Ik zat eerst op een forum van de lokale uitgaansgelegenheid (bestaat niet meer). Door een user daar werd ik op FOK gewezen, zodoende ben ik op het forum gekomen. Frontpage laat ik meestal links liggen, behalve in de tijd dat ik crew was (van sport en boekenreviewer)quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De Frontpage schijnt wel het meeste op te leveren wat centen betreft.
Ik kwam trouwens via de Frontpage op het forum terecht. Volgens mij de meeste users.
Ga jij eens even gauw ergens anders brallen.quote:
Je parkiet heeft hier ook geen zin in?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga jij eens even gauw ergens anders brallen.
De nietszeggende reactie die zo typerend is.quote:
En ze was het ook niet van plan...quote:Op dinsdag 21 juli 2026 23:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je parkiet heeft hier ook geen zin in?
Ik nietquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De Frontpage schijnt wel het meeste op te leveren wat centen betreft.
Ik kwam trouwens via de Frontpage op het forum terecht. Volgens mij de meeste users.
Hey Stigquote:
Smoepsiequote:
Hoe is het met Stig, al vakantie?quote:
Augustus pas. Nog even doorquote:
Heb je toch mooi iets om naar uit te kijken. Het is bijna augustusquote:Op woensdag 22 juli 2026 07:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Augustus pas. Nog even door
Idd. Even lekker eruit.quote:Op woensdag 22 juli 2026 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je toch mooi iets om naar uit te kijken. Het is bijna augustus
Ga je met de motor?quote:
Nee, met de auto richting Drenthequote:
Lekker toch, zo landal park?quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, met de auto richting Drenthe
Midweekje op een park
Ja, doen we altijd. Even settelen en klaarquote:
Als jullie dat fijn en leuk vind lekker doen tochquote:Op woensdag 22 juli 2026 08:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, doen we altijd. Even settelen en klaar
Precies. Volgend jaar Denemarken op de planning. En in november willen we nog een midweek naar Duitsland of België.quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jullie dat fijn en leuk vind lekker doen toch
Morningquote:
Lijkt mij ook wel een mooi land.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Volgend jaar Denemarken op de planning. En in november willen we nog een midweek naar Duitsland of België.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |