Ik denk dat dat het al wasquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
Bewaren ze de uitsmijter Nachtkaars Valentijne/Fabieblabla tot het laatst?
Sayf weet exact het meest slechte moment uit te kiezen, die gast heeft 0,0 benul wat er afspeelt daar.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:09 schreef StephanL het volgende:
Het is nooit het juiste moment bij hem. Wel grappig
Maarja Delano net telefoontje gehad, lekker makkelijk excuus.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Sayf weet exact het meest slechte moment uit te kiezen, die gast heeft 0,0 benul wat er afspeelt daar.
Was er wel maar heel kort.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
Bewaren ze de uitsmijter Nachtkaars Valentijne/Fabieblabla tot het laatst?
Ik denk dat het relkutten afgestopt is, Valentijne probeert er nog een rel uit te trekken maar is blijkbaar misluktquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was er wel maar heel kort.
Val zegt iets tegen Fab, Fab reageert niet en Val stort later haar hart uit/lult over Fab(bij Mila) en hoe ze niet reageerde.
Wat een hysterica zeg, Sayf ging gewoon los door zijn enthousiasme, ik vond het wel grappig.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:43 schreef Cirilico het volgende:
Diederik heeft zijn moordende blik uit zijn vorige deelname weer tevoorschijn gehaald.
Ze hebben er maar een kwartiertje uitgeknipt.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een hysterica zeg, Sayf ging gewoon los door zijn enthousiasme, ik vond het wel grappig.
Vandaar dat lekkere zuurtje in hun gerecht waarvan niemand wist waar het vandaan kwamquote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
Bieslook uit de tuin, vertelde een oud deelnemer bij Nick in de auto niet dat men bij een feestje gewoon in die tuin stond te zeiken, dat daarom niet uit de tuin gegeten werd?
Ik sla wel overquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
Der Kliphangert.. Bieden op Fatima, maar dat het Can moet worden druipt er al uit![]()
[ afbeelding ]
Wat goed van jou zeg. Verkeerd gemonteerd, de klungels.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
Nadat Sayf een poging doet om excuses te maken loopt Delano naar binnen:
[ afbeelding ]
Vervolgens gaat die bel en staat er een rode stok en andere zooi in de sluis:
[ afbeelding ]
Wat valt je op bij de bar?
Lol, gebeurt vaker. In het verre verleden heb ik de febo gewoon scenes van twee verschillende dagen zien omdraaien en dat als een verhaal verkopen in zogenaamd de juiste volgorde op 1 dag.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
Nadat Sayf een poging doet om excuses te maken loopt Delano naar binnen:
[ afbeelding ]
Vervolgens gaat die bel en staat er een rode stok en andere zooi in de sluis:
[ afbeelding ]
Wat valt je op bij de bar?
Zit je al klaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:07 schreef spapaars het volgende:
Nog even, en we beginnen weer (maandag)
Alleen al vanwege die heerlijke billen ben ik het met je eensquote:Op zondag 26 juli 2026 03:09 schreef dbgfan het volgende:
Ik zit nu de knockouts te kijken van lang geleden waarin Donna op een vrij vieze manier eruit werd gestemd. Wat mij betreft mag Donna nog een keer terug komen!
quote:Op zondag 26 juli 2026 03:09 schreef dbgfan het volgende:
Ik zit wat oude finales terug te kijken en serieus, die kluis moet terug komen. Was echt veel spannender dan hoe de finale nu gaat. Dus ik raad de regie aan om toch terug te keren naar de kluisfinale.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |