Correct.quote:
Goed he.quote:
Toch ga ik hem kijken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je wat je moet kijken, Masters of the Universe,
dan zie je pas een debiel slechte film .............![]()
Trots!quote:
Ik was ooit begonnen aan deze film, weet ik nog, geen idee waarom ik hem niet afgekeken heb destijds, iig heb ik hem net aangezet.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het al binnen, zit nu Hot Fuzz te kijken, vreselijk grappige Britse film.
Jeej.quote:
Dat is heel leuk, ik heb ze alweer allemaal gezien. Kijkse.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:02 schreef RedShoe het volgende:
Het enige wat ik momenteel kijk is de boerderij van Jeremy.
Ik moet nog twee delen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is heel leuk, ik heb ze alweer allemaal gezien. Kijkse.
Ik ga er vanuit dat je het laatste seizoen aan het kijken bent, de aflevering met NL boeren erin vond ik ook erg leuk om te zien en hoe ze vooruitstrevend zijn. Erg leuk en soms ook leerzaam programma.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik moet nog twee delen.
Vermakelijke tv idd
We kijken elke week een deel.
Oh dan heb je wel geduld, ik ben wel een bingewatcher.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik moet nog twee delen.
Vermakelijke tv idd
We kijken elke week een deel.
Ik zie een smiley.quote:
Die heb ik gezien idd. Dat ze met z'n tweeën naar Nederland gaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je het laatste seizoen aan het kijken bent, de aflevering met NL boeren erin vond ik ook erg leuk om te zien en hoe ze vooruitstrevend zijn. Erg leuk en soms ook leerzaam programma.
Ik kijk meestal één aflevering per week.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dan heb je wel geduld, ik ben wel een bingewatcher.
Ja die aflevering. Best goede reclame voor bepaalde NL boeren vond ik en erg interessant.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die heb ik gezien idd. Dat ze met z'n tweeën naar Nederland gaan.
Met drones etc
Seizoen 5.
Hele goede reclame idd. Hij heeft een heel groot miljoenen publiek.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die aflevering. Best goede reclame voor bepaalde NL boeren vond ik en erg interessant.![]()
En ieder zijn ding natuurlijk met het kijken van series en zo.
Die boerderij ja, die had ik wel eens gezien maar nog niet zo uitgebreid, echt een goede onderneming, drijvende koeien en alles erbij qua samenwerking en milieuquote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hele goede reclame idd. Hij heeft een heel groot miljoenen publiek.
Die trip naar Nederland was heel interessant idd. Die boerderij op het water in Rotterdam
quote:
Als elke boerderij (bedrijf) zo zou werken, dan scheelt dat een hoop afval etc.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die boerderij ja, die had ik wel eens gezien maar nog niet zo uitgebreid, echt een goede onderneming, drijvende koeien en alles erbij qua samenwerking en milieu
Wordt tijd dat ze die clarckson recyclenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Als elke boerderij (bedrijf) zo zou werken, dan scheelt dat een hoop afval etc.
Recycling komt er steeds meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |