Iedereen die nog mee doet zit er in.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
Zitten er nu aleen nog nul punters in die grabbelbak? Ik zou wel een keer iemand weer van zijn ¤1000 zien afhelpen
wel een beetje nodig dat Diedert een tikje op zijn zelfingenomen neusje krijgtquote:Op maandag 20 juli 2026 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ik gun Mila geen hol, maar dit vind ik grappig
Yup voiceover zegt het treffend: uitdelen kan ze wel, maar ontvangen ho maar...quote:Op maandag 20 juli 2026 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom denk je dat je je mening mag geven tegen mij zegt Fab.
Die heeft het hoog in haar bol zeg!!!!! wie denk jij dat je bent dat anderen tekst en uitleg moeten geven over hetgeen wat ze doen en zeggen????
Niet defensief mogen zijn maar jij wel aanvallend, stomme trut.
Ja ze doen alle 20 toch nog mee? tot er één ¤20.000 heeftquote:Op maandag 20 juli 2026 20:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Iedereen die nog mee doet zit er in.
Ja maar waarom Mila???kapsones trutquote:Op maandag 20 juli 2026 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
wel een beetje nodig dat Diedert een tikje op zijn zelfingenomen neusje krijgt
Ja maar ze voelt zich gelijk zo'n baasje als er zo iets gebeurt.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat Diet dacht dat Ouwe Mens pakt ik effe
Ik ben voorquote:Op maandag 20 juli 2026 20:26 schreef Hagenesie het volgende:
Zou graag Robbert terug willen tegenover Fabienne en Valentijne. Die lust ze rauw😊
Nee want diegene die verliest doet niet meer mee.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ze doen alle 20 toch nog mee? tot er één ¤20.000 heeft
Dat mag ze deze keer wel doen van mij, die zelfingenomen glibber dacht even een makkie te hebben.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar ze voelt zich gelijk zo'n baasje als er zo iets gebeurt.
Ja en nu heeft Mila 3000 dus die zal de volgende keer ook gekozen worden.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee want diegene die verliest doet niet meer mee.
Dat zou leuke tv zijn.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:26 schreef Hagenesie het volgende:
Zou graag Robbert terug willen tegenover Fabienne en Valentijne. Die lust ze rauw😊
Ik hoop dat iemand dat durft. Vooralsnog gaat iedereen voor de 1000quote:Op maandag 20 juli 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en nu heeft Mila 3000 dus die zal de volgende keer ook gekozen worden.
Kinderachtig gedrag, dus de anderen mogen er iet mee oefenen.quote:
Laat ze dan zeggen dat ze gewoon niet wil dat anderen oefenen, kan tactiek zijn, maar kom niet met zo'n kutsmoes aanquote:Op maandag 20 juli 2026 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kinderachtig gedrag, dus de anderen mogen er iet mee oefenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |