Zoals altijd overheersen de negatieve reviews...al jaren .quote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Moest een beetje gniffelen om die reviews.
Ik sta er niet eens van te kijken.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zoals altijd overheersen de negatieve reviews...al jaren .
De één noemt het een links bolwerk en de ander een rechts bolwerkquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik sta er niet eens van te kijken.
Dat is bij heel veel sites zo, dus wat dat betreft geen uitzondering.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zoals altijd overheersen de negatieve reviews...al jaren .
Deden ze dat maarquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is bij heel veel sites zo, dus wat dat betreft geen uitzondering.
Maar er staan genoeg dingen in waar de beheerders iets mee kunnen doen.
Ja, dat zag ik ookquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De één noemt het een links bolwerk en de ander een rechts bolwerk
Frontpage zou ik zo niet weten. Ik kom daar één keer per jaar ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook![]()
De sfeer verschilt ook wel per subforum. En op de frontpage is het ook weer anders.
Ze kunnen het niet bolwerken.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De één noemt het een links bolwerk en de ander een rechts bolwerk
Ik kom er ook weinig.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Frontpage zou ik zo niet weten. Ik kom daar één keer per jaar ofzo.
Het blijft botsen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet bolwerken.
De Frontpage schijnt wel het meeste op te leveren wat centen betreft.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kom er ook weinig.
Er is een groep vaste gebruikers die alleen daar komen.
Hahaatjes @greysbones @Kissingbirdquote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
Reviews op trustpilot:
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
Of Facebookquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het blijft botsen.
Dan is FOK nog heilig. Moet je op Twitter kijken
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het blijft botsen.
Dan is FOK nog heilig. Moet je op Twitter kijken
quote:
Gedeelde stalk is dubbele stalk toch? @Kissingbirdquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
he de stalker is niet meer alleen
Ik kwam ook via de Frontpage op FOK. Daar keek ik wel eens voor nieuwsberichten.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De Frontpage schijnt wel het meeste op te leveren wat centen betreft.
Ik kwam trouwens via de Frontpage op het forum terecht. Volgens mij de meeste users.
Kun je hier wat context bij geven zodat wij kunnen meelachen?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
Gedeelde stalk is dubbele stalk toch? @:KissingBird![]()
Laat die maar in het bagger topicquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
Gedeelde stalk is dubbele stalk toch? @:KissingBird![]()
Niet direct, maar extreem links en rechts is volop aanwezig op Twitter.quote:
Ik postte eerst op de Frontpage en ontdekte pas na een maand ofzo het forumquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kwam ook via de Frontpage op FOK. Daar keek ik wel eens voor nieuwsberichten.
Maar pas toen ik het forum had ontdekt heb ik me aangemeld.
extreem middenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Wat is het nou, extreem links of extreem rechts? Make up your mind!
Het zal vast beter werken dan met een stukje keukenrolquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe vaak gebruiken jullie een tampon om vet uit de pan te krijgen tijdens het koken![]()
Bekijk deze YouTube-video
Als ik die arts hoor die het commentaar geeft ga je er ook een stuk sneller dood aanquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
Het zal vast beter werken dan met een stukje keukenrol
vast een amerikaans filmpjequote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
Het zal vast beter werken dan met een stukje keukenrol
Alleen tijdens mijn menstruatie.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe vaak gebruiken jullie een tampon om vet uit de pan te krijgen tijdens het koken![]()
meteen na gebruikquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ik doe dat met een lepelquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Gooi er dan een maandverbandje in of een incontinentiebroekje. Absorbeert nog beter.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Gootsteen natuurlijk ?quote:
Ik zat eerst op een forum van de lokale uitgaansgelegenheid (bestaat niet meer). Door een user daar werd ik op FOK gewezen, zodoende ben ik op het forum gekomen. Frontpage laat ik meestal links liggen, behalve in de tijd dat ik crew was (van sport en boekenreviewer)quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik kwam trouwens via de Frontpage op het forum terecht. Volgens mij de meeste users.
Ga jij eens even gauw ergens anders brallen.quote:
Je parkiet heeft hier ook geen zin in?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga jij eens even gauw ergens anders brallen.
De nietszeggende reactie die zo typerend is.quote:
En ze was het ook niet van plan...quote:Op dinsdag 21 juli 2026 23:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je parkiet heeft hier ook geen zin in?
Ik nietquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hey Stigquote:
Smoepsiequote:
Hoe is het met Stig, al vakantie?quote:
Augustus pas. Nog even doorquote:
Heb je toch mooi iets om naar uit te kijken. Het is bijna augustusquote:Op woensdag 22 juli 2026 07:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Augustus pas. Nog even door
Idd. Even lekker eruit.quote:Op woensdag 22 juli 2026 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je toch mooi iets om naar uit te kijken. Het is bijna augustus
Ga je met de motor?quote:
Nee, met de auto richting Drenthequote:
Lekker toch, zo landal park?quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, met de auto richting Drenthe
Midweekje op een park
Ja, doen we altijd. Even settelen en klaarquote:
Als jullie dat fijn en leuk vind lekker doen tochquote:Op woensdag 22 juli 2026 08:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, doen we altijd. Even settelen en klaar
Precies. Volgend jaar Denemarken op de planning. En in november willen we nog een midweek naar Duitsland of België.quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jullie dat fijn en leuk vind lekker doen toch
Morningquote:
Lijkt mij ook wel een mooi land.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Volgend jaar Denemarken op de planning. En in november willen we nog een midweek naar Duitsland of België.
Zeker de moeite waard.quote:
Midden Jutland. Nooit van gehoordquote:Op woensdag 22 juli 2026 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:dotteke ik heb Midden Jutland gezien. Mooi gebied en veel te zien. Lekker plat ookVeel relaxter dan hier ook.
Duitslandquote:Op woensdag 22 juli 2026 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Volgend jaar Denemarken op de planning. En in november willen we nog een midweek naar Duitsland of België.
We gaan allemaal naar de klote...quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
De aanval op de mensheid door AI is echt begonnen![]()
![]()
https://www.hln.be/tech/o(...)replatform~a5a2f04d/
Alles naar de klotuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Hee Dimitriquote:Op woensdag 22 juli 2026 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles naar de klotuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Echt rotterdanssquote:
Ik ben een keer niet op kantoor, gebeurt er dit.quote:Op woensdag 22 juli 2026 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt rotterdanss
Beelden van vandaag:
[ afbeelding ]
Anders had jij als superman ertussen gehangen?quote:Op woensdag 22 juli 2026 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben een keer niet op kantoor, gebeurt er dit.
Ik zat eindeloos naar die schepen te staren. Maar nee, die raken de brug niet…quote:Op woensdag 22 juli 2026 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt rotterdanss
Beelden van vandaag:
[ afbeelding ]
Allicht.quote:Op woensdag 22 juli 2026 13:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders had jij als superman ertussen gehangen?
Die bootjes deden het nu wel goed jaquote:Op woensdag 22 juli 2026 13:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zat eindeloos naar die schepen te staren. Maar nee, die raken de brug niet…
Ik las net het nieuwsbericht. Nu zie ik het pas.
Wat een blindequote:Op woensdag 22 juli 2026 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt rotterdanss
Beelden van vandaag:
[ afbeelding ]
Hoezo? Zo'n tram of open brug vallen toch niet opquote:
50.000 op een bevolking van 46 miljoen. Niet echt representatief voor het hele land.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, die argentijnen beginnen steeds triester te worden,
nu was de scheids ineens wel corrupt zondag ..........
https://www.voetbalprimeu(...)aten-overspelen.html
Ik ga het niet eens lezenquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, die argentijnen beginnen steeds triester te worden,
nu was de scheids ineens wel corrupt zondag ..........
https://www.voetbalprimeu(...)aten-overspelen.html
Dat geloof ik graag.quote:
En daarnaast ook nog de Telegraaf... Maar steeds meer nieuwssites komen met van die zinloze berichten en dan vaak met een Uitnodigende kop en dan met nul inhoud aan informatiequote:
Telegraaf lees ik sowieso niet.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
En daarnaast ook nog de Telegraaf... Maar steeds meer nieuwssites komen met van die zinloze berichten en dan vaak met een Uitnodigende kop en dan met nul inhoud aan informatie
Toen Sven Roes vermist was doken er overal zulke berichten op.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
En daarnaast ook nog de Telegraaf... Maar steeds meer nieuwssites komen met van die zinloze berichten en dan vaak met een Uitnodigende kop en dan met nul inhoud aan informatie
Telegraaf is niet meer zoals het was.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel heel erg.quote:
Mijn (ene)laatste visit daar staat nog steeds in mn geheugen gegrift en hun 1e hulp was prima ...quote:
Ja ik weet het, het is allemaal heel erg anders daar. Zelfs de drukkerij is gesloopt.quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn (ene)laatste visit daar staat nog steeds in mn geheugen gegrift en hun 1e hulp was prima ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 23 juli 2026 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is allemaal heel erg anders daar. Zelfs de drukkerij is gesloopt.Goeie tijd daar gehad.
digitale tijdperk .... geen zetterij meer nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja die ouwe foto van je
Nee papieren krant is ook uitstervend ras, en toch deed de sloop me wat. Die drukkerij was ooit een huzaren stukje waar men trots op was. Oud ijzer nuquote:Op donderdag 23 juli 2026 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
digitale tijdperk .... geen zetterij meer nodig
Deze foto heb ik nooit op fok gezet, die vond ik bij toeval deze week omdat ik op zoek was naar wat anders.quote:Op donderdag 23 juli 2026 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
digitale tijdperk .... geen zetterij meer nodig
Ohja die ouwe foto van je
Dan was het een andere vergelijkbare uit die tijd ... Wel lekker relaxed operating the terminalquote:Op donderdag 23 juli 2026 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze foto heb ik nooit op fok gezet, die vond ik bij toeval deze week omdat ik op zoek was naar wat anders.
Ja dezelfde dag genomen door een collega die z/w foto's maakte.quote:Op donderdag 23 juli 2026 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was het een andere vergelijkbare uit die tijd ... Wel lekker relaxed operating the terminal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 23 juli 2026 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dezelfde dag genomen door een collega die z/w foto's maakte.Die herken ik idd ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op donderdag 23 juli 2026 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dezelfde dag genomen door een collega die z/w foto's maakte.Ahh ok nu zijn er 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja achteraf ben ik blij dat die foto's er zijn.quote:
Ik heb volgens mij geen werkfotos waar ikzelf ook opsta ...quote:Op donderdag 23 juli 2026 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja achteraf ben ik blij dat die foto's er zijn.
Nee dat komt dan ook niet in je op, en dat is best zonde.quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij geen werkfotos waar ikzelf ook opsta ...
Ik heb heel veel fotos gemaakt maar hoogsten misschien met mn hand er op .. Dat selfie gedoe leefde toen ook nog niet ...quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat komt dan ook niet in je op, en dat is best zonde.
Nee dit was nog pre pc. Laat staan dat er een mobieltje wasquote:Op donderdag 23 juli 2026 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb heel veel fotos gemaakt maar hoogsten misschien met mn hand er op .. Dat selfie gedoe leefde toen ook nog niet ...
Ik kreeg ooit ergens in de 90's een grote draagbare mobiel van 5 kilo ... om standby mee te zijn ..quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dit was nog pre pc. Laat staan dat er een mobieltje wasIemand kwam langs met een fotocamera
Geweldig toch om dat allemaal zo snel mee te maken.quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit ergens in de 90's een grote draagbare mobiel van 5 kilo ... om standby mee te zijn ..
Ja maar het is nu wel ff genoeg geweest ...quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Geweldig toch om dat allemaal zo snel mee te maken.
Ik vind haar wel leuk, ik word vrolijk van Zooquote:Op donderdag 23 juli 2026 01:44 schreef chufi het volgende:
Shakira laat een eigen stadion bouwen voor haar concerten in Madrid ...
[ afbeelding ]
[..]
Ja maar het is nu wel ff genoeg geweest ...
Ik heb ook niks tegen haar...quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk, ik word vrolijk van Zoo
Dat kapselquote:
Dat had Caroline van der Plas.quote:
Beetje een soort boem-kapsel.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat had Caroline van der Plas.
Eet smakelijk.quote:
Jij ookquote:
Dank je wel.quote:
Ik heb dat nog nooit bekekenquote:Op donderdag 23 juli 2026 15:13 schreef chufi het volgende:
Het is weer spannend in Langweer
Dat gekke taaltje versta ik toch niet.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:13 schreef chufi het volgende:
Het is weer spannend in Langweer
@FreshFruitquote:Op donderdag 23 juli 2026 15:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat gekke taaltje versta ik toch niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |