Zoals altijd overheersen de negatieve reviews...al jaren .quote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Moest een beetje gniffelen om die reviews.
Ik sta er niet eens van te kijken.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zoals altijd overheersen de negatieve reviews...al jaren .
De één noemt het een links bolwerk en de ander een rechts bolwerkquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik sta er niet eens van te kijken.
Dat is bij heel veel sites zo, dus wat dat betreft geen uitzondering.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zoals altijd overheersen de negatieve reviews...al jaren .
Deden ze dat maarquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is bij heel veel sites zo, dus wat dat betreft geen uitzondering.
Maar er staan genoeg dingen in waar de beheerders iets mee kunnen doen.
Ja, dat zag ik ookquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De één noemt het een links bolwerk en de ander een rechts bolwerk
Frontpage zou ik zo niet weten. Ik kom daar één keer per jaar ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook![]()
De sfeer verschilt ook wel per subforum. En op de frontpage is het ook weer anders.
Ze kunnen het niet bolwerken.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De één noemt het een links bolwerk en de ander een rechts bolwerk
Ik kom er ook weinig.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Frontpage zou ik zo niet weten. Ik kom daar één keer per jaar ofzo.
Het blijft botsen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet bolwerken.
De Frontpage schijnt wel het meeste op te leveren wat centen betreft.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kom er ook weinig.
Er is een groep vaste gebruikers die alleen daar komen.
Hahaatjes @greysbones @Kissingbirdquote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
Reviews op trustpilot:
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
Of Facebookquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het blijft botsen.
Dan is FOK nog heilig. Moet je op Twitter kijken
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het blijft botsen.
Dan is FOK nog heilig. Moet je op Twitter kijken
quote:
Gedeelde stalk is dubbele stalk toch? @Kissingbirdquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
he de stalker is niet meer alleen
Ik kwam ook via de Frontpage op FOK. Daar keek ik wel eens voor nieuwsberichten.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De Frontpage schijnt wel het meeste op te leveren wat centen betreft.
Ik kwam trouwens via de Frontpage op het forum terecht. Volgens mij de meeste users.
Kun je hier wat context bij geven zodat wij kunnen meelachen?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
Gedeelde stalk is dubbele stalk toch? @:KissingBird![]()
Laat die maar in het bagger topicquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
Gedeelde stalk is dubbele stalk toch? @:KissingBird![]()
Niet direct, maar extreem links en rechts is volop aanwezig op Twitter.quote:
Ik postte eerst op de Frontpage en ontdekte pas na een maand ofzo het forumquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kwam ook via de Frontpage op FOK. Daar keek ik wel eens voor nieuwsberichten.
Maar pas toen ik het forum had ontdekt heb ik me aangemeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |