extreem middenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Wat is het nou, extreem links of extreem rechts? Make up your mind!
Het zal vast beter werken dan met een stukje keukenrolquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe vaak gebruiken jullie een tampon om vet uit de pan te krijgen tijdens het koken![]()
Bekijk deze YouTube-video
Als ik die arts hoor die het commentaar geeft ga je er ook een stuk sneller dood aanquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
Het zal vast beter werken dan met een stukje keukenrol
vast een amerikaans filmpjequote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
Het zal vast beter werken dan met een stukje keukenrol
Alleen tijdens mijn menstruatie.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe vaak gebruiken jullie een tampon om vet uit de pan te krijgen tijdens het koken![]()
meteen na gebruikquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ik doe dat met een lepelquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Gooi er dan een maandverbandje in of een incontinentiebroekje. Absorbeert nog beter.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Gootsteen natuurlijk ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |