Hoezo? Zo'n tram of open brug vallen toch niet opquote:
50.000 op een bevolking van 46 miljoen. Niet echt representatief voor het hele land.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, die argentijnen beginnen steeds triester te worden,
nu was de scheids ineens wel corrupt zondag ..........
https://www.voetbalprimeu(...)aten-overspelen.html
Ik ga het niet eens lezenquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, die argentijnen beginnen steeds triester te worden,
nu was de scheids ineens wel corrupt zondag ..........
https://www.voetbalprimeu(...)aten-overspelen.html
Dat geloof ik graag.quote:
En daarnaast ook nog de Telegraaf... Maar steeds meer nieuwssites komen met van die zinloze berichten en dan vaak met een Uitnodigende kop en dan met nul inhoud aan informatiequote:
Telegraaf lees ik sowieso niet.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
En daarnaast ook nog de Telegraaf... Maar steeds meer nieuwssites komen met van die zinloze berichten en dan vaak met een Uitnodigende kop en dan met nul inhoud aan informatie
Toen Sven Roes vermist was doken er overal zulke berichten op.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
En daarnaast ook nog de Telegraaf... Maar steeds meer nieuwssites komen met van die zinloze berichten en dan vaak met een Uitnodigende kop en dan met nul inhoud aan informatie
Telegraaf is niet meer zoals het was.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel heel erg.quote:
Mijn (ene)laatste visit daar staat nog steeds in mn geheugen gegrift en hun 1e hulp was prima ...quote:
Ja ik weet het, het is allemaal heel erg anders daar. Zelfs de drukkerij is gesloopt.quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn (ene)laatste visit daar staat nog steeds in mn geheugen gegrift en hun 1e hulp was prima ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 23 juli 2026 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is allemaal heel erg anders daar. Zelfs de drukkerij is gesloopt.Goeie tijd daar gehad.
digitale tijdperk .... geen zetterij meer nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja die ouwe foto van je
Nee papieren krant is ook uitstervend ras, en toch deed de sloop me wat. Die drukkerij was ooit een huzaren stukje waar men trots op was. Oud ijzer nuquote:Op donderdag 23 juli 2026 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
digitale tijdperk .... geen zetterij meer nodig
Deze foto heb ik nooit op fok gezet, die vond ik bij toeval deze week omdat ik op zoek was naar wat anders.quote:Op donderdag 23 juli 2026 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
digitale tijdperk .... geen zetterij meer nodig
Ohja die ouwe foto van je
Dan was het een andere vergelijkbare uit die tijd ... Wel lekker relaxed operating the terminalquote:Op donderdag 23 juli 2026 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze foto heb ik nooit op fok gezet, die vond ik bij toeval deze week omdat ik op zoek was naar wat anders.
Ja dezelfde dag genomen door een collega die z/w foto's maakte.quote:Op donderdag 23 juli 2026 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was het een andere vergelijkbare uit die tijd ... Wel lekker relaxed operating the terminal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 23 juli 2026 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dezelfde dag genomen door een collega die z/w foto's maakte.Die herken ik idd ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op donderdag 23 juli 2026 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dezelfde dag genomen door een collega die z/w foto's maakte.Ahh ok nu zijn er 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja achteraf ben ik blij dat die foto's er zijn.quote:
Ik heb volgens mij geen werkfotos waar ikzelf ook opsta ...quote:Op donderdag 23 juli 2026 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja achteraf ben ik blij dat die foto's er zijn.
Nee dat komt dan ook niet in je op, en dat is best zonde.quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij geen werkfotos waar ikzelf ook opsta ...
Ik heb heel veel fotos gemaakt maar hoogsten misschien met mn hand er op .. Dat selfie gedoe leefde toen ook nog niet ...quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat komt dan ook niet in je op, en dat is best zonde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |