Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ik denk dat mensen door dit pestgedrag juist afhaken.quote:
ja als je dit blijft accepterenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vond ik gisteren al, dit is echt treitergedrag.
ach die haalde op Tiktok Chess ook volledig door het slijk omdat allemaal te verwijderen omdat Thomas not amused wasquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:26 schreef Soury het volgende:
Valentijne kan toch zelf haar bek open trekken, daar heeft ze meestal geen problemen mee.
Zou Anouk denk niet erg vinden, die staat al weken droogquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
Net een achtbaan dit; van "fuck Anouk" even een paar seconden naar TeamAnouk en weer terug naar "fuck Anouk"
Hoppa, en door!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft @:Deisyy vanavond vluggertjes gegeten
Het is lang geleden dat wij hier lijnrecht tegenover elkaar staan.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:21 schreef greysbones het volgende: [..] komop die spoort echt niet met haar debiele gedrag
pakt haar in met een strikje eromquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En het is weer goed ...Diet bespeelt haar goed![]()
[ afbeelding ]
dat zeg ik net tegen mijn manquote:
Neequote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:44 schreef greysbones het volgende:
1 en 2 moeten al andersom toch
die nu op 1 en 2 staan bedoel ik dan
nee blijkbaar nietquote:
En maar volhouden dat er niets aan de hand is.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:51 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het schandalig dat Valentijne en Fabelulu weer met elkaar zitten
die zitten echt de hele dag bij elkaar
2 klitten dat is moeilijk uit elkaar te houdenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:51 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het schandalig dat Valentijne en Fabelulu weer met elkaar zitten
die zitten echt de hele dag bij elkaar
Het is een kwestie van tijd... etteren gaat uiteindlijk in hun eigen systeem zittenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
2 klitten dat is moeilijk uit elkaar te houden
Een halve klitquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
2 klitten dat is moeilijk uit elkaar te houden
Volgens mij zong Julia en Simone tokkelen op de gitaarquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:59 schreef Scottie16 het volgende:
Simone zong goed speelde goed gitaar.🤘
Later zong Simone alleenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij zong Julia en Simone tokkelen op de gitaar
Vind ze beiden beter zingen dan zangeres Chess. En die zat op het conservatorium, je weet wel, die plek waar volgens Kristie lijken bewaard wordenquote:
Oh jaquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind ze beiden beter zingen dan zangeres Chess. En die zat op het conservatorium, je weet wel, die plek waar volgens Kristie lijken bewaard worden
Deed Beaulicious ook.. heel sexy enzoquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Constant dat vingertje in de mond van Fabiënne wordt ik niet goed van.
Ga lekker terug naar "Meiden van Holland" takketrol
Dat vraag ik me ook al heel lang af. Het is nou niet dat je daar een hele bijzondere prestatie gaat staan leverenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:13 schreef Cirilico het volgende:
Waarom klappen ze nou als iemand mag gaan grabbelen?
Milan is geen Alfaquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:17 schreef Aranessa het volgende:
Tijd om milan te ruilen met diederik, ene alpha voor de ander.
Nope.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen door dit pestgedrag juist afhaken.
Ze valt (op) door de mand. Die is echt naarquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:21 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Fabiblala kan zelf niet tegen kritiek, waar ze zich mee bemoeit , de Loods is te klein
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Jawel het trek ineens heel ander publiek kijk maar naar Deisyyquote:
Dat loeder blijft daar niet lang, mensen gaan zich er echt aan storen. Can valt het al op, lijkt me een rustige redelijke vent van wat ik tot nu toe heb gezien.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:35 schreef KinKiJan het volgende:
Het hoeft alles behalve een ponykamp te zijn, maar drama maken om het drama maken slaat ook nergens op.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel het trek ineens heel ander publiek kijk maar naar Deisyy
En weer zit ze erbij ...vreselijk mens die Mila met haar grote bekquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:21 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Fabiblala kan zelf niet tegen kritiek, waar ze zich mee bemoeit , de Loods is te klein
[ afbeelding ]
Ze klampt zich nog wanhopig vast aan Vuiletijne en Fabiblabla omdat ze zelf ook een vuilspuister is die mee wil doen.. helaas is ze er ook nog te oud voor en dat maakt haar dubbelzieligquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:50 schreef humpty het volgende:
[..]
En weer zit ze erbij ...vreselijk mens die Mila met haar grote bek
doet niet onder voor die twee andere tokkies.
Vraag mij echt af wat zij in die loods heeft te zoeken kan niets weet niets
alleen maar stoken en kletsen over anderen
Het werkt prima als bliksemafleider, verzachtende omstandigheid voor Anouk.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:47 schreef freaky40 het volgende:
Misschien is ze er maar voor 1 cyclus en pakt ze rood en dan is het ook weer klaar.
Ja, eerlijk gezegd, diederik is nu wel echt meer in de aanval aan het gaan dan anouk deze cyclus, met dingen zoals "koffiezet apparaat pakken want iedereen pakt alles" , en dan "iedereen moet maar in de min want want" voor dat kistje, en nu die punten voor dat fast food feestje. En achter de rug om Do beetje dumpen want "niet meer te vertrouwen, want ze praat met anderen"....quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het werkt prima als bliksemafleider, verzachtende omstandigheid voor Anouk.
Anouk staat zwak in de groep nu, Died pakt haar totaal in, hij heeft haar compleet geisoleerd, exact waar hij haar wil hebben. Er is niemand (misschien Delano) die haar wakker schudt, dat hele Fabie gedoe boeit haar niet zo, erquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:02 schreef Aranessa het volgende:
[..]
Ja, eerlijk gezegd, diederik is nu wel echt meer in de aanval aan het gaan dan anouk deze cyclus, met dingen zoals "koffiezet apparaat pakken want iedereen pakt alles" , en dan "iedereen moet maar in de min want want" voor dat kistje, en nu die punten voor dat fast food feestje. En achter de rug om Do beetje dumpen want "niet meer te vertrouwen, want ze praat met anderen"....
Dat zei ze zelf in de vorige aflevering.quote:
Meestal als een ander dat tussen neus en lippen meldt en niet zijzelf is het einde oefening. Geen verlenging van contract dus. Waarschijnlijk tegen haar zin.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dat zei ze zelf in de vorige aflevering.![]()
Wat natuurlijk geen 100% garantie is tegenwoordig, dus eerst maar even afwachten voordat we de slingers ophangen.
Lees je niks hier ofzo?quote:Op zondag 19 juli 2026 00:16 schreef freaky40 het volgende:
Vond die aanvaring van Valentijne met Julia ook wel smakelijk, team Julia!![]()
Overigens kon je tussen neus en lippen ook wel opmaken dat Noukie nog lang niet weg is want als ze laatste worden gaat Nouk er in ieder geval niet uit zichzelf uit want dan hoeven ze niemand op te offeren en gaan ze dus op Dominique.
Hoop het. Thanks.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dat zei ze zelf in de vorige aflevering.![]()
Wat natuurlijk geen 100% garantie is tegenwoordig, dus eerst maar even afwachten voordat we de slingers ophangen.
Ho, ho, wegen kan ze erg goed. Maar ja, als je een Fatima naast je hebt staan die steeds het lichtste gewicht verschuift dan win je vanzelf wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:50 schreef humpty het volgende:
[..]
En weer zit ze erbij ...vreselijk mens die Mila met haar grote bek
doet niet onder voor die twee andere tokkies.
Vraag mij echt af wat zij in die loods heeft te zoeken kan niets weet niets
alleen maar stoken en kletsen over anderen
Gelukkig wel, dat mens heeft nog niets gepresteerd daar. O ja, wat evenwicht brengen met 2 voorwerpen op een balk. Die denkt meteen een meester te zijn in spelletjes. Die is allang blij met die 2 ruziezoekers in de bondjes, kan ze lekker aanhaken met haar ordinaire geschreeuw.quote:
Dat laatste is nog maar de vraag. De andere bondjes geven toch de doorslag en die zullen Anouk er uit willen hebben.quote:Op zondag 19 juli 2026 00:16 schreef freaky40 het volgende:
Vond die aanvaring van Valentijne met Julia ook wel smakelijk, team Julia!![]()
Overigens kon je tussen neus en lippen ook wel opmaken dat Noukie nog lang niet weg is want als ze laatste worden gaat Nouk er in ieder geval niet uit zichzelf uit want dan hoeven ze niemand op te offeren en gaan ze dus op Dominique.
Het eigen bondje kiest wie er moet vertrekken, dat zal dus Do zijn. Lullig voor haar aan de andere kant is ze nou ook niet echt de vrolijke noot daar.quote:Op zondag 19 juli 2026 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laatste is nog maar de vraag. De andere bondjes geven toch de doorslag en die zullen Anouk er uit willen hebben.
Het was ook de laatste zaterdagquote:Op zondag 19 juli 2026 02:24 schreef dbgfan het volgende:
Wat een bitchfights weer zeg. Fabienne met haar rotkop die even oorlog zoekt met Anouk over dat Anouk de e op het einde van de naam Valentijne was vergeten. Dat ze dat wel met opzet zou hebben gedaan. En dan die bek die Fabienne daarbij trekt. Echt de arrogantie spat ervan. Ik merk dat ik dezelfde walging voor haar voel dan destijds voor Amanda in De gouden kooi. Verschrikkelijk. Waarschijnlijk hebben ze zo'n grote bek om zo hun domheid te compenseren. En dan het lef om tegen Anouk te zeggen "Laat dat niet nog een keer gebeuren want anders..."
Jammer dat Anouk dan niet zo sterk is en gewoon voor haar gaat staan en zegt: "wat dan?? Wat gebeurt er dan?"
Hopelijk geeft Fabienne haar dan een knal ofzo en krijgt ze rood. Oh wat lijkt me dat heerlijk.
DIe 'elke kop is een rug' spellen vind ik helemaal niets trouwens. Balletje hooghouden met een batje. Hoe bedenken ze zoiets. Wat meer fantasie mag wel. Ik zag vanavond dat er ook nog een Can inzit, Die gast was ik al helemaal vergeten. Morgen helaas weer een rustdag. Altijd balen.
O, ik dacht dat daarna de hele groep mocht stemmen maar ben kennelijk in de war met andere stemmingen?quote:Op zondag 19 juli 2026 15:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Het eigen bondje kiest wie er moet vertrekken, dat zal dus Do zijn. Lullig voor haar aan de andere kant is ze nou ook niet echt de vrolijke noot daar.
Dit hoor ik net dus ook van mijn collega.quote:Op zondag 19 juli 2026 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
Is die Fabi ook een transgender?
Ze had zo het zusje van Sylvie Meiss kunnen zijn.
Ja dat was voor wie de finale mocht spelen, nu stemmen ze wie het voordeel krijgt in de finale.quote:Op maandag 20 juli 2026 08:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, ik dacht dat daarna de hele groep mocht stemmen maar ben kennelijk in de war met andere stemmingen?
Nee joh, dan zou dat toch ergens te lezen moeten zijn? Nergens iets over te vinden.quote:Op maandag 20 juli 2026 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit hoor ik net dus ook van mijn collega.
Thanks.quote:Op maandag 20 juli 2026 09:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was voor wie de finale mocht spelen, nu stemmen ze wie het voordeel krijgt in de finale.
Op internet zijn er wel geruchten over te lezen, geen idee of het wel of niet waar is.quote:Op maandag 20 juli 2026 09:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee joh, dan zou dat toch ergens te lezen moeten zijn? Nergens iets over te vinden.![]()
Zag weer die scene dat Can haar aanspreekt over haar bemoeienissen en dat zij hem dan een koekwous noemt. Zó blij dat iemand eindelijk het lef heeft haar aan te spreken op haar belachelijke gedrag. Hoop dat er meerdere volgen want als niemand hier iets van zegt wordt het van kwaad tot erger.
Echt? het is nog niet eens de laatstequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt zeker weer een programma op zaterdag waar niemand naar kijkt
All those angels with their wings glued on.
quote:Op maandag 20 juli 2026 11:03 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Echt? het is nog niet eens de laatsteKlopt herhalingen van iets, en na de zomer is het afwachten wat ze op zaterdagavond inplannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt zeker weer een programma op zaterdag waar niemand naar kijktIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
[..]
Echt? het is nog niet eens de laatsteHerhaling van De Hanslers, denk alleen tijdens deze 6 weken en dan komt het korte zaterdagavond intermezzo weer terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt zeker weer een programma op zaterdag waar niemand naar kijktAllemaal cabaretteketet!
quote:Op maandag 20 juli 2026 11:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt herhalingen van iets, en na de zomer is het afwachten wat ze op zaterdagavond inplannen.
Wat een rare keuzequote:Op maandag 20 juli 2026 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Herhaling van De Hanslers, denk alleen tijdens deze 6 weken en dan komt het korte zaterdagavond intermezzo weer terug.
[..]
Echt? het is nog niet eens de laatsteJs verhip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt zeker weer een programma op zaterdag waar niemand naar kijkt
Volgende week een herhaling van het jachtseizoen.![]()
Op zich niet zo gek, meestal in de zomer/schoolvakanties ect. veel herhalingen. Veel mensen zijn nu weg.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
Wat een rare keuzenormale bondgenoten uitzendingen vervangen met herhalingen van die rare moeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je op z'n minst herhalingen van iets leuks uitzenden in plaats van die pestmevrouw.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Op zich niet zo gek, meestal in de zomer/schoolvakanties ect. veel herhalingen. Veel mensen zijn nu weg.
Ja eens, dat mensen nog de herhaling willen zien is helemaal zot.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Kun je op z'n minst herhalingen van iets leuks uitzenden in plaats van die pestmevrouw.
quote:Op maandag 20 juli 2026 13:00 schreef LionHeart het volgende:
Salar en Mercedes no more.
Niemand verbaast denk iktotaal niet, kon je op wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als 'ie dat nutteloze aanhangsel maar thuis laatquote:Op maandag 20 juli 2026 15:37 schreef freaky40 het volgende:
Open loodsdeur voor Salar dus om na de zomer weer terug te keren vanwege Unfinished Business.👍
Fleuris heeft zijn kans gehad maar niet gepakt dus die is persona non grata in Lelystad inmiddels. Salar mag zijn kans nog een keer pakken.quote:Op maandag 20 juli 2026 16:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als 'ie dat nutteloze aanhangsel maar thuis laat![]()
[ afbeelding ]
Die mag ook lekker wegblijvenquote:Op maandag 20 juli 2026 16:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fleuris heeft zijn kans gehad maar niet gepakt dus die is persona non grata in Lelystad inmiddels. Salar mag zijn kans nog een keer pakken.
Het programma is ook een keer op tijd.quote:
Dus straks is ze weer dom?quote:Op maandag 20 juli 2026 20:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk 'n glas Slimie gedronken
Whehehehehehequote:
Hoevaak moeten ze doen? 2x perweek om de agressie eruit te halen?quote:Op maandag 20 juli 2026 20:13 schreef spapaars het volgende:
Weer dat elkaar leren kennen spelletje, hoe spontaan.
Als hij het gaat uitleggen weet je genoeg.quote:
Iedereen die nog mee doet zit er in.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
Zitten er nu aleen nog nul punters in die grabbelbak? Ik zou wel een keer iemand weer van zijn ¤1000 zien afhelpen
wel een beetje nodig dat Diedert een tikje op zijn zelfingenomen neusje krijgtquote:Op maandag 20 juli 2026 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ik gun Mila geen hol, maar dit vind ik grappig
Yup voiceover zegt het treffend: uitdelen kan ze wel, maar ontvangen ho maar...quote:Op maandag 20 juli 2026 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom denk je dat je je mening mag geven tegen mij zegt Fab.
Die heeft het hoog in haar bol zeg!!!!! wie denk jij dat je bent dat anderen tekst en uitleg moeten geven over hetgeen wat ze doen en zeggen????
Niet defensief mogen zijn maar jij wel aanvallend, stomme trut.
Ja ze doen alle 20 toch nog mee? tot er één ¤20.000 heeftquote:Op maandag 20 juli 2026 20:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Iedereen die nog mee doet zit er in.
Ja maar waarom Mila???kapsones trutquote:Op maandag 20 juli 2026 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
wel een beetje nodig dat Diedert een tikje op zijn zelfingenomen neusje krijgt
Ja maar ze voelt zich gelijk zo'n baasje als er zo iets gebeurt.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat Diet dacht dat Ouwe Mens pakt ik effe
Ik ben voorquote:Op maandag 20 juli 2026 20:26 schreef Hagenesie het volgende:
Zou graag Robbert terug willen tegenover Fabienne en Valentijne. Die lust ze rauw😊
Nee want diegene die verliest doet niet meer mee.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ze doen alle 20 toch nog mee? tot er één ¤20.000 heeft
Dat mag ze deze keer wel doen van mij, die zelfingenomen glibber dacht even een makkie te hebben.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar ze voelt zich gelijk zo'n baasje als er zo iets gebeurt.
Ja en nu heeft Mila 3000 dus die zal de volgende keer ook gekozen worden.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee want diegene die verliest doet niet meer mee.
Dat zou leuke tv zijn.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:26 schreef Hagenesie het volgende:
Zou graag Robbert terug willen tegenover Fabienne en Valentijne. Die lust ze rauw😊
Ik hoop dat iemand dat durft. Vooralsnog gaat iedereen voor de 1000quote:Op maandag 20 juli 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en nu heeft Mila 3000 dus die zal de volgende keer ook gekozen worden.
Kinderachtig gedrag, dus de anderen mogen er iet mee oefenen.quote:
Laat ze dan zeggen dat ze gewoon niet wil dat anderen oefenen, kan tactiek zijn, maar kom niet met zo'n kutsmoes aanquote:Op maandag 20 juli 2026 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kinderachtig gedrag, dus de anderen mogen er iet mee oefenen.
quote:Op maandag 20 juli 2026 20:39 schreef Soury het volgende:
Dat shirt van Fabi "ugly people hate me" Wat vervelend voor haar
Rare vrouw die Fabienne zegquote:Op maandag 20 juli 2026 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kan aardig wat hebben maar begin een beetje zat te worden van wat er in zit.
Die was er niet bij toen Died nieuwsgierig was naar al haar moedervlekjes op haar hele lichaam. Dat zien wij wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daar hebben anderen toch helemaal niets mee te maken, Died en Noek hoeven hun daar geen verantwoording over af te leggen.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die was er niet bij toen Died nieuwsgierig was naar al haar moedervlekjes op haar hele lichaam. Dat zien wij wel.
Hou op straks gaat ze over je heen kotsenquote:Op maandag 20 juli 2026 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Gouden Kooi 2.0 .. Sarren toet je de Poort uit rent of gaat meppen
En dat hoofd wat ze er bij trekt echt nare vrouwquote:Op maandag 20 juli 2026 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Gouden Kooi 2.0 .. Sarren tot je de Poort uit rent of gaat meppen
Ja het net rond Poekie sluit zich langzaam, steeds meer deelnemers denken ook even te kunnen prijsschietenquote:Op maandag 20 juli 2026 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat hoofd wat ze er bij trekt echt nare vrouw
Check die adamsappelquote:Op maandag 20 juli 2026 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op internet zijn er wel geruchten over te lezen, geen idee of het wel of niet waar is.
Ik bedoel dat Sayf ze aan het verdedigen was dat je anno 2026 best vrienden kan zijn als man en vrouw. Maar die ziet die stiekeme gesprekjes niet.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar daar hebben anderen toch helemaal niets mee te maken, Died en Noek hoeven hun daar geen verantwoording over af te leggen.
Hou op hoorquote:Op maandag 20 juli 2026 20:50 schreef Scottie16 het volgende:
Sayf had wel gelijk, als een vrouw omgaat met een man denken ze dat ze wat hebben.
Gewoon vrienden😜
Ik ga straks even kijken.quote:
Ik bedoel dat niemand iets met die gesprekjes te maken heeft, al duiken ze de tuinkussenbak in.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Sayf ze aan het verdedigen was dat je anno 2026 best vrienden kan zijn als man en vrouw. Maar die ziet die stiekeme gesprekjes niet.
quote:Op maandag 20 juli 2026 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga straks even kijken.
Dat is lang geleden![]()
Ja dat sloeg ook nergens op, van spelkaarten naar overspelquote:Op maandag 20 juli 2026 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoel dat niemand iets met die gesprekjes te maken heeft, al duiken ze de tuinkussenbak in.
Inderdaad. Scherp.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:54 schreef Marrije het volgende:
[..]![]()
Ze weet het goed te verbergen met haar houding en haar, maar heel af en toe is het wel te zien
Die houden ze in de achterzak voor als er bezoek moet komen; Malgosia zal wel langs komen.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
Ricardo ook nog niet in beeld geweest.. al de zoveelste aflevering, heeft 'ie nog geen scriptje meegekregen ?
Er bestaan ook kleine appeltjesquote:Op maandag 20 juli 2026 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
Tis wel een klein appeltje ..
[ afbeelding ]
Vrouwen hebben geen.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
Tis wel een klein appeltje ..
[ afbeelding ]
Ohhw valsspelen magniequote:Op maandag 20 juli 2026 21:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nog ff de kaarten instralen a la Jomanda
Schrijft haar eigen naam.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Wie gaat het eerste vreemd ... AnoekiePoekie![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |