlijk zal iemand uit zichzelf wel iets willen ondernemen, maar ik heb toch het idee dat de FEBO hier wel een activeren rol in speelt.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Floris had de dating of de speeddate georganiseerd en dat is er in gebleven, net zo als de zumba lessen (maar die worden waarschijnlijk niet gedaan als er niemand het voorbeeld wil geven.
Floris en Robert organiseerde heel veel in de eerste periode dat Robert erin zat. De tweede keer vertelde hij dat er geen zak gedaan werd en die groep de hele dag op de bank hingen. Het moet dus niet.
Dat sowieso, zag net een ander stukje van dat kringgepest kringgesprek en het komt echt als een toneelstukje over.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:18 schreef LionHeart het volgende:
Als je hypocriet opzoekt in het woordenboek staat er een foto van Valentijne.
Dit is hoe Robert het vertelde, neem aan dat ze ook verplicht dingen moeten doen maar ze ook zelf dingen organiseren. Dat zetten ze ook op dat bord. Denk ook dat ze dan voor zover het kan verplicht zijn mee te doen. Staat een beetje lullig als er drie man staan te springen en kan evt. leuke beelden opleveren.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:17 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ik dacht nu juist dat de FEBO opdracht gaf om dingen te organiseren omdat ze anders gewoon op de bank zouden blijven hangen, kan mij nog herinneren dat iemand moest mailen naar de FEBO om mee te delen niet mee te doen met Zumba. Tuurlijk zal iemand uit zichzelf wel iets willen ondernemen, maar ik heb toch het idee dat de FEBO hier wel een activeren rol in speelt.
Ah dacht alquote:
Die hele groepenkast van haar is verrotquote:Op maandag 27 juli 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
Hoeveel draadjes zitten er los bij Fabienne zeg. Denk niet dat DBG de beste therapie is..
Wij zeuren maar wat.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:14 schreef Cirilico het volgende:
Je hoort het jongens, niemand wordt gepest.
Wij zien het dus verkeerdquote:Op maandag 27 juli 2026 20:14 schreef Cirilico het volgende:
Je hoort het jongens, niemand wordt gepest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |