SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daar hebben anderen toch helemaal niets mee te maken, Died en Noek hoeven hun daar geen verantwoording over af te leggen.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die was er niet bij toen Died nieuwsgierig was naar al haar moedervlekjes op haar hele lichaam. Dat zien wij wel.
Hou op straks gaat ze over je heen kotsenquote:Op maandag 20 juli 2026 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Gouden Kooi 2.0 .. Sarren toet je de Poort uit rent of gaat meppen
En dat hoofd wat ze er bij trekt echt nare vrouwquote:Op maandag 20 juli 2026 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Gouden Kooi 2.0 .. Sarren tot je de Poort uit rent of gaat meppen
Ja het net rond Poekie sluit zich langzaam, steeds meer deelnemers denken ook even te kunnen prijsschietenquote:Op maandag 20 juli 2026 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat hoofd wat ze er bij trekt echt nare vrouw
Check die adamsappelquote:Op maandag 20 juli 2026 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op internet zijn er wel geruchten over te lezen, geen idee of het wel of niet waar is.
Ik bedoel dat Sayf ze aan het verdedigen was dat je anno 2026 best vrienden kan zijn als man en vrouw. Maar die ziet die stiekeme gesprekjes niet.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar daar hebben anderen toch helemaal niets mee te maken, Died en Noek hoeven hun daar geen verantwoording over af te leggen.
Hou op hoorquote:Op maandag 20 juli 2026 20:50 schreef Scottie16 het volgende:
Sayf had wel gelijk, als een vrouw omgaat met een man denken ze dat ze wat hebben.
Gewoon vrienden😜
Ik ga straks even kijken.quote:
Ik bedoel dat niemand iets met die gesprekjes te maken heeft, al duiken ze de tuinkussenbak in.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Sayf ze aan het verdedigen was dat je anno 2026 best vrienden kan zijn als man en vrouw. Maar die ziet die stiekeme gesprekjes niet.
quote:Op maandag 20 juli 2026 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga straks even kijken.
Dat is lang geleden![]()
Ja dat sloeg ook nergens op, van spelkaarten naar overspelquote:Op maandag 20 juli 2026 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoel dat niemand iets met die gesprekjes te maken heeft, al duiken ze de tuinkussenbak in.
Inderdaad. Scherp.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:54 schreef Marrije het volgende:
[..]![]()
Ze weet het goed te verbergen met haar houding en haar, maar heel af en toe is het wel te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |