Niemand, kandidaten schuiven zichzelf naar voren. Anders waren er een hoop presidenten geen president gewees.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd wie de republikein voor 2028 naar voren schuiven.
quote:On Wednesday, the Trump administration signed a 30-year nuclear agreement with Saudi Arabia that paves the way for the kingdom to enrich its own uranium. The Saudi government has been aggressively seeking such a deal for years, eager to gain an edge over regional rivals. The agreement lacks safeguards that previous administrations, and many independent foreign policy analysts, viewed as essential to prevent nuclear proliferation.
quote:On Wednesday, the Pentagon reported on its casualties website that a total of 18 American service members had been killed during the war in Iran.
By Thursday, the Defense Department had lowered that number, reporting that 14 American troops had been killed in the war.
Three military officials said that one reason behind the change was that the Trump administration decided to remove four service members killed this past weekend from the list — three in Jordan and one in northern Iraq — because their deaths occurred after President Trump declared a cease-fire in the war in April.
The officials described sensitive internal discussions on the condition of anonymity.
The acting press secretary for the Pentagon, Joel Valdez, attributed the change instead to “temporary data disruptions” on the website that he suggested would be quickly fixed.
[..]
quote:Just two years ago, 1789 managed a few hundred million dollars. It now oversees more than $3 billion. Its main investment fund generated returns of roughly 200 percent as of June 30, according to a person familiar with the firm’s performance. While still early in its investment cycle, those returns eclipse the average returns of about 21 percent from venture capital firms started in 2023, according to PitchBook, a provider of financial data.
Angela Lee, a venture capital professor at Columbia Business School, said she had never seen a firm started by first-time fund managers raise so much money. “Any way you cut it, it’s unprecedented,” she said. One plausible explanation for the firm’s rapid success, she said: “People are paying for proximity to power.”
Dat heeft niet zoveel met Boze Bezos te maken, ook een Biden of een Buttigieg zijn/waren tegen MfA; dat komt echt uit de Sanders-hoek.quote:
Ik ben altijd een beetje bang dat het Trump emperium straks simpelweg te rijk is om nog aan te kunnen pakken en met die door corruptie verkregen rijkdom heel veel schade in de wereld kunnen aanrichten.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 05:43 schreef Kijkertje het volgende:
Donald Trump Jr.’s Investment Firm Posts Staggering Returns of 200%
The fledgling firm, run by the president’s oldest son and his partner Omeed Malik, has made investments in A.I. and defense technology that have tripled in value in just months.
[..]
[ afbeelding ]
'BUT WHAT ABOUT HUNTER!'![]()
Gaan ze dan ook 10% op Jeff Bezos en alle anderen knallen? Als er ergens “unfree labor” is dan is ‘t wel in de VS, waar je zorgverzekering etc afhankelijk is van het hebben van werk.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:22 schreef mcmlxiv het volgende:
Joepie! Nieuwe tarieven van de economische opperkneus. https://www.bbc.com/news/articles/cvgj61j6l08o
Zo mooi hoe de op 1 na slechtste president ooit het voor elkaar krijgt de wereldeconomie en de positie van de vs in de wereld met elk besluit verder te verneuken.
Fascinerend om idiocracy tijdens je leven te zien ontstaan. Was ik een min veertiger met kinderen dan zou ik me serieus zorgen maken. Jullie kinderen zijn serieus fucked in deze nieuwe wereldorde waarin de belangen van normale mensen, het klimaat en milieu en grondstoffen met behulp van de maatschappelijke onderklasse zijn ingeruild voor ongebreidelde zelfverrijking en nepotisme door de echte elite. Ook fascinerend hoe de zogenaamde anti-elitaire strijders zoals onze fok-magaatjes deze echte elite van meer macht en kapitaal voor ziet.
Tja maga en Europese tegenhangers zijn toch vooral grote fuck-you bewegingen richting mensen die wel voor zichzelf kunnen zorgen. Best sneu dat deze groep gaat ontdekken dat het eerste slachtoffer van fuck-you deze groep zelf gaat zijn.
Laten we hopen dat het dan lekker opruimt.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:22 schreef mcmlxiv het volgende:
Joepie! Nieuwe tarieven van de economische opperkneus. https://www.bbc.com/news/articles/cvgj61j6l08o
Zo mooi hoe de op 1 na slechtste president ooit het voor elkaar krijgt de wereldeconomie en de positie van de vs in de wereld met elk besluit verder te verneuken.
Fascinerend om idiocracy tijdens je leven te zien ontstaan. Was ik een min veertiger met kinderen dan zou ik me serieus zorgen maken. Jullie kinderen zijn serieus fucked in deze nieuwe wereldorde waarin de belangen van normale mensen, het klimaat en milieu en grondstoffen met behulp van de maatschappelijke onderklasse zijn ingeruild voor ongebreidelde zelfverrijking en nepotisme door de echte elite. Ook fascinerend hoe de zogenaamde anti-elitaire strijders zoals onze fok-magaatjes deze echte elite van meer macht en kapitaal voor ziet.
Tja maga en Europese tegenhangers zijn toch vooral grote fuck-you bewegingen richting mensen die wel voor zichzelf kunnen zorgen. Best sneu dat deze groep gaat ontdekken dat het eerste slachtoffer van fuck-you deze groep zelf gaat zijn.
In de VS zijn veel gevangenissen min of meer slavenkampen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:37 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Gaan ze dan ook 10% op Jeff Bezos en alle anderen knallen? Als er ergens “unfree labor” is dan is ‘t wel in de VS, waar je zorgverzekering etc afhankelijk is van het hebben van werk.
Ja best bijzonder hoe het land waar hoogbejaarden voor een grijpstuiver boodschappen inpakken om niet te verhongeren de arbeidsomstandigheden in andere landen blijkbaar belangrijk vindtquote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In de VS zijn veel gevangenissen min of meer slavenkampen.
Krimpende internationale handel is wederzijds nadelig, dus het kan wel grappig zijn dat het voor de VS slecht uitpakt, maar het neemt niet weg dat wij er ook de nadelen van ondervinden.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:58 schreef phpmystyle het volgende:
Of die tarifs verstandig zijn vraag ik mij af.
Wel valt mij op dat als die tarifs nadelig zouden zijn voor Amerika/Trump dan zouden Eu-liberalen en volkskrant adepten daar niet zo scherp op reageren, waarom zou je immers de vijand willen afhouden van domme acties?
Dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Krimpende internationale handel is wederzijds nadelig, dus het kan wel grappig zijn dat het voor de VS slecht uitpakt, maar het neemt niet weg dat wij er ook de nadelen van ondervinden.
Wat ken jij die liberale elite toch goed zeg, beter dan ze zichzelf kennen schijnbaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen.
Maar ik geloof niet dat de huidige regerende liberale en zelfverklaarde intellectuelen Trump zouden weerhouden om een domme keuze te maken, puur omdat de liberale elite maar wat graag Trump ziet falen.
Misschien klopt jouw geloof over 'liberalen en intellectuelen' niet met de werkelijkheid?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen.
Maar ik geloof niet dat de huidige regerende liberale en zelfverklaarde intellectuelen Trump zouden weerhouden om een domme keuze te maken, puur omdat de liberale elite maar wat graag Trump ziet falen.
Nee hoor, als lid van de liberale en zelfverklaarde intellectuele elite kan ik plechtig verklaren dat wij niet genieten van Trumps domme keuzes, simpelweg omdat het er teveel zijn. Rondom Corona was het nog grappig, inmiddels is de lol voor ons er wel af, zoveel stupiditeit valt gewoon niet bij te houden.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen.
Kirsten Verdel heeft er een dagtaak aan.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:33 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee hoor, als lid van de liberale en zelfverklaarde intellectuele elite kan ik plechtig verklaren dat wij niet genieten van Trumps domme keuzes, simpelweg omdat het er teveel zijn. Rondom Corona was het nog grappig, inmiddels is de lol voor ons er wel af, zoveel stupiditeit valt gewoon niet bij te houden.
De vijand? Is dat de nieuwe spin?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:58 schreef phpmystyle het volgende:
Of die tarifs verstandig zijn vraag ik mij af.
Wel valt mij op dat als die tarifs nadelig zouden zijn voor Amerika/Trump dan zouden Eu-liberalen en volkskrant adepten daar niet zo scherp op reageren, waarom zou je immers de vijand willen afhouden van domme acties?
Jij bent geen intellectueel.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:33 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee hoor, als lid van de liberale en zelfverklaarde intellectuele elite kan ik plechtig verklaren dat wij niet genieten van Trumps domme keuzes, simpelweg omdat het er teveel zijn. Rondom Corona was het nog grappig, inmiddels is de lol voor ons er wel af, zoveel stupiditeit valt gewoon niet bij te houden.
Nou ja hij heeft wel een punt dat er een grote groep is die vindt dat we de VS als vijand moeten beschouwen. Dat is een groep met veel invloedrijke instituten en media.quote:
Er is een grote groep die vindt dat de VS een minder goede bondgenoot is als altijd gedacht werd. Dat is wel heel iets anders dan een vijand.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nou ja hij heeft wel een punt dat er een grote groep is die vindt dat we de VS als vijand moeten beschouwen. Dat is een groep met veel invloedrijke instituten en media.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |