Ging niet over 'mening', maar over 'feedback'. Ik zit ook niet op ongevraagde 'feedback' te wachten. Een 'mening' mag iedereen altijd geven. Dat is echt niet hetzelfde.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom denk je dat je je mening mag geven tegen mij zegt Fab.
Die heeft het hoog in haar bol zeg!!!!! wie denk jij dat je bent dat anderen tekst en uitleg moeten geven over hetgeen wat ze doen en zeggen????
Niet defensief mogen zijn maar jij wel aanvallend, stomme trut.
Verwacht niet dat die familie heel trots gaat zijn op dit gedrag.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:46 schreef Cirilico het volgende:
Anouk heeft als levensdoel haar familie trots maken.Aldus zij die alle adviezen van haar familie negeert en stug zichzelf (en haar familie/vriend) voor schut blijft zetten.
Ja, zei ze, maar het ging over 'Feedback'.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 02:10 schreef dbgfan het volgende:
Volgens mij hebben Valentijne en Fabienne het zwaar gehad in hun schooltijd. Sommige mensen worden daar juist hele aardige mensen van. Deze twee hebben blijkbaar besloten om te veranderen in hun meest verschrikkelijke versie.
De blauwe smurf: "Waarom denk je dat je een mening kan geven tegenover mij"
Ja, ze zei het echt. Echt arroganter is zo'n beetje niet mogelijk
Wel vermakelijk, vind ik.quote:Complimentje voor Sayf. Hij greep een paar keer geweldig in tijdens de zoveelste aanval op Anouk. Heel goed gedaan! Vele bitchfights weer daar. Ruzie's die volgens mij alleen maar onder vrouwen voorkomen. Het gaat eigenlijk helemaal nergens over.
Niet, want dat gaan ze niet halen. Tenzij dat moment al is geweest, dan weet ik niet of je dat nog wil vieren.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:24 schreef Hagenesie het volgende:
Anouk wil met Max het 6 jarig samen zijn vieren. Weet niet wanneer dat is.
Ja, want 'Max begrijpt het niet!"quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze hoopt dat Max de knoop doorhakt, zodat ze het zelf niet hoeft te doen en het dan 'niet haar schuld' is. Anders kan ik dat gedrag niet verklaren.
Zo onzinnig vind ik zijn uitspraken niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 10:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat lukt hem totaal niet. Hij verergert het alleen maar met die onziinige uitspraken.
Dat is zo zeker als 1+1, 2 is.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:27 schreef Scottie16 het volgende:
Ik zie Salar binnenkort terug komen, hij moet het nog afmaken. Voor niks eruit gegaan. Kost toch 5000 ballen
Je borg ben je alleen kwijt als je er binnen de eerste 3 maanden al uitstapt, volgens mijquote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:27 schreef Scottie16 het volgende:
Ik zie Salar binnenkort terug komen, hij moet het nog afmaken. Voor niks eruit gegaan. Kost toch 5000 ballen
Ik ook niet; kern van zijn boodschap had alleen wat harder mogen zijn; waar bemoeien jullie je steeds mee!?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo onzinnig vind ik zijn uitspraken niet.
En alsof Max hen echt ook maar iets boeit...quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook niet; kern van zijn boodschap had alleen wat harder mogen zijn; waar bemoeien jullie je steeds mee!?
Een keer je mening geven, op normale toon, in een 1 op 1 gesprek, zoals bijvoorbeeld Delano deed is niks mis mee. Telkens te pas en te onpas 'je hebt een vriend thuis' gebruiken als stok om mee te slaan vind ik vooral veel zeggen over 'die relschoppers'
Tuurlijk niet, die hebben gezien hoe kijkers over de situatie denken en menen met die kennis daar nu goedkoop punten te kunnen scoren. Al zullen ze dat bij 'meisjes in de jungle' publiek vast doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:26 schreef LionHeart het volgende:
[..]
En alsof Max hen echt ook maar iets boeit...
Vind hem wel een van de verstandigste daar, denkt beter na over dingen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook niet; kern van zijn boodschap had alleen wat harder mogen zijn; waar bemoeien jullie je steeds mee!?
Een keer je mening geven, op normale toon, in een 1 op 1 gesprek, zoals bijvoorbeeld Delano deed is niks mis mee. Telkens te pas en te onpas "je hebt een vriend thuis" gebruiken als stok om mee te slaan vind ik vooral veel zeggen over 'die relschoppers'
J de Mol vertelde eens op tv dat de hoogte van de borg afhankelijk is van je inkomen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:27 schreef Scottie16 het volgende:
Nou dat valt wel mee, vond zijn betoog over vriendschap nogal de plank misslaan. Een blinde kip kan zien dat het geen normale vriendschap is, maar dat maakt Sayf dan wel weer grappig die leeft met een soort roze bril op.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hem wel een van de verstandigste daar, denkt beter na over dingen.
En het mooie vind ik dat hij altijd zo ontzettend rustig blijft
Ja tuurlijk. Aannamesquote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Een blinde kip ziet niets, die doet alleen aannames
Waarschijnlijk stond er iets in als: ... Ik, ik, ik...Mijn avontuur. Ik, ik, ik...quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Er gaat een verhaal rond dat Bonnie een brief van Anouk mee te loods uit heeft genomen en deze heeft laten bezorgen bij Max.
Nou???quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Hopelijk niet een batterij OudGenoten
Maxima dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:04 schreef spapaars het volgende:
Een vermoeden dat het niet de koning is die op bezoek komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |