Tja, Fatima en Can is een nieuw verhaallijntje dus daar kun je op wachten. Jammer dat we morgen niet verder kunnen kijken maar moeten wachten op maandag omdat er een fucking herhaling moet komen van De Hanslers serie die zo slecht was afgelopen seizoen! Echt, wat snijden ze hier zichzelf mee in de vingers bij Talpa/SBS!
Verder vond ik in deze aflevering dat gedoetje tussen Fabienne, Valentijne en Milan ook blijkbaar niet echt goed af gemaakt. Maar misschien komt daar nog wel een vervolg van maandag. Je kunt natuurlijk ook wel raden wat het probleem is. Die heeft zich helemaal 'overschreeuwd' toen ze binnen kwam, mede door aanmoediging van de FEBO en nam Valentijne aan de hand mee in deze haat TV richting Anouk en komt nu tot het besef dat ze daar hoegenaamd niets mee gaat doen. Dus ik denk dat Fabienne haar verblijf daar korter gaat zijn dan dat van Anouk.
Die Barbeque opdracht had natuurlijk niet gewonnen mogen worden door de Vossen. Lag er weer dik bovenop.
Dat moment van Delano met zijn overleden moeder naar het schijnt, en dit was haar geest vond ik dan weer...geestig. En dan zo'n onbeholpen lompe Sayf die zijn excuses gaat aanbieden vlak na dat moment getuigd ook niet echt van gevoel. Iets wat hij als deugneus toch zou moeten weten. En dan begint hij tegen Diederik het nog over 'grensoverschrijdend' te hebben bij die Barbeque opdracht. Man man, ik kan me ook echt voorstellen dat hij dat snel zou gaan roepen; en dat bleek.
Maandag pas weer verder met de maandelijkse datingshow van Fatima en Can.