Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Mercedes en Salar? Heb ik nooit echt als een serieus koppel gezien.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:29 schreef schetterklep het volgende:
Nu ben ik benieuwd wie dat hele bekende “de bondgenoten” koppel is die uit elkaar zijn volgens de shownieuws teaser![]()
@ Ik kan geen nieuw topic openen dus misschien dat iemand dat voor mij kan doen
Ik heb altijd de indruk gehad dat Mercedes soort van wilde profiteren van zijn populariteit, Salar de BB winnaar. Maar ze bleek achteraf zelf goed te boeren met haar DBG verblijf. Ook dankzij pap'squote:Op maandag 20 juli 2026 23:28 schreef schetterklep het volgende:
Ja! Inderdaad Salar en Mercedes dusDaar is hij dan (te) snel voor vertrokken want “er zitten mooie mensen op ons te wachten” , veel belangrijker dan geld
Die zitten er juist niet meer in.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
Zitten er nu aleen nog nul punters in die grabbelbak? Ik zou wel een keer iemand weer van zijn ¤1000 zien afhelpen
Nee. Als je verloren hebt doe je niet meer mee.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ze doen alle 20 toch nog mee? tot er één ¤20.000 heeft
Daarmee zegt ze dat ze zelf superknap is.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:39 schreef Soury het volgende:
Dat shirt van Fabi "ugly people hate me" Wat vervelend voor haar
Je weet dat vrouwen ook een adamsappel hebben?quote:
Als je twijfelt of iemand een man of vrouw is, dan geeft de zichtbaarheid van de adamsappel een goede indicatie. Vervelende toon waarop jij mij aanspreekt, met je 'je weet dat'.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 02:18 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen ook een adamsappel hebben?
Sayf wil het liefst alle drama eruit hebben en dat snap ik wel want dat verpest de hele sfeer daar.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:12 schreef Cirilico het volgende:
Anouk bewijst maar weer eens wat een draak van een mens zij is. Wederom is het 'ikke ikke ikke, en de rest kan stikken'. Roxy heeft zelf bevestigd dat die kaarten altijd al voor algemeen gebruik zijn geweest.
Hm, reactie van Fabienne blijkt toch mee te vallen. Want Can komt inderdaad naar haar toe met een beschuldigende attitude terwijl hij zichzelf ermee bemoeit. Hoe krom is dat.
Maar goed, feit blijft dat Fabienne dat zelf ook constant doet.![]()
En waar Sayf zich mee bemoeit weet ik ook niet. Want die voegt precies niks toe aan de discussie.
Dat lukt hem totaal niet. Hij verergert het alleen maar met die onziinige uitspraken.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sayf wil het liefst alle drama eruit hebben en dat snap ik wel want dat verpest de hele sfeer daar.
De meeste onzinnige uitspraken kwamen van Fab en Valentijne.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 10:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat lukt hem totaal niet. Hij verergert het alleen maar met die onziinige uitspraken.
Hahahah, ik zag het fragment voorbij komen. Wat heeft zij een kilo boter op haar hoofd zeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:24 schreef Hagenesie het volgende:
Anouk wil met Max het 6 jarig samen zijn vieren. Weet niet wanneer dat is.
Het enige twijfelachtige is dat in een vlog van haar zus, ze hebben het over dat ze een gehoorapparaat heeft, en dan zegt de bestuurder van auto (neem aan familielid), "zijn trommelvlies heeft een gat" , en dan de zus "haar trommelvlies heeft een gat" , dat is echt het enige buiten social media geruchten dat ergens naar toe leidt.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:02 schreef Chea49 het volgende:
Vrouwen hebben een niet zichtbare adamsappel, vandaar deze benaming en vrouwen weten dit ook wel hoor.![]()
Boeit haar ook niet meer denk ik.. op de vraag wie van ons( hele groep) zal als eerste vreend gaanquote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:24 schreef Hagenesie het volgende:
En wat we zelf van haar zien op tv.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:03 schreef Aranessa het volgende:
[..]
Het enige twijfelachtige is dat in een vlog van haar zus, ze hebben het over dat ze een gehoorapparaat heeft, en dan zegt de bestuurder van auto (neem aan familielid), "zijn trommelvlies heeft een gat" , en dan de zus "haar trommelvlies heeft een gat" , dat is echt het enige buiten social media geruchten dat ergens naar toe leidt.
Maar al dan nog, whatever.
Het lijkt alsof ze hoopt dat Max de knoop doorhakt, zodat ze het zelf niet hoeft te doen en het dan 'niet haar schuld' is. Anders kan ik dat gedrag niet verklaren.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:28 schreef DefKu het volgende:
[..]
Hahahah, ik zag het fragment voorbij komen. Wat heeft zij een kilo boter op haar hoofd zeg.
Ze is al veroordeeld door ½Nederland en minstens 10 deelnemers.. dus ja wat heeft Maxie nog te vertellenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze hoopt dat Max de knoop doorhakt, zodat ze het zelf niet hoeft te doen en het dan 'niet haar schuld' is. Anders kan ik dat gedrag niet verklaren.
Ging niet over 'mening', maar over 'feedback'. Ik zit ook niet op ongevraagde 'feedback' te wachten. Een 'mening' mag iedereen altijd geven. Dat is echt niet hetzelfde.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom denk je dat je je mening mag geven tegen mij zegt Fab.
Die heeft het hoog in haar bol zeg!!!!! wie denk jij dat je bent dat anderen tekst en uitleg moeten geven over hetgeen wat ze doen en zeggen????
Niet defensief mogen zijn maar jij wel aanvallend, stomme trut.
Verwacht niet dat die familie heel trots gaat zijn op dit gedrag.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:46 schreef Cirilico het volgende:
Anouk heeft als levensdoel haar familie trots maken.Aldus zij die alle adviezen van haar familie negeert en stug zichzelf (en haar familie/vriend) voor schut blijft zetten.
Ja, zei ze, maar het ging over 'Feedback'.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 02:10 schreef dbgfan het volgende:
Volgens mij hebben Valentijne en Fabienne het zwaar gehad in hun schooltijd. Sommige mensen worden daar juist hele aardige mensen van. Deze twee hebben blijkbaar besloten om te veranderen in hun meest verschrikkelijke versie.
De blauwe smurf: "Waarom denk je dat je een mening kan geven tegenover mij"
Ja, ze zei het echt. Echt arroganter is zo'n beetje niet mogelijk
Wel vermakelijk, vind ik.quote:Complimentje voor Sayf. Hij greep een paar keer geweldig in tijdens de zoveelste aanval op Anouk. Heel goed gedaan! Vele bitchfights weer daar. Ruzie's die volgens mij alleen maar onder vrouwen voorkomen. Het gaat eigenlijk helemaal nergens over.
Niet, want dat gaan ze niet halen. Tenzij dat moment al is geweest, dan weet ik niet of je dat nog wil vieren.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:24 schreef Hagenesie het volgende:
Ja, want 'Max begrijpt het niet!"quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze hoopt dat Max de knoop doorhakt, zodat ze het zelf niet hoeft te doen en het dan 'niet haar schuld' is. Anders kan ik dat gedrag niet verklaren.
Zo onzinnig vind ik zijn uitspraken niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 10:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat lukt hem totaal niet. Hij verergert het alleen maar met die onziinige uitspraken.
Dat is zo zeker als 1+1, 2 is.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:27 schreef Scottie16 het volgende:
Ik zie Salar binnenkort terug komen, hij moet het nog afmaken. Voor niks eruit gegaan. Kost toch 5000 ballen
Je borg ben je alleen kwijt als je er binnen de eerste 3 maanden al uitstapt, volgens mijquote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:27 schreef Scottie16 het volgende:
Ik zie Salar binnenkort terug komen, hij moet het nog afmaken. Voor niks eruit gegaan. Kost toch 5000 ballen
Ik ook niet; kern van zijn boodschap had alleen wat harder mogen zijn; waar bemoeien jullie je steeds mee!?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo onzinnig vind ik zijn uitspraken niet.
En alsof Max hen echt ook maar iets boeit...quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook niet; kern van zijn boodschap had alleen wat harder mogen zijn; waar bemoeien jullie je steeds mee!?
Een keer je mening geven, op normale toon, in een 1 op 1 gesprek, zoals bijvoorbeeld Delano deed is niks mis mee. Telkens te pas en te onpas 'je hebt een vriend thuis' gebruiken als stok om mee te slaan vind ik vooral veel zeggen over 'die relschoppers'
Tuurlijk niet, die hebben gezien hoe kijkers over de situatie denken en menen met die kennis daar nu goedkoop punten te kunnen scoren. Al zullen ze dat bij 'meisjes in de jungle' publiek vast doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:26 schreef LionHeart het volgende:
[..]
En alsof Max hen echt ook maar iets boeit...
Vind hem wel een van de verstandigste daar, denkt beter na over dingen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook niet; kern van zijn boodschap had alleen wat harder mogen zijn; waar bemoeien jullie je steeds mee!?
Een keer je mening geven, op normale toon, in een 1 op 1 gesprek, zoals bijvoorbeeld Delano deed is niks mis mee. Telkens te pas en te onpas "je hebt een vriend thuis" gebruiken als stok om mee te slaan vind ik vooral veel zeggen over 'die relschoppers'
J de Mol vertelde eens op tv dat de hoogte van de borg afhankelijk is van je inkomen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:27 schreef Scottie16 het volgende:
Nou dat valt wel mee, vond zijn betoog over vriendschap nogal de plank misslaan. Een blinde kip kan zien dat het geen normale vriendschap is, maar dat maakt Sayf dan wel weer grappig die leeft met een soort roze bril op.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hem wel een van de verstandigste daar, denkt beter na over dingen.
En het mooie vind ik dat hij altijd zo ontzettend rustig blijft
Ja tuurlijk. Aannamesquote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Een blinde kip ziet niets, die doet alleen aannames
Waarschijnlijk stond er iets in als: ... Ik, ik, ik...Mijn avontuur. Ik, ik, ik...quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Er gaat een verhaal rond dat Bonnie een brief van Anouk mee te loods uit heeft genomen en deze heeft laten bezorgen bij Max.
Nou???quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Hopelijk niet een batterij OudGenoten
Maxima dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:04 schreef spapaars het volgende:
Een vermoeden dat het niet de koning is die op bezoek komt.
Waarschijnlijk de meest negatieve envelopquote:
Butquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:13 schreef R0T29 het volgende:
Wat heeft Valentijne in d'r haar? Heeft ze een paar mannen "gelukkig" gemaakt op het toilet of zo.
Dat is haar theater-stemmetje, over gehouden van het land van ooitquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:16 schreef greysbones het volgende:
sorry maar dit lijkt haast een opzetje
het praatje van roma
ja het gaat nergens meer over hoe er tegen anouk wordt gedaan
maar plots is er iemand die er wat van vindt
Er worden natuurlijk regelmatig gesprekken gevoerd in K5, vroeg of laat moet dat GoudenKooi gedrag afgestopt wordenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:16 schreef greysbones het volgende:
sorry maar dit lijkt haast een opzetje
het praatje van roma
ja het gaat nergens meer over hoe er tegen anouk wordt gedaan
maar plots is er iemand die er wat van vindt
Eens, ze weet dat ze sowieso de lul is. Beter voor zijn.quote:
Dan iemand in haar plaats die die 2 dozen aan kan pakken.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:27 schreef Hagenesie het volgende:
Ik ben wel wat Diederik en Anouk moe. Anouk mag wel de toneelhaak hebben.
Heeft ze zijn zus al gezien? In vergelijking is Casper nog best aardigquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:14 schreef greysbones het volgende:
dochter zegt
wat een eikel is die gast(casper)![]()
Nou neequote:
Diederik zit daar ook als mooiboy om anouk gek te maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:27 schreef Hagenesie het volgende:
Ik ben wel wat Diederik en Anouk moe. Anouk mag wel de toneelhaak hebben.
ok Valentijnequote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:32 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Nou nee
Wat wil ze ermee zeggen, ik own hem dus ze gaat vreemd
Als iets niet waar is kun je em ook niet ownen slaat dus nergens op
Ik denk dat ze met "Ik own hem" de siuatie bedoelt en daarmee de vraag bedoelt, dus dan snap ik hem wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:32 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Nou nee
Het maakt ook niet meer uit of wel of niet vreemd zou gaan, ze is toch al veroordeeldquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:32 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Nou nee
Kan die door naar de volgendequote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Diederik zit daar ook als mooiboy om anouk gek te maken.
en dat ze weet dat iedereen haar toch aanwijstquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met "Ik own hem" de siuatie bedoelt en daarmee de vraag bedoelt, dus dan snap ik hem wel.
Hij dramt nuquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:35 schreef greysbones het volgende:
ik snap Saif
maar wat hij nu doet is ook echt irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |