Iedereen die nog mee doet zit er in.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
Zitten er nu aleen nog nul punters in die grabbelbak? Ik zou wel een keer iemand weer van zijn ¤1000 zien afhelpen
wel een beetje nodig dat Diedert een tikje op zijn zelfingenomen neusje krijgtquote:Op maandag 20 juli 2026 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ik gun Mila geen hol, maar dit vind ik grappig
Yup voiceover zegt het treffend: uitdelen kan ze wel, maar ontvangen ho maar...quote:Op maandag 20 juli 2026 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom denk je dat je je mening mag geven tegen mij zegt Fab.
Die heeft het hoog in haar bol zeg!!!!! wie denk jij dat je bent dat anderen tekst en uitleg moeten geven over hetgeen wat ze doen en zeggen????
Niet defensief mogen zijn maar jij wel aanvallend, stomme trut.
Ja ze doen alle 20 toch nog mee? tot er één ¤20.000 heeftquote:Op maandag 20 juli 2026 20:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Iedereen die nog mee doet zit er in.
Ja maar waarom Mila???kapsones trutquote:Op maandag 20 juli 2026 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
wel een beetje nodig dat Diedert een tikje op zijn zelfingenomen neusje krijgt
Ja maar ze voelt zich gelijk zo'n baasje als er zo iets gebeurt.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat Diet dacht dat Ouwe Mens pakt ik effe
Ik ben voorquote:Op maandag 20 juli 2026 20:26 schreef Hagenesie het volgende:
Zou graag Robbert terug willen tegenover Fabienne en Valentijne. Die lust ze rauw😊
Nee want diegene die verliest doet niet meer mee.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ze doen alle 20 toch nog mee? tot er één ¤20.000 heeft
Dat mag ze deze keer wel doen van mij, die zelfingenomen glibber dacht even een makkie te hebben.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar ze voelt zich gelijk zo'n baasje als er zo iets gebeurt.
Ja en nu heeft Mila 3000 dus die zal de volgende keer ook gekozen worden.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee want diegene die verliest doet niet meer mee.
Dat zou leuke tv zijn.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:26 schreef Hagenesie het volgende:
Zou graag Robbert terug willen tegenover Fabienne en Valentijne. Die lust ze rauw😊
Ik hoop dat iemand dat durft. Vooralsnog gaat iedereen voor de 1000quote:Op maandag 20 juli 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en nu heeft Mila 3000 dus die zal de volgende keer ook gekozen worden.
Kinderachtig gedrag, dus de anderen mogen er iet mee oefenen.quote:
Laat ze dan zeggen dat ze gewoon niet wil dat anderen oefenen, kan tactiek zijn, maar kom niet met zo'n kutsmoes aanquote:Op maandag 20 juli 2026 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kinderachtig gedrag, dus de anderen mogen er iet mee oefenen.
quote:Op maandag 20 juli 2026 20:39 schreef Soury het volgende:
Dat shirt van Fabi "ugly people hate me" Wat vervelend voor haar
Rare vrouw die Fabienne zegquote:Op maandag 20 juli 2026 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kan aardig wat hebben maar begin een beetje zat te worden van wat er in zit.
Die was er niet bij toen Died nieuwsgierig was naar al haar moedervlekjes op haar hele lichaam. Dat zien wij wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daar hebben anderen toch helemaal niets mee te maken, Died en Noek hoeven hun daar geen verantwoording over af te leggen.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die was er niet bij toen Died nieuwsgierig was naar al haar moedervlekjes op haar hele lichaam. Dat zien wij wel.
Hou op straks gaat ze over je heen kotsenquote:Op maandag 20 juli 2026 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Gouden Kooi 2.0 .. Sarren toet je de Poort uit rent of gaat meppen
En dat hoofd wat ze er bij trekt echt nare vrouwquote:Op maandag 20 juli 2026 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Gouden Kooi 2.0 .. Sarren tot je de Poort uit rent of gaat meppen
Ja het net rond Poekie sluit zich langzaam, steeds meer deelnemers denken ook even te kunnen prijsschietenquote:Op maandag 20 juli 2026 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat hoofd wat ze er bij trekt echt nare vrouw
Check die adamsappelquote:Op maandag 20 juli 2026 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op internet zijn er wel geruchten over te lezen, geen idee of het wel of niet waar is.
Ik bedoel dat Sayf ze aan het verdedigen was dat je anno 2026 best vrienden kan zijn als man en vrouw. Maar die ziet die stiekeme gesprekjes niet.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar daar hebben anderen toch helemaal niets mee te maken, Died en Noek hoeven hun daar geen verantwoording over af te leggen.
Hou op hoorquote:Op maandag 20 juli 2026 20:50 schreef Scottie16 het volgende:
Sayf had wel gelijk, als een vrouw omgaat met een man denken ze dat ze wat hebben.
Gewoon vrienden😜
Ik ga straks even kijken.quote:
Ik bedoel dat niemand iets met die gesprekjes te maken heeft, al duiken ze de tuinkussenbak in.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Sayf ze aan het verdedigen was dat je anno 2026 best vrienden kan zijn als man en vrouw. Maar die ziet die stiekeme gesprekjes niet.
quote:Op maandag 20 juli 2026 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga straks even kijken.
Dat is lang geleden![]()
Ja dat sloeg ook nergens op, van spelkaarten naar overspelquote:Op maandag 20 juli 2026 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoel dat niemand iets met die gesprekjes te maken heeft, al duiken ze de tuinkussenbak in.
Inderdaad. Scherp.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:54 schreef Marrije het volgende:
[..]![]()
Ze weet het goed te verbergen met haar houding en haar, maar heel af en toe is het wel te zien
Die houden ze in de achterzak voor als er bezoek moet komen; Malgosia zal wel langs komen.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
Ricardo ook nog niet in beeld geweest.. al de zoveelste aflevering, heeft 'ie nog geen scriptje meegekregen ?
Er bestaan ook kleine appeltjesquote:Op maandag 20 juli 2026 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
Tis wel een klein appeltje ..
[ afbeelding ]
Vrouwen hebben geen.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
Tis wel een klein appeltje ..
[ afbeelding ]
Ohhw valsspelen magniequote:Op maandag 20 juli 2026 21:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nog ff de kaarten instralen a la Jomanda
Schrijft haar eigen naam.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Wie gaat het eerste vreemd ... AnoekiePoekie![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |