Ik sla wel overquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
Der Kliphangert.. Bieden op Fatima, maar dat het Can moet worden druipt er al uit![]()
[ afbeelding ]
Wat goed van jou zeg. Verkeerd gemonteerd, de klungels.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
Nadat Sayf een poging doet om excuses te maken loopt Delano naar binnen:
[ afbeelding ]
Vervolgens gaat die bel en staat er een rode stok en andere zooi in de sluis:
[ afbeelding ]
Wat valt je op bij de bar?
Lol, gebeurt vaker. In het verre verleden heb ik de febo gewoon scenes van twee verschillende dagen zien omdraaien en dat als een verhaal verkopen in zogenaamd de juiste volgorde op 1 dag.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
Nadat Sayf een poging doet om excuses te maken loopt Delano naar binnen:
[ afbeelding ]
Vervolgens gaat die bel en staat er een rode stok en andere zooi in de sluis:
[ afbeelding ]
Wat valt je op bij de bar?
Zit je al klaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:07 schreef spapaars het volgende:
Nog even, en we beginnen weer (maandag)
Alleen al vanwege die heerlijke billen ben ik het met je eensquote:Op zondag 26 juli 2026 03:09 schreef dbgfan het volgende:
Ik zit nu de knockouts te kijken van lang geleden waarin Donna op een vrij vieze manier eruit werd gestemd. Wat mij betreft mag Donna nog een keer terug komen!
quote:Op zondag 26 juli 2026 03:09 schreef dbgfan het volgende:
Ik zit wat oude finales terug te kijken en serieus, die kluis moet terug komen. Was echt veel spannender dan hoe de finale nu gaat. Dus ik raad de regie aan om toch terug te keren naar de kluisfinale.
Het verkiezen van de personen die de finale mogen spelen was veel spannender. De knockouts ware ook veel spannender. En de finale (als je de winnaar niet al weet natuurlijk) was echt veel spannender.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ik ben juist blij dat die kluis eindelijk weg is. Wat een langdurige, saaie, zinloze ellende was dat zeg.
Het is nu een relevante strijd tussen 4 deelnemers om de winst. Zelfs als je vooraf weet wie uiteindelijk wint is het nog aardig om te zien wie wanneer afviel en wel/niet ergens goed in was.
Voorheen was het vooral geluk. De strijd tussen 2 was niet relevant of interessant; iemand kon goed spelen, maar als de ander meer geluk had, was alles voor saus. Als je als kijker dan ook nog wist wie er zou winnen was er al helemaal geen hol meer aan.
Ik zie zelfs liever dat flauwe bluf spel uit de eerste 2 cycli terug, dan die achterlijke kluis.
Las ergens dat Malgosia hier al eerder over klaagde bij de Bondgenoten.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat goed van jou zeg. Verkeerd gemonteerd, de klungels.
Een prachtige vrouw inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2026 04:40 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Alleen al vanwege die heerlijke billen ben ik het met je eens
En zo zie je maar, smaken verschillenquote:Op maandag 27 juli 2026 03:37 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Het verkiezen van de personen die de finale mogen spelen was veel spannender. De knockouts ware ook veel spannender. En de finale (als je de winnaar niet al weet natuurlijk) was echt veel spannender.
Volgens Ricky op Insta bedenken ze dat allemaal helemaal zelf.(in de reacties)quote:Op maandag 27 juli 2026 11:06 schreef LionHeart het volgende:
Er wordt vanavond heel spontaan over pesten gesproken in een groepsgesprek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |