Precies wat mij ook opvielquote:Op maandag 27 juli 2026 11:06 schreef LionHeart het volgende:
Er wordt vanavond heel spontaan over pesten gesproken in een groepsgesprek.
Daar geloof ik dus echt helemaal niks van, elke keer wanneer iemand niet aan een activiteit wil mee doen moeten ze de FEBO mailen dat en waarom ze niet meedoen, daarbij als ze daadwerkelijk wat tegen het "pesten" wilden doen hadden ze al iets kunnen zeggen, dus dit is gewoon een moetje.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens Ricky op Insta bedenken ze dat allemaal helemaal zelf.(in de reacties)
Die groepsactivitetien die doen organiseren ze zelf. Al van meerdere ex bewoners gehoord.quote:Op maandag 27 juli 2026 14:25 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus echt helemaal niks van, elke keer wanneer iemand niet aan een activiteit wil mee doen moeten ze de FEBO mailen dat en waarom ze niet meedoen, daarbij als ze daadwerkelijk wat tegen het "pesten" wilden doen hadden ze al iets kunnen zeggen, dus dit is gewoon een moetje.
idd 100% mee eensquote:Op maandag 27 juli 2026 13:14 schreef Soury het volgende:
Vind dat ook niet zo heel raar als de FEBO daar een voorzetje voor geeft, het loopt aardig de spuigaten uit. Maakt het programma ook niet erg leuker op, het is puur om zelf in the picture te staan. Tijd dat ze die aandachtgeile influencers mijden als kandidaat.
Wel binnen een bepaalde marge waar ze uit mogen kiezen denk ik, want je ziet 9 van de 10 keer dezelfde activiteiten: zumba, boksen, zogenaamd dating spel (vanavond) waar toevallig altijd wordt toegewerkt naar het gewenste koppeltje, speeddaten, over de streep, mannen-opmaak-wedstrijd, enz.quote:Op maandag 27 juli 2026 15:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Die groepsactivitetien die doen organiseren ze zelf. Al van meerdere ex bewoners gehoord.
Floris had de dating of de speeddate georganiseerd en dat is er in gebleven, net zo als de zumba lessen (maar die worden waarschijnlijk niet gedaan als er niemand het voorbeeld wil geven.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wel binnen een bepaalde marge waar ze uit mogen kiezen denk ik, want je ziet 9 van de 10 keer dezelfde activiteiten: zumba, boksen, zogenaamd dating spel (vanavond) waar toevallig altijd wordt toegewerkt naar het gewenste koppeltje, speeddaten, over de streep, mannen-opmaak-wedstrijd, enz.
Ik dacht nu juist dat de FEBO opdracht gaf om dingen te organiseren omdat ze anders gewoon op de bank zouden blijven hangen, kan mij nog herinneren dat iemand moest mailen naar de FEBO om mee te delen niet mee te doen met Zumba. Tuurlijk zal iemand uit zichzelf wel iets willen ondernemen, maar ik heb toch het idee dat de FEBO hier wel een activeren rol in speelt.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Floris had de dating of de speeddate georganiseerd en dat is er in gebleven, net zo als de zumba lessen (maar die worden waarschijnlijk niet gedaan als er niemand het voorbeeld wil geven.
Floris en Robert organiseerde heel veel in de eerste periode dat Robert erin zat. De tweede keer vertelde hij dat er geen zak gedaan werd en die groep de hele dag op de bank hingen. Het moet dus niet.
Dat sowieso, zag net een ander stukje van dat kringgepest kringgesprek en het komt echt als een toneelstukje over.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:18 schreef LionHeart het volgende:
Als je hypocriet opzoekt in het woordenboek staat er een foto van Valentijne.
Dit is hoe Robert het vertelde, neem aan dat ze ook verplicht dingen moeten doen maar ze ook zelf dingen organiseren. Dat zetten ze ook op dat bord. Denk ook dat ze dan voor zover het kan verplicht zijn mee te doen. Staat een beetje lullig als er drie man staan te springen en kan evt. leuke beelden opleveren.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:17 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ik dacht nu juist dat de FEBO opdracht gaf om dingen te organiseren omdat ze anders gewoon op de bank zouden blijven hangen, kan mij nog herinneren dat iemand moest mailen naar de FEBO om mee te delen niet mee te doen met Zumba. Tuurlijk zal iemand uit zichzelf wel iets willen ondernemen, maar ik heb toch het idee dat de FEBO hier wel een activeren rol in speelt.
Ah dacht alquote:
Die hele groepenkast van haar is verrotquote:Op maandag 27 juli 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
Hoeveel draadjes zitten er los bij Fabienne zeg. Denk niet dat DBG de beste therapie is..
Wij zeuren maar wat.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:14 schreef Cirilico het volgende:
Je hoort het jongens, niemand wordt gepest.
Wij zien het dus verkeerdquote:Op maandag 27 juli 2026 20:14 schreef Cirilico het volgende:
Je hoort het jongens, niemand wordt gepest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |