En maar volhouden dat er niets aan de hand is.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:51 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het schandalig dat Valentijne en Fabelulu weer met elkaar zitten
die zitten echt de hele dag bij elkaar
2 klitten dat is moeilijk uit elkaar te houdenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:51 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het schandalig dat Valentijne en Fabelulu weer met elkaar zitten
die zitten echt de hele dag bij elkaar
Het is een kwestie van tijd... etteren gaat uiteindlijk in hun eigen systeem zittenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
2 klitten dat is moeilijk uit elkaar te houden
Een halve klitquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
2 klitten dat is moeilijk uit elkaar te houden
Volgens mij zong Julia en Simone tokkelen op de gitaarquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:59 schreef Scottie16 het volgende:
Simone zong goed speelde goed gitaar.🤘
Later zong Simone alleenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij zong Julia en Simone tokkelen op de gitaar
Vind ze beiden beter zingen dan zangeres Chess. En die zat op het conservatorium, je weet wel, die plek waar volgens Kristie lijken bewaard wordenquote:
Oh jaquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind ze beiden beter zingen dan zangeres Chess. En die zat op het conservatorium, je weet wel, die plek waar volgens Kristie lijken bewaard worden
Deed Beaulicious ook.. heel sexy enzoquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Constant dat vingertje in de mond van Fabiënne wordt ik niet goed van.
Ga lekker terug naar "Meiden van Holland" takketrol
Dat vraag ik me ook al heel lang af. Het is nou niet dat je daar een hele bijzondere prestatie gaat staan leverenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:13 schreef Cirilico het volgende:
Waarom klappen ze nou als iemand mag gaan grabbelen?
Milan is geen Alfaquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:17 schreef Aranessa het volgende:
Tijd om milan te ruilen met diederik, ene alpha voor de ander.
Nope.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen door dit pestgedrag juist afhaken.
Ze valt (op) door de mand. Die is echt naarquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:21 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Fabiblala kan zelf niet tegen kritiek, waar ze zich mee bemoeit , de Loods is te klein
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |